Pagina 1 van 3
Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 10 apr 2014 12:19
door Dick14
Degene die dit bericht heeft geplaatst, heeft aangegeven dat zijn / haar probleem met De Molen Snelservice inmiddels is opgelost. Het topic laten wij omwille van de onderstaande, opzichzelfstaande reacties staan.
TROS Radar Forummoderatie
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 14 apr 2014 10:33
door JohnBol
Bij ons ook hetzelfde verhaal. Je hebt een probleem en denkt een bedrijf uit de buurt te bellen. In ons geval Leiden (
http://noordwijk.digicity.nl/Witgoed_Se ... 123id.html). Ze staan je keurig netjes te woord en de volgende dag staat er ook direct iemand aan de deur. Wat ook mij opviel was de haast en diagnose die de monteur in kwestie had en wist te stellen. Pomp stuk en 290 euro reparatiekosten. Je zit omhoog, hebt geen verstand van zaken en je gaat dan akkoord. Na verloop van (korte)tijd blijkt dan dat de machine nog steeds defect is en hetzelfde euvel mankeert. Bellen dan maar. Resultaat: geen antwoord, te druk er zou later worden teruggebeld. Niets dus. Weer bellen maar dezelfde smoezen worden opgehangen. Uiteindelijk een ander bedrijf gebeld en de machine laten repareren. Kosten 137.50. Ook bij ons een oude (immitatie)pomp in de machine geplaatst door De Molen was de conclusie van de monteur. De Molen gebeld met deze informatie. Je wordt direct min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Geen garantie meer en tot ziens. Ik ben daarop maar eens gaan zoeken op internet naar ervaringen van andere mensen met De molen. Deze liegen er niet om en het zijn vrijwel allemaal dezelfde verhalen. Ik denk eerlijk gezegd dat dit het topje van de ijsberg is omdat er bij veel mensen, net als bij mij, een gevoel van schaamte is. Ook tijdens deze zoektocht op internet ben ik vele telefoonummers tegengekomen van deze lui. Ze werken zo goed als door heel Nederland en hebben meerdere websites opgezet met steeds andere namen. Hun bekendste sites (
http://www.wasmachine-stuk.nl of
http://www.wasmachine-vaatwasser-specialist.nl/) zijn een vrijwel complete kopie van een ander (
http://www.wasmachinereparatieamsterdam.nl) bedrijf in Amsterdam. Of het is wel een bedrijf, dat moet dan maar onderzocht worden. Ook vaag is het aantal adressen wat dit bedrijf hanteert. Maargoed, niet voor niets denk ik. Het blijft lastig om vantevoren deze informatie tot je beschikking te hebben. Enkele details zijn er wel. De eerste kosten zijn 49 euro plus 20 euro reparatiekosten. Lijkt goedkoop en is het ook. Daarna begint de ellende. Deze mensen moeten gestopt worden. Een totaal gebrek aan normbesef is wat zij uitdragen naar de maatschapij. Zo ga je niet met klanten om.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 28 apr 2014 08:34
door JohnBol
Geachte heer John,
Graag zou ik met u contact willen maken , om deze misverstand op te lossen.
Wilt u zo vriendelijke mogelijk zijn , om u telefoon nummer of postcode te sturen.
Zodat we contact kunnen houden.
Met vriendelijke groet,
S. de V.
S., of hoe je ook echt mag heten, ik ga niet akkoord met welk voorstel dan ook. Het bovenstaande bericht blijft staan wat mij betreft. Dit noemen ze vrijheid van informatie(verstrekking). Dat is heel normaal in Nederland. Door de/het bericht(en) weg te halen, ontneem ik misschien andere mensen een kans om voor een andere "reparateur" te kiezen.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 01 mei 2014 16:17
door mvk66
Vanmorgen benaderd door het bedrijf en ze willen met een goede oplossing komen. Alsnog reparatie als dat mogelijk is en ze komen ons tegemoet in de kosten, of zelfs het hele bedrag terug wanneer reparatie niet mogelijk blijkt. Ik ben in afwachting van hun bevindingen....
mvk66
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 02 mei 2014 07:54
door JohnBol
Verstuurd: 28 apr 2014 16:32
Geachte heer John,
Wij lossen altijd problemen, en wij willen graag alles goed in behandeling nemen, want misschien is er toch een misverstand. Ik heb u ook gevraagd om u bericht weg te halen.
En dat u recht zoek , is prima.
Daarom neem ik het in behandeling om het te goed te maken, als het eerder niet goed is gelukt.
Met vriendelijke groet,
S. De V.
Mocht dit helpen mvk66, het is een mail (1 op 1 uit mijn mailbox) welke door iemand van de Molen Snelservice naar mij is gestuurd. Ze ontkennen dus niet dat zij de negatieve publiciteit graag afkopen. Netjes op zich. Vreselijk jammer dat ze je eerst aan je lot overlaten. Uit ervaring weet ik dat er niet wordt gereageerd op gestuurde mail. Ook terugbellen is erg lastig voor ze. Ik zoek niet langer naar mijn recht zoals zij aangeeft. Het is mijn doel om te waarschuwen voor deze mensen.
Ik hoop dat de problemen aan uw machine inmiddels naar volle tevredenheid zijn verholpen.
Groet,
JohnBol
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 03 jun 2014 12:26
door januitamersfoort
Witgoedservice Amersfoort is ook De Molen Snelservice.
De wasmachine van mijn vriendin werkte niet goed en zij belde een reparateur waarvan zij het nummer op internet vond: Witgoedservice Amersfoort. € 49 voorrijkosten en € 20 voor een eventuele reparatie, mijn vriendin ging akkoord. De monteur kwam snel langs en meldde direct dat de voorrijkosten nu € 59 waren, waarmee mijn vriendin niet akkoord ging. De wasmachine werd door de monteur beoordeeld en hij stelde de diagnose dat hij niet meer te repareren was, met halve wasjes zou hij het nog wel even blijven doen, maar reparatie was zinloos. Mijn vriendin heeft teleurgesteld € 49 betaald en moest op zoek naar een nieuwe wasmachine....
Toen ik 's avonds langskwam heb ik als amateur ook eens naar de wasmachine gekeken. Er bleek een stuk textiel (sokje?) tussen de binnen- en buitentrommel terecht te zijn gekomen. Het was vermalen en het hele filter was verstopt. U begrijpt het al, het filter schoongemaakt en de wasmachine werkt weer als vanouds.
Maar even met Witgoedservice Amersfoort gebeld, want dit mag je toch niet van een professional verwachten. Natuurlijk gelijk de betaalde € 49 teruggevraagd, want voor dit soort diagnoses moeten betalen is natuurlijk belachelijk.
Er waren diverse telefoontjes nodig, maar uiteindelijk kreeg ik mevrouw
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon.
Mevrouw
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van Witgoedsevice Amersfoort was met mij eens dat deze kwestie wel erg vreemd was. De monteur zou langskomen en ik zou de € 49 terugkrijgen als de wasmachine inderdaad weer bleek te werken. Ik zou worden gebeld voor een afspraak. Maar helaas, dat gebeurde niet. Geen afspraak, geen monteur, geen € 49.
Opnieuw gebeld met mevrouw
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hoe lossen we dit op? Witgoedservice Amersfoort was een betrouwbaar bedrijf en ik moest een mail sturen naar
[email protected], dan zou het geld binnen 30 dagen worden teruggestort. Op 29-4-2014 de mail gestuurd en op 1-5-2014 gebeld of alles zo in orde was. De mail was eerst niet en toen plotseling toch wel aangekomen, dus de afspraak voor alle zekerheid nog maar even per mail bevestigd. Helaas is het geld niet op mijn rekening gestort.
Vandaag opnieuw gebeld met mevrouw
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Er was iets mis gegaan, het rekeningnummer was niet goed opgeschreven. Beetje vreemd, want het rekeningnummer staat gewoon in de mail van 29-4-2014. Het wordt nu uitgezocht en ik kan het geld uiterlijk volgende week op mijn rekening verwachten.
Ik ben benieuwd en laat u zeker weten of het geld op mijn rekening wordt gestort!
Moet ik u waarschuwen of is er sprake van een betrouwbaar bedrijf?
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 03 jun 2014 16:40
door Erkan_1978
Ik heb op 16 april de monteurs van De Molen Snelservice op bezoek gehad. De afspraak was tussen 10.00 en 17.00 Men kwam om 17.10 opdagen. Ik heb aangegeven dat er een (simpele) afsluitrubber vervangen moest worden. Men gaf aan dat deze besteld zou worden en bij een volgend bezoek zou worden vervangen. Ik heb een voorschotbedrag van 50 EUR betaald.
Op 9 mei zijn de monteurs weer op bezoek gekomen (tweede afspraak) om de afsluitrubber te vervangen. Tot mijn verbazing bljkt dat zij de verkeerde rubber hebben besteld. Er zal een derde afspraak worden ingepland om de juiste rubber te vervangen.
Op 30 mei komen de monteurs weer op bezoek (derde afspraak). Met de hamer wordt mijn vaatwasser bewerkt om de rubber er tussen te krijgen. Men komt tot de conclusie dat de rubber TOCH NIET past en dat de juiste rubber TOCH NIET meer bestelbaar is. De vaatwasser is vernield.
Ik heb de klantenservice gebeld, aangezien de rubber niet is vervangen, mijn vaastwasser onherstelbaar is vernield en ik een voorschotbedrag van 50 EUR heb betaald. Ik word asociaal te woord gestaan en er wordt geen passende oplossing geboden. Ze gaan zo ver dat zij mij een nieuwe vaatwasser proberen aan te smeren en mijn aanbetaalde bedrag van 50 EUR van de nieuw aan te schaffen vaatwasser af te trekken.
Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. [Ongefundeerde beweringen verwijderd door de Moderator]
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 06 jun 2014 11:25
door januitamersfoort
In aanvulling op mijn bericht van 3 juni moet ik u helaas informeren dat de € 49 niet door De Molen Snelservice op mijn rekening is gestort.
Ik vind dat ik u moet waarschuwen voor de handelswijze van dit bedrijf. Vanwege de vele handelsnamen die dit bedrijf gebruikt heb ik een nieuwe topic aangemaakt met als titel Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice, in de hoop dat meer mensen deze informatie ontvangen.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=146823
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 12 jun 2014 17:51
door januitamersfoort
Ik heb Witgoedservice Amersfoort gisteren per email (
[email protected]) geïnformeerd dat ik een bericht op deze site heb geplaatst.
Ik ben vandaag zowel per email als telefonisch door De Molen Snelservice benaderd. Er is sprake van een misverstand, waarvoor excuus is aangeboden. De € 49 zijn vanmiddag op mijn rekening gestort. De Molen Snelservice heeft mij gevraagd om dit op deze site te melden. Bij deze. De zaak is hiermee voor mij afgedaan.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 13 jun 2014 16:55
door Erkan_1978
Ik heb onderstaand bericht ontvangen van De Molen Snelservice. Ik wacht de betaling van EUR 699,00 af. 50 EUR zou per direct worden overgemaakt en 649 EUR binnen 20 werkdagen.
Geachte heer ,
Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek.
Bevestig ik hierbij dat de vervangende vaatwasser wordt voorgoed zodra u het koopt , en bewijs stuk indient dat u hem heeft gekocht.
Dan ontvangt u binnen 20 werkdagen 649,- euro terug op u bankrekening.
De 50 euro Aanbetaling krijgt u terug als ik een geldig bankrekening van u krijg.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 22 jul 2014 22:51
door Erkan_1978
De 20 werkdagen zijn inmiddels verstreken en ik heb nog steeds niet het bedrag van EUR 649,- ontvangen. Dit is per mail, zoals jullie kunnen lezen, bevestigd. Het zijn allemaal leugens! Schandalig...ik ga juridische stappen zetten.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 02 aug 2014 20:42
door Lea
Het probleem met de vaatwasser is heden 13-08-2014 opgelost.
Ik heb een vergoeding gekregen en we moeten nu afspreken wanneer die andere vaatwasser opgehaald gaat worden.
Ik wens een ieder succes bij het oplossen van zijn of haar problemen me De Molen snelservice.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 04 aug 2014 12:41
door Lea
Ik ben vanmorgen door de Molen snelservice benaderd en heb heel gauw opgehangen nadat beweerd werd dat ik aan het liegen was. Kort daarop werd ik terug gebeld. Kort samengevat komt het erop neer dat ik moet verwijderen wat ik geplaatst heb en dat ik een gedeelte van het geld vanmiddag op mijn rekening gestort zou krijgen als ik mijn bankrekeningnummer zou mailen. Dat heb ik afgewezen. Ik wil mijn eigen vaatwasser terug met de 257 euro's die ik betaald heb.Ik heb ook aangeven dat mijn bankrekeningnummer bij hun bekend was omdat ik de maak kosten per pin betaald had. Het is volgens de woordvoerster onmogelijk het geld terug te storten om vage redenen. Hoe moeilijk is het om op een oneerlijke manier verkregen geld en eigendom terug te geven. De liefde voor geld maakt corrupt.
Dreigen met een advocaat schrikt mij niet af. Het is geen prettige ervaring slechte mensen tegen te komen. Ik ben vastbesloten door te gaan totdat ik mijn vaatwasser en geld terug heb.
Goede mensen moet gewaarschuwd worden dat er slechte en kwaadaardige mensen rondlopen.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 04 aug 2014 13:31
door Bob Schurkjens
Goed dat u zich niet laat intimideren. U kunt eens contact opnemen met het Juridisch Loket of Consuwijzer om advies te vragen wat u nu verder kunt ondernemen tegen deze firma.
https://www.juridischloket.nl
http://www.consuwijzer.nl
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 04 aug 2014 19:08
door Lea
Beste Bob,
Bedankt voor je advies. Ik geef ze alle ruimte om dit juist op te lossen. Doen ze dit niet volg ik jouw advies op en onderneem ik andere stappen.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 07 aug 2014 23:14
door Lea
Vandaag is er door De Molen Snelservive 257 euro's op mijn rekening gestort. De helft van het probleem is opgelost. Nu verwacht ik op zeer korte termijn mijn vaatwasser terug en dan kan dat vieze smerig ding terug en naar de schroothoop waar het thuis hoort. Hoe langer zij wachten met het terug brengen van mijn vaatwasser des te meer schade zij oplopen door eigen tot doen.
Er is mij gevraagd om de berichten te verwijderen en daar geef ik op dit moment zeker geen gehoor aan.
Dit probleem moet eerst helemaal opgelost zijn.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 08 aug 2014 01:06
door Bob Schurkjens
Goed om dit te lezen. Houd ons op de hoogte als je wilt. Ben benieuwd wanneer deze vaatwassergijzeling tot een ontknoping komt.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 01 sep 2014 09:59
door Lea
zie datum 02-08-2014 hab ik aangegeven dat het probleem met De Molen Snelservice opgelost was.
Niets is minder waar. Ik heb vrijdag j.l. een e-mail van DAS ontvangen met o.a. deze beschuldigingen
smaad, laster, respectievelijk onrechtmatig. Ook wordt er gesuggereerd dat ik aan afpersing zou houden gedaan. Ik heb audio-opnames die deze beschuldigingen kunnen weerleggen. Ik kan ook aantonen dat de vaatwasser niet van mij was. Foto's die gemaakt zijn laten zien dat er geen nieuwe motor in het apparaat zat wel een motor die roest plekken had. Ik had namelijk 257 euro's betaald voor het plaatsen van een nieuwe motor. Ik raad een ieder aan audio-opnames van gesprekken te maken en alles te documenteren.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 08 sep 2014 10:07
door De molensnel service
Wij hebben in het verleden in uw opdracht de reparatie van uw vaatwasmachine uitgevoerd.
U belde daarna en beweerde dat het werkzaamheden niet goed zijn uitgevoerd. Wij hebben vervolgens een garantie afspraak gemaakt.
Bijna 2 maanden later beweerde u dat wij niet uw vaatwasser hebben geleverd en dat reparatie niet goed was.
We hebben toen op 23 Juli een monteur laten komen en deed de vaatwasser het gewoon en gaf u alleen aan dat het niet uw vaatwasser is , terwijl dat wel zo is.
U bent vervolgens allerlei onterechte en negatieve uitlatingen gaan plaatsen op tros radar u hebt gedreigd hiermee door te gaan en allerlei sites te gaan benaderen als wij niet uw vaatwasser terug geven , terwijl u gewoon uw eigen vaatwasser kreeg.
Vervolgens om het toch op te lossen hebben wij ongeplicht op 06-08-2014 257 euro terug gegeven van de reparatie., onder voorwaarden dat u stop met negatieve uitlating over ons bedrijf.
Daarna was het niet genoeg voor u en gaf u aan dat u door zou blijven met negatieve uitlating.
Wij hebben gevraagd of u het kon bewijzen dat het niet uw eigen vaatwasser is en u heeft erkend het niet te kunnen bewijzen.
Geheel onverplicht hebben wij u op 13 augustus 300 euro ter compensatie terug gegeven omdat u blijft beweren dat het niet uw vaatwasser was.
Dus geheel onverplicht hebben wij een bedrag van 557 euro aan u gestort omdat het voor ons bedrijf zeer schadelijk is als er zulke onterechte uitlatingen worden geplaatst op het internet.
1 week later dus op 19 augustus heeft per mail laten weten dat u schade is aangericht door onze monteurs en bent u gaan dreigen met het plaatsen van foto's van de schade op de site van tros radar .
Gezien de verstreken tijd tussen het moment van reparatie en uw klacht is het onaannemelijk dat eventuele schade aan ons is toe te rekenen
Namelijk tussen april en augustus kan er heel veel zelf veroorzaakt zijn, en wij zijn sinds 23 juli niet meer geweest en op 23 juli heeft de monteur niks gedaan.
En u heeft nooit eerder over deze schade gesproken.
Wij zijn van mening dat deze klant - ook als haar klachten terecht waren geweest - ruimschoots is gecompenseerd, zeker gezien de leeftijd van de vaatwasser. (mevrouw had een defecte vaatwasser, zij heeft nu een werkende + € 557,-). Mevrouw wil blijkbaar nog meer, maar het houdt een keer op, zeker als de indruk wordt gewekt dat de klant misbruik maakt van een coulante opstelling.
Re: Ervaring De Molen snelservice
Geplaatst: 08 sep 2014 10:26
door berndv
Lea schreef:Ik heb vrijdag j.l. een e-mail van DAS ontvangen met o.a. deze beschuldigingen
smaad, laster, respectievelijk onrechtmatig. Ook wordt er gesuggereerd dat ik aan afpersing zou houden gedaan.
En als u zo zeker bent van uw zaak, dan lekker doorgaan met deze manier van communiceren. U weet dat er in het ergste geval een gevangenisstraf staat op deze feiten? Maar als u zo zeker bent van uw zaak, ook nadat u schijnbaar de reparatie kosteloos heeft gehad en nog eens 300 euro extra heeft gekregen, wens ik u alle succes toe. Voor die 557 euro kunt u volgensmij toch een volledig nieuwe vaatwasser kopen. Vrees dat de rechter ook zo zou oordelen.
Ook fijn dat u meteen eerlijk en open het hele verhaal heeft verteld. Maakt u in mijn ogen weinig geloofwaardig.