Pagina 1 van 1

hardwareprobleempje

Geplaatst: 25 feb 2004 16:33
door nunsp011
Hallo,

Mijn geluidskaart is, volgens 'kenners', gekoppeld aan het moederbord.
Ik kan namelijk alleen printen of muziek luisteren; samen, ho maar!
Ik zou iets moeten veranderen in de bios, maar
- hoe kom ik in dat ding
- wat moet ik er in veranderen
Wie weet het en kan me helpen??

Gegroet

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 25 feb 2004 17:18
door Gast
uhm...

1. zet het raam open.
2. pak uw PC beet
3. geeft er een flinke zwaai aan richting raam
4. na goed richten zal uw PC naar buiten vliegen, zo niet tegen de muur.
5. alles opgelost.


<<< pssst... dit is geen helpdesk >>>

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 27 feb 2004 15:26
door Gast
Het irq adres van uw printer is hetzelfde als dat van uw modem. Daarom kan windows paar 1 taak tegelijkertijd uitvoeren.

In uw bios schakeld u de geluidskaart uit. Dan start u opnieuw op.
Dan weer naar bios geluidkaart weer inschakelen. Als dat niet helpt, irq van printer veranderen

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 29 feb 2004 13:16
door resp00172002
reaktie Op gast zet het raam open DEnk je nu echt dat je leuk bent om iemand dit antwoord te geven

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 29 feb 2004 13:28
door He`
hallo nuns 011.
Mail maar dan leg ik het je wel uit.

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 29 feb 2004 13:29
door Shira
Hallo Nunsp. en andere gasten.

Misschien is het beter om voor zulke vragen naar een ander forum te gaan. Word je veel beter en eerlijker geholpen dan hier! Zelf heb ik regelmatig goede antwoorden en suggesties er van af gehaald.

Ga naar: www.computeridee.nl en dan FaQman forem Lezers Helpen Lezers aanklikken. Staan verschillende topics en dus altijd wel wat voor jou bij. Probeer maar eens!

Gr. Shira :wink:

Re: hardwareprobleempje

Geplaatst: 01 mar 2004 01:01
door GastVanOpenRaam
reaktie Op gast zet het raam open DEnk je nu echt dat je leuk bent om iemand dit antwoord te geven
Nee, niet leuk, maar wat heeft dit in hemelsnaam met UPC te maken..... Zoals gezegd dit is geen helpdesk...

maar ook geef ik je wel gelijk. Een antwoord zoals Shira deze gaf was beter op zijn plaats geweest.....

excuses.