Schandalig gedrag Your Health Almere buiten
Geplaatst: 17 apr 2014 12:46
Beste Radar panel,
Ruim anderhalf jaar geleden heb ik door omstandigheden (opzegging en onterechte incasso's) die er zijn gebeurt rondom mijn man zijn abbonement op de sportschool Your Health Almere, mijn abonnement opgezegd en wilde het persoonlijk zwart op wit hebben aan de bali, om niet het zelfde gezeur te krijgen en uit gemaakt te worden voor leugenaar zoals ze dat met mijn man hebben gedaan. Nou bleef de organisatie gewoonde incasso's doen en ik zag dat pas een paar maanden later, ik heb alleen de laatste kunnen storneren.
Your Health besloot ook op mij een deurwaarder af te sturen. Na al het mail verkeer en de bewijzen dat ik het binnen 7 dagen op mijn rekening gestort wilde hebben, boden ze schriftelijk hun excuus aan en wilde het bedrag terugbetalen. De snelste manier zou zijn als ik langs zou komen, dan zou er een enveloppe klaar liggen. Ik ben daar niet op in gegaan en wacht tot op de dag van vandaag nog steeds op de terug betaling via de bank. Na acht maanden (door drukte en privé omstandigheden) mail ik netjes dat het bedrag nog niet is overgemaakt.
Nou krijg ik een mail van Your Health dat het mijn eigen schuld is en niet eerder gereageerd heb, ze hebben een personeels wisseling gehad en ik kan dus naar mijn geld fluiten!
Ik heb alle bewijs stukken en het mail verkeer dat ze me hebben beloofd het geld terug te storten.
Kan ik hier nog iets mee doen. Dit is toch echt diefstal.
Met vriendelijke groet,
M.A. Smit
Ruim anderhalf jaar geleden heb ik door omstandigheden (opzegging en onterechte incasso's) die er zijn gebeurt rondom mijn man zijn abbonement op de sportschool Your Health Almere, mijn abonnement opgezegd en wilde het persoonlijk zwart op wit hebben aan de bali, om niet het zelfde gezeur te krijgen en uit gemaakt te worden voor leugenaar zoals ze dat met mijn man hebben gedaan. Nou bleef de organisatie gewoonde incasso's doen en ik zag dat pas een paar maanden later, ik heb alleen de laatste kunnen storneren.
Your Health besloot ook op mij een deurwaarder af te sturen. Na al het mail verkeer en de bewijzen dat ik het binnen 7 dagen op mijn rekening gestort wilde hebben, boden ze schriftelijk hun excuus aan en wilde het bedrag terugbetalen. De snelste manier zou zijn als ik langs zou komen, dan zou er een enveloppe klaar liggen. Ik ben daar niet op in gegaan en wacht tot op de dag van vandaag nog steeds op de terug betaling via de bank. Na acht maanden (door drukte en privé omstandigheden) mail ik netjes dat het bedrag nog niet is overgemaakt.
Nou krijg ik een mail van Your Health dat het mijn eigen schuld is en niet eerder gereageerd heb, ze hebben een personeels wisseling gehad en ik kan dus naar mijn geld fluiten!
Ik heb alle bewijs stukken en het mail verkeer dat ze me hebben beloofd het geld terug te storten.
Kan ik hier nog iets mee doen. Dit is toch echt diefstal.
Met vriendelijke groet,
M.A. Smit