De belastingdienst is toch gebonden aan de wet op de privacy e.d. of ben ik nou gek
Ze hebben zonder mijn (schriftelijke) toestemming dit doorgegeven en ben het daar niet mee eens
Welke stappen kan ik daar tegen ondernemen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Slim advies, u runt ook een deurwaarderskantoor ?OPROEP: BETAAL DE HUURVERHOGING NIET
Dat zal waarschijnlijk verder gaan vanuit een internetcafé, nadat er een slaapplaats voor de nacht bij het Leger des Heils is geregeld.harley68 schreef:En uiteindelijk zal het gewoon allemaal betaald moeten worden, is er niets tegen te doen en loop je bij de weigering ook nog tegen de incassokosten aan. Maar ik bewonder je strijdlustigheid Bonno_1968. Laat ons weten hoe het verder gaat.
Dan stel ik een tentenkamp voor zodat we allemaal gezamenlijk een plekje hebben. Soort Utopiawitte angora schreef:Dat zal waarschijnlijk verder gaan vanuit een internetcafé, nadat er een slaapplaats voor de nacht bij het Leger des Heils is geregeld.harley68 schreef:En uiteindelijk zal het gewoon allemaal betaald moeten worden, is er niets tegen te doen en loop je bij de weigering ook nog tegen de incassokosten aan. Maar ik bewonder je strijdlustigheid Bonno_1968. Laat ons weten hoe het verder gaat.
Even een gratis tip: Als je dan toch niet gaat betalen,wat al dom is maar goed dat moet jezelf weten,vergeet dan niet om je huurbedrag apart te zetten want als je ongelijk krijgt dan zal je het allemaal met terugwerkende kracht moeten betalen en met rente.GJvdZ schreef:Ik ga het niet zomaar betalen, ze krijgen eerst een flinke portie tegengas,... ik ben geen meeloper.
De meeste mensen zijn gewoon verstandig en gaan niet als een kip zonder kop rondrennen.Bonno_1968 schreef:Maar makke schaapjes als jullie zijn zullen wel gewoon alles pikken en slikken en liefdevol de verhoging betalen zonder morren en hebben w.s. de schaapjes al op het droge.
Maar niet iedereen is in die positie.
Wanneer worden we eens een keertje wakker dat we systematisch kaalgeplukt worden ?