Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!
Geplaatst: 23 apr 2014 21:23
Mijn man is in Februari 65 geworden (Jippie), nu is de regel dan zo dat je 2 maanden geen AOW krijgt, maar in Februari kwamen we er achter dat het in totaal 3 maanden is, dus ook Oxio gebeld, nu had ik het met diegene die ik aan de telefoon kreeg de afspraak gemaakt dat ik dan een maand later zou betalen tot we die ene in konden halen incl. de € 40,00 administratie kosten, en dat ik dan de volgende als we voor de 23e zou betalen alleen een herinnering zouden krijgen en geen adminstratie kosten.
Vandaag de 23e, en was net van plan om de rekening te gaan betalen, stond al klaar bij de bank, en loop even naar beneden omdat de post net was gekomen, wat schetst mijn verbazing dat er een brief van Oxio bij zat, met een herinnering en € 40,00 administratie kosten, direct de telefoon gepakt krijg ik een medewerkster aan de telefoon die mij uitgebreid verteld hoe dat bedrag zo hoog was gekomen, ik probeer haar te vertellen dat ik gebeld had omdat ik niet meer onkosten wou hebben, en dat dit de beste oplossing was voor ons, maar kreeg geen kans om het verder uit te leggen omdat ze mij continu wou uitleggen dat er een achterstand was, ja dat wist ik, het ging mij om die € 40,00 die er al bij zat en mij was verteld als ik de 23 betaalde geen € 40,00 administratiekosten kreeg, heb haar op laatst maar weg gedrukt omdat ik mijn standpunt bij haar niet kwijt kon.
Is dit normaal bij Oxio, iemand wil je helpen en de volgende maand iemand anders die je tegenwerkt, en niets meer weet??
Vandaag de 23e, en was net van plan om de rekening te gaan betalen, stond al klaar bij de bank, en loop even naar beneden omdat de post net was gekomen, wat schetst mijn verbazing dat er een brief van Oxio bij zat, met een herinnering en € 40,00 administratie kosten, direct de telefoon gepakt krijg ik een medewerkster aan de telefoon die mij uitgebreid verteld hoe dat bedrag zo hoog was gekomen, ik probeer haar te vertellen dat ik gebeld had omdat ik niet meer onkosten wou hebben, en dat dit de beste oplossing was voor ons, maar kreeg geen kans om het verder uit te leggen omdat ze mij continu wou uitleggen dat er een achterstand was, ja dat wist ik, het ging mij om die € 40,00 die er al bij zat en mij was verteld als ik de 23 betaalde geen € 40,00 administratiekosten kreeg, heb haar op laatst maar weg gedrukt omdat ik mijn standpunt bij haar niet kwijt kon.
Is dit normaal bij Oxio, iemand wil je helpen en de volgende maand iemand anders die je tegenwerkt, en niets meer weet??