Slechte ervaring met Gerritsen Banden service.
Meerdere jaren, ( ik weet zeker al meer dan 20 jaar) worden de zomer / winter autobanden van mijn auto en die van mijn vrouw gemonteerd en opgeslagen bij Gerritsen en ook dit keer zou er 2 banden moeten worden vernieuwd. Vraag was dan ook om een nette prijs. Voor [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] was mijn voorstel niet bespreekbaar, bij andere bandenleveranciers gelukkig wel en ik moest: letterlijk gezegd" maar lekker mijn banden op komen halen" Gelukkig is er nog van Essen en de Vries bandenhandel.
Verder was er bij het ophalen na zoveel jaren als klant weinig te merken van klantvriendelijkheid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte ervaringen met Gerritsen Bandenservice
slechte ervaringen met Gerritsen Bandenservice
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2014 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Re: slechte ervaringen met Gerritsen Bandenservice
Het is leven en laten leven hè? U bent dus bereid om na 20 jaar voor een paar tientjes ergens anders heen te gaan en de man zijn winst niet te gunnen? Als de man wat had kunnen verdienen had deze het heus gedaan lijkt me. Dan ook nog even lekker op internet zetten.. [Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2014 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde uitingen verwijderd
Reden: Ongefundeerde uitingen verwijderd