Pagina 1 van 1

steeds meer rekeningen van eneco

Geplaatst: 25 feb 2004 20:37
door truussien
een jaar geleden kochten wij een wasmachine bij megapool en krijgen daarbij 50,00 kortingen als wij over gingen op groene stroom van eneco.
nou dachten wij 50,00 korting en wij doen wat voor het mileu.
nou als we dat geweten hadden. er werd ons gezegd dat er niets zou veranderen alleen dat wij twee losse rekeningen zouden krijgen de rest bleef alles hetzelfde dus niet.
essent zou de meterstanden doorgeven en wij hoefde niets te doen
vorig jaar kreeg ik helemaal geen jaaropgave en dit jaar krijg ik er een met een geschatte stand terwijl essent die zelf heeft opgenomen.
ik moest dus dit jaar een behoorlijk bedrag bijbetalen nu dacht ik alles bij en we kunnen verder niet dus, ik krijg nu weer een eindnota van eneco en nu moet ik weer 162,00 betalen essent heeft ook een jaaropgave gestuurd en daar kreeg ik van terug en nu krijg ik van essent ook nog een rekening waar ik nog kosten moet betalen die weer voor eneco zijn. ik ben nu al ongeveer 600,00 duurder uit als andere jaren en ik heb niet meer verbruikt als andere jaren.
en dan maar bellen je wordt er grof behandelt terug bellen kunnen ze waarschijnlijk niet.
wij zien door al die rekeningen het bos niet meer en als je dan belt voor op te zeggen gaat dat alleen schriftelijk nou ik hoop dat ze die brief wel behandelen volgens mij hebben ze daar een vakje (hele loods met klachten)
en ook nog rekenen kunnen ze niet als ik dit jaar 600,00 moet bijbetalen waarom zetten ze me dan terug in mijn voorschot van 93,00 naar 65,00 zeker volgend jaar nog meer betalen

Re: steeds meer rekeningen van eneco

Geplaatst: 26 feb 2004 12:06
door walter
op groene stroom van eneco.
nou dachten wij 50,00 korting en wij doen wat voor het mileu.


Voor het milieu doe je niets, voor Eneco de ratten wel...gr Walter