Bcc en service
Geplaatst: 17 apr 2014 19:30
Ik heb in februari dit jaar een nieuwe wasmachine gekocht bij de Bcc en een trekschakelaar om 2 apparaten aan te kunnen sluiten (wasmachine en droger).De bezorgers hebben de trekschakelaar gemonteerd en de wasmachine en droger erop aangesloten. De wasmachine werkt perfect, maar de droger inmiddels niet meer. Ik heb het bcc contactcenter gebeld en gezegd dat de droger niet meer werkt. Er werd me verteld dat ze niet kwamen kijken wat er aan de hand was en dat ik zelf maar een electicien moest vragen er naar te kijken wat er nu kapot was de droger of de trekschakelaar. Ik dacht wat een service. Ik een electricien gebeld en gevraagd of hij kon kijken wat er kapot was. Hij zei de trekschakelaar is kapot, en de draad van de droger is weg gesmolten. U heeft geluk dat u wasmachine het nog doet. Ik de Bcc weer gebeld en het hele verhaal gedaan. Ik kreeg als antwoord dat er geen garantie op de trekschakelaar zit. En dat ze best langs willen komen om een nieuwe te plaatsen, maar dat ik dan gewoon weer 99,95 euro moet betalen. Ik heb bij hun de schakelaar gekocht, maar er zit geen garantie op?
Wat is hier van waar en wat moet ik hier mee doen? Wat zijn mijn rechten?
Wat is hier van waar en wat moet ik hier mee doen? Wat zijn mijn rechten?