Pagina 1 van 1
Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 07 mei 2014 16:20
door alfa146junior
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 07 mei 2014 16:34
door Jantje7
U heeft een slecht moment gekozen om uw hypotheek rente om te zetten. I.v.m. allerlei fiscale wijzigingen per 1 januari 2014 hadden de banken het ontzettend druk met het omzetten en verstrekken van nieuwe hypotheken. Waarschijnlijk is dit een van de reden dat het bij u niet gegaan is zoals gewenst.
De boeterente en de nieuwe voorwaarden zouden in de offerte hebben moeten staan en deze zouden dan ook gebruikt dienen te worden. Dus niet het moment van aanvraag, maar het moment van het uitbrengen van de offerte.
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 09 mei 2014 10:05
door alfa146junior
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 09 mei 2014 16:01
door ABN AMRO
Geachte klant,
Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we uw klacht gelezen.
U geeft aan dat u ontevreden bent over het wijzigen van uw hypotheek. In uw bericht schrijft u dat u al een klacht heeft ingediend bij ABN AMRO. Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen bericht met antwoord of een ontvangstbevestiging. Mocht u het niet eens zijn met het antwoord? Dan kunt u in een privébericht uw telefoonnummer sturen, we nemen dan contact met u op.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. M. de Ridder
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 09 mei 2014 18:28
door alfa146junior
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 09 mei 2014 18:32
door Jantje7
Mooi dat het opgelost is, al is het misschien niet voor 100%.
Waarschijnlijk de rest snel vergeten en verder gaan met de dagelijkse beslommeringen.
Succes.
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 13 mei 2014 23:22
door alfa146junior
Re: Peildatum rente bij tussentijds wijzigen hypotheekrente
Geplaatst: 14 mei 2014 10:34
door ABN AMRO
Geachte klant,
Fijn om te lezen dat er teveel betaalde rente is teruggeboekt op uw rekening. Als we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag.
Met vriendelijk groet,
Webcare ABN AMRO
Mw. M. de Ridder