Mediamarkt garantie mobiele telefoon
Geplaatst: 10 apr 2014 18:22
In dec. 2012 heb ik een Samsung S2 gekocht bij de Media markt voor een bedrag van € 400,--.
In maart 2014 laadde het toestel niet meer op, het leek of de lader niet goed "pakte".
Omdat er nog garantie op het toestel zit tot December 2014, heb ik het ter reparatie aangeboden bij de Mediamarkt in Zwolle. Het toestel is opgestuurd, gerepareerd en na 14 dagen had ik het terug.
Het toestel heft 3 dagen goed gewerkt en toen... exact hetzelfde probleem.
Met de bon (garantie op de reparatie) terug en het toestel is weer opgestuurd. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik te horen dat het toestel "total loss" is verklaard door waterschade.
Bij de eerste reparatie is hier niets van vermeld.
Ik heb om een second opinion gevraagd, het toestel zou doorgestuurd worden maar ik heb weinig hoop.
Iemand ervaring / tips ? Alvast hartelijk dank.
In maart 2014 laadde het toestel niet meer op, het leek of de lader niet goed "pakte".
Omdat er nog garantie op het toestel zit tot December 2014, heb ik het ter reparatie aangeboden bij de Mediamarkt in Zwolle. Het toestel is opgestuurd, gerepareerd en na 14 dagen had ik het terug.
Het toestel heft 3 dagen goed gewerkt en toen... exact hetzelfde probleem.
Met de bon (garantie op de reparatie) terug en het toestel is weer opgestuurd. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik te horen dat het toestel "total loss" is verklaard door waterschade.
Bij de eerste reparatie is hier niets van vermeld.
Ik heb om een second opinion gevraagd, het toestel zou doorgestuurd worden maar ik heb weinig hoop.
Iemand ervaring / tips ? Alvast hartelijk dank.