LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WIE HEEFT HIER TEMAKEN MEE GEHAD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
w.te haarlem

WIE HEEFT HIER TEMAKEN MEE GEHAD

Ongelezen bericht door w.te haarlem »

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een ander huis te kopen,maar ik denk dat ik prolemen krijg met de aanvraag voor een financering,ik heb al een koop huis en wil graag groter wonen.

Heeft iemand hier al mee te maken gehad ???wat is er toen gebeurd is de aanvraag doorgegeaan of kreeg je geen exstra lening.

Ik ben bang dat ik het kan vergeten en dat dexia beslist over mijn leven

Wie reageert bedankt voor je tijd

w.te haarlem

Kees Zwart

Re: WIE HEEFT HIER TEMAKEN MEE GEHAD

Ongelezen bericht door Kees Zwart »

Laat je goed informeren alvorens iets te gaan doen jongen.
Dexia maakt gehakt van je al ze haar kansen ziet dus even goed rondvragen en kijken.
Stichting de Ombudsman kan je helpen en advies geven C.van marle is hiervoor een goed aanspreekpunt hij heeft veel kennis van deze zaak.
Vraag het ook bij je verzekeringsman na die kan soms ook hele waardevolle dingen doen.
En ik hoef het verder niet te zeggen maar hou je ogen goed open en doe geen dingen waar het woord beleggen in voorkomt.
MVG Kees Zwart.

w te haarlem

Re: WIE HEEFT HIER TEMAKEN MEE GEHAD

Ongelezen bericht door w te haarlem »

Bedankt voor je reactie meneer zwart,

Ik ga vandaag een bkr toetsing laten doen als het een A codering wordt dan ga ik naar dexia en ik laat me niet tegen houden,ik laat niet mijn toekomst tegen houden door deze bedriegers.

En wat ik ook niet begrijp is dat radar,consumentenbond,payback.leaseverlies niets van zich laat horen en mij het gevoel geven dat we in de kou staan net als deze forum is ook al ingenomen door de DEXIA hufters die mensen over proberen te halen om toch te tekenen,maar iedereen weet DAT JE NIET MOET TEKENEN en ik zal je zeggen als ik zo DEXIA bedrieger tegen komt dan laat ik niets van hem heel................

Gesloten