Reisorganisatie's
Geplaatst: 27 feb 2004 15:00
In september 2003 hebben wij een reis geboekt via Zontoppers, onderdeel van Bex-reizen, die op zijn beurt weer onder Oad valt.
Op de heenreis is mijn rolstoel volledig vernield in het bagageruim van het vliegtuig, heb je het weer zal men denken, Onur Air.
Bij aankomst op Dalaman meteen een klacht ingediend bij het luchthavenpersoneel en de kapitein van het vliegtuig.
Deze deden er erg lacherig over, maar mijn vakantie was meteen al naar de knoppen, en ik moest daar nog 15 dagen verblijven.
Eenmaal bij het hotel aangekomen waren er ook nog eens geen kamers beschikbaar, heeft maar 1½ dag gekost voordat we een kamer hadden.
Na terugkomst in Nederland meteen een klacht ingediend bij Zontoppers, daar kreeg ik van te horen dat ik de schade maar op mijn reisverzekering moest verhalen, Zontoppers was hiervoor niet verantwoordelijk was hun antwoord.
Ik heb mijn reisverzekering, Interpolis, de zelfde dag nog op de hoogte gesteld van de schade aan mijn rolstoel, daar kreeg ik de tweede teleurstelling te verwerken.
Daar wordt een op maat gemaakte rolstoel doodleuk als bagage gezien waar een maximale vergoeding van 230,00 euro voor staat.
De totale schade aan mijn rolstoel bedroeg 895,00 euro, dus mag ik mooi zelf 660 euro ophoesten.
Nadat ik voor de tweede keer naar Zontoppers had gebeld kreeg ik een brief thuis waaruit bleek dat ze van alle aansprakelijkheid afzagen maar om mij te troosten kreeg ik een reischeque van 50 euro, te besteden aan een reis via Zontoppers naar Turkije.
U kunt begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten zitten en op dit moment verdere stappen aan het ondernemen ben tegen deze zogenaamde klantvriendelijke reisorganisatie.
Zontoppers, Bex en Oad, allemaal onder een en de zelfde eigenaar vallende, let maar op, deze invalide laat niet met zich sollen.
Op de heenreis is mijn rolstoel volledig vernield in het bagageruim van het vliegtuig, heb je het weer zal men denken, Onur Air.
Bij aankomst op Dalaman meteen een klacht ingediend bij het luchthavenpersoneel en de kapitein van het vliegtuig.
Deze deden er erg lacherig over, maar mijn vakantie was meteen al naar de knoppen, en ik moest daar nog 15 dagen verblijven.
Eenmaal bij het hotel aangekomen waren er ook nog eens geen kamers beschikbaar, heeft maar 1½ dag gekost voordat we een kamer hadden.
Na terugkomst in Nederland meteen een klacht ingediend bij Zontoppers, daar kreeg ik van te horen dat ik de schade maar op mijn reisverzekering moest verhalen, Zontoppers was hiervoor niet verantwoordelijk was hun antwoord.
Ik heb mijn reisverzekering, Interpolis, de zelfde dag nog op de hoogte gesteld van de schade aan mijn rolstoel, daar kreeg ik de tweede teleurstelling te verwerken.
Daar wordt een op maat gemaakte rolstoel doodleuk als bagage gezien waar een maximale vergoeding van 230,00 euro voor staat.
De totale schade aan mijn rolstoel bedroeg 895,00 euro, dus mag ik mooi zelf 660 euro ophoesten.
Nadat ik voor de tweede keer naar Zontoppers had gebeld kreeg ik een brief thuis waaruit bleek dat ze van alle aansprakelijkheid afzagen maar om mij te troosten kreeg ik een reischeque van 50 euro, te besteden aan een reis via Zontoppers naar Turkije.
U kunt begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten zitten en op dit moment verdere stappen aan het ondernemen ben tegen deze zogenaamde klantvriendelijke reisorganisatie.
Zontoppers, Bex en Oad, allemaal onder een en de zelfde eigenaar vallende, let maar op, deze invalide laat niet met zich sollen.