Pagina 1 van 1

Mediamarkt garantie mobiele telefoon

Geplaatst: 10 apr 2014 18:22
door Brenda1810
In dec. 2012 heb ik een Samsung S2 gekocht bij de Media markt voor een bedrag van € 400,--.
In maart 2014 laadde het toestel niet meer op, het leek of de lader niet goed "pakte".
Omdat er nog garantie op het toestel zit tot December 2014, heb ik het ter reparatie aangeboden bij de Mediamarkt in Zwolle. Het toestel is opgestuurd, gerepareerd en na 14 dagen had ik het terug.
Het toestel heft 3 dagen goed gewerkt en toen... exact hetzelfde probleem.
Met de bon (garantie op de reparatie) terug en het toestel is weer opgestuurd. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik te horen dat het toestel "total loss" is verklaard door waterschade.
Bij de eerste reparatie is hier niets van vermeld.
Ik heb om een second opinion gevraagd, het toestel zou doorgestuurd worden maar ik heb weinig hoop.
Iemand ervaring / tips ? Alvast hartelijk dank.

Re: Mediamarkt garantie mobiele telefoon

Geplaatst: 10 apr 2014 19:01
door sjoegel
Dit lijkt mij pure fraude van de mediamarkt. Waterschade is niet gedekt en door dit als oorzaak aan te wijzen hopen ze onder de garantie uit te komen.

Re: Mediamarkt garantie mobiele telefoon

Geplaatst: 22 apr 2014 19:51
door kelly-belly
Hallo Brenda1810,

Heel vervelend en vooral raar dat MM zo met haar/zijn klanten om gaat!
Ik heb ook een probleem alleen dan met mijn Galaxy S II Plus.

Wat je ook doet bij de MM altijd hebben ze wel wat op garantie: dan hebben ze geen leenproduct, dan dit weer niet, en zo gaat het maar door...
Ik zou de Consuwijzer handhaven en dit bij MM onder de ogen duwen en zeggen dat u het hier absoluut niet mee eens bent hoe ze met u omgaan.
Zo'n groot bedrijf, en ze zijn nog te gierig om gewoon het geld terug te geven. Heel klantontvriendelijk!

Succes verder om het geld of garantie gewoon vergoed te krijgen.

M.v.g. Kelly.