LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestadbid.com springt steeds in beeld?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Bestadbid.com springt steeds in beeld?

Ongelezen bericht door gezondheid »

Helaas heeft Avast antivirus dit niet tegen gehouden. Continu komt Bestadbid in beeld. Avast zou een goed alternatief zijn voor antivirus, gratis versie. Wat is jullie ervaring? Bij AVG kwam ik eens reclame tekst tegen met dit programma is vijlig voor je pc....

encore

Re: Bestadbid.com springt steeds in beeld?

Ongelezen bericht door encore »

Natuurlijk houdt een (gratis) antivirus-prog geen spam tegen. Dus echt verbaasd hoef je daar niet over te zijn...
En "VIJLIG" ... hmm, ruwe kantjes zijn er nu wel vanaf?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Hoeveel tegenslag kan een mens verdragen.....hallo weekendverlof...

gezondheid

Gelukkig kunnen verwijderen door systeem herstel van Windows 7. Via een programma een scan gemaakt, nadat dik 30 minuten te hebben gedraaid wilde ik het verwijderen. Het programma Spy Hunter had heel veel gevonden. Toen ik optie verwijderen wilde doen moest ik even 30 euro gaan betalen! Ik denk dat ik voor Ubuntu ga kiezen, daar schijnen geen virussen en spam te zijn?

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

gezondheid schreef:Helaas heeft Avast antivirus dit niet tegen gehouden. Continu komt Bestadbid in beeld. Avast zou een goed alternatief zijn voor antivirus, gratis versie. Wat is jullie ervaring? Bij AVG kwam ik eens reclame tekst tegen met dit programma is vijlig voor je pc....

Ken je Google?
Dan vind je bv. dit:

http://www.safebro.com/bestadbid-virus-remove

kaasbroodje

Ongelezen bericht door kaasbroodje »

gezondheid schreef:Gelukkig kunnen verwijderen door systeem herstel van Windows 7. Via een programma een scan gemaakt, nadat dik 30 minuten te hebben gedraaid wilde ik het verwijderen. Het programma Spy Hunter had heel veel gevonden. Toen ik optie verwijderen wilde doen moest ik even 30 euro gaan betalen! Ik denk dat ik voor Ubuntu ga kiezen, daar schijnen geen virussen en spam te zijn?
Nog niet omdat het markt aandeel erg klein is van ubuntu. Houd er wel rekening mee dat veel Windows software er niet op draait en dat je veel dingen moet installeren met behulp van de commandline. Maar ideaal voor browsen en mailen dat wel. Ook al krijg je daar ook spam op binnen natuurlijk.

pima

Ongelezen bericht door pima »

wat denk je van googlen: verwijderen van bestabid?

gezondheid

Dank voor uw tip. Alvorens ik dit bericht heb geplaatst had ik dat ook gedaan. Vervolgens met dat programma een lange scan gemaakt. Na afloop moest je betalen voor dat programma. Uiteindelijk systeem herstel gedaan en toen is het hardnekkige programma verwijderd van de computer.

Gesloten