Goedenavond,
Op 14 mei 2013 bestelde ik de MSI Notebook GT70 0ND-646NL bij de webwinkel 4Launch ter waarde van 1.500 euro. De vorige dag werd mijn laptop thuis afgeleverd, de eerste week leek de laptop goed te presteren, na ongeveer eén maand begon de laptop kuren te vertonen zoals blue screens en driver errors, hierop heb ik contact opgenomen met de webwinkel en moest ik mijn laptop retour sturen.
Na tweeënhalve week kreeg ik mijn laptop retour gestuurd van de webwinkel, volgens hun waren de problemen verholpen, na nog geen maand kwamen de bovengenoemde problemen terug alleen dit maal erger dan voorheen, hierop heb ik weer contact opgenomen met de webwinkel zij adviseerde mij om de laptop weer retour te sturen. Dit advies heb ik opgevolgd waarop ik de laptop de vorige dag meteen retour heb gestuurd naar 4Launch.
Weer tweeënhalve week later kreeg ik mijn laptop weer retour gestuurd van de webwinkel, zij deelde mij mede dat de eerder genoemde problemen verholpen zouden zijn, na nog geen twee maanden kwamen de eerder genoemde problemen nog erger terug dan eerst, de laptop was zo gehete "onbruikbaar" geworden, hierop heb ik weer contact opgenomen met de webwinkel, zij adviseerde mij om dit keer direct de laptop op te sturen naar de fabrikant (MSI Europa), dit advies heb ik opgevolgd waarop de laptop de vorige dag in opdracht van de fabrikant werd opgehaald door UPS.
Na ongeveer eén week kreeg ik mijn laptop weer terug, de fabrikant deelde mij mede dat de problemen waren verholpen, dit dacht ik ook tot op heden, na ongeveer 9 maanden kwamen de eerder genoemde problemen weer terug, alleen herkende dit keer mijn laptop de drivers niet meer en werkte de videokaart ook niet meer, hierop heb ik vandaag (02-05-2014) weer contact opgenomen met de webwinkel, zij hebben mij geadviseerd om de laptop weer ter reparatie aan te bieden.
Ik ben het persoonlijk nu echt zat, binnen een jaar is de laptop nu al vier keer defect gegaan, toen de laptop voor de tweede keer kapot ging op 20-08-2013 vroeg ik aan de webwinkel als het mogelijk was of ik het aankoop bedrag terug kon krijgen, dit was volgens hun niet mogelijk. Nu zit ik dus een jaar later nog steeds met een laptop die elke keer kapot blijft gaan, de webwinkel en de fabrikant blijven mij van het kastje naar de muur sturen. Het enigste wat ik nu nog wil in een compensatie in een aankoop bedrag zodat ik eindelijk een werkende laptop kan kopen, ik ben zeer ontevreden over het handelen van de webwinkel en het handelen van de fabrikant, ze weigeren dan ook in elk opzicht hulp te verlenen.
Wat zou ik nu nog kunnen doen? Ik heb geprobeerd een vervangend product te regelen met de webwinkel, hier ging de webwinkel niet mee akkoord, ik heb geprobeerd het aankoopbedrag terug te krijgen, hier ging de webwinkel ook niet meer akkoord.
Wat mij betreft mogen ze deze laptop houden, zolang ik maar mijn 1.500 euro of een gedeelte daarvan terug zou kunnen krijgen!
Heeft er iemand nog een idee hoe ik de webwinkel kan benaderen of de fabrikant? Of hoe ik mijn gelijk kan halen ergens anders?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ondeugdelijke Laptop
-
Re: Ondeugdelijke Laptop
Lastig verhaal, zeker omdat niet duidelijk is of dit om een software fout of om een hardware fout gaat.
Wat ik nog zou willen adviseren is om Windows opnieuw te installeren, en alle recente drivers erbij te zoeken. Dit zou het probleem ( als het software is ) moeten verhelpen.
Heeft u meer informatie over de problemen?
Of ze op dezelfde momenten terug komen of bij bepaalde acties?
Wat ik nog zou willen adviseren is om Windows opnieuw te installeren, en alle recente drivers erbij te zoeken. Dit zou het probleem ( als het software is ) moeten verhelpen.
Heeft u meer informatie over de problemen?
Of ze op dezelfde momenten terug komen of bij bepaalde acties?