Zeer slechte service Montel
Geplaatst: 24 apr 2014 11:37
13-02-2014 heb ik een chaise longue bij Montel Breda besteld. De verkoper treft dan ook geen enkele blaam vriendelijk en attent.
11-04-2014 werd de bank geleverd, maar de contructie klopte niet hij stond niet stabiel op zijn poten.
De mannen die het leverden zouden er een houtje onder slaan, dit niet geaccepteerd en ik kreeg de service afdeling aan de lijn. Hij zou op locatie gerepareerd worden en ik mocht maar liefst 10% van het aankoopbedrag achter houden... Ik zei ja, maar na het opleggen van de telefoon dacht ik pas eigenlijk echt na en besloot het volledige bedrag niet te betalen en de bank mee retour voor reparatie te sturen.
Ik zou de week erop opgebeld worden voor het hoe en wat, dit gebeurde niet dus maar zelf gebeld, ik eiste dat ik te weten zou komen wat de bank mankeerde. Een week later zou ik teruggebeld worden voor het doorspreken van de werk/reparatiebon. Ook dit gebeurde niet, weer maar zelf gebeld. Ik was boos en heb dit ook laten merken. Ik gaf aan liever de koop te willen ontbinden omdat ik er geen goed gevoel over had en dat de service waar zij zo mee paraderen enorm tegenvalt. De servicemedewerkster schreeuwde me toe dat ik de bank gewoon moest accepteren en de koop niet kon ontbinden. Haar op haar gedrag aangesproken. Nu beloofde zij weer dat een collega mij 1 dag voor levering op zou bellen wat er aan de bank mankeerde. Ik heb er geen goed gevoel over en zou het liefst de koop ontbinden. Maar men geeft aan dat ik hen de kans moet geven om het in orde te maken. Dus het is maar weer afwachten...
11-04-2014 werd de bank geleverd, maar de contructie klopte niet hij stond niet stabiel op zijn poten.
De mannen die het leverden zouden er een houtje onder slaan, dit niet geaccepteerd en ik kreeg de service afdeling aan de lijn. Hij zou op locatie gerepareerd worden en ik mocht maar liefst 10% van het aankoopbedrag achter houden... Ik zei ja, maar na het opleggen van de telefoon dacht ik pas eigenlijk echt na en besloot het volledige bedrag niet te betalen en de bank mee retour voor reparatie te sturen.
Ik zou de week erop opgebeld worden voor het hoe en wat, dit gebeurde niet dus maar zelf gebeld, ik eiste dat ik te weten zou komen wat de bank mankeerde. Een week later zou ik teruggebeld worden voor het doorspreken van de werk/reparatiebon. Ook dit gebeurde niet, weer maar zelf gebeld. Ik was boos en heb dit ook laten merken. Ik gaf aan liever de koop te willen ontbinden omdat ik er geen goed gevoel over had en dat de service waar zij zo mee paraderen enorm tegenvalt. De servicemedewerkster schreeuwde me toe dat ik de bank gewoon moest accepteren en de koop niet kon ontbinden. Haar op haar gedrag aangesproken. Nu beloofde zij weer dat een collega mij 1 dag voor levering op zou bellen wat er aan de bank mankeerde. Ik heb er geen goed gevoel over en zou het liefst de koop ontbinden. Maar men geeft aan dat ik hen de kans moet geven om het in orde te maken. Dus het is maar weer afwachten...