Wehkamp service
Geplaatst: 08 mei 2014 20:42
Bij deze even een idee bij de service van Wehkamp. Laat ik vooraf zeggen dat ik niet snel een bedrijf zwart zal maken op een forum, maar nu werd het me even te veel. Dus voordat je denkt zaken te doen met een webwinkel zonder klantenservice, bij deze mijn Facebook gesprek met Wehkamp-medewerkers:
28 april 18:05
Beste Wehkamp,
Ik krijg jullie onmogelijk te pakken. Echt een waardeloze service. Telefoon is overbezet en e-mail adres onvindbaar. Ik heb onlangs iets besteld en een retourafspraak gemaakt. Er wordt vervolgens niets opgehaald en mijn retour verdwijnt in mijn account. Graag z.s.m. reactie.
M.v.g.,
Guy
Hoi Guy! Vervelend dat je ons niet te pakken krijgt. Ik wil je graag helpen. Kun je me je klantnummer of postcode/huisnummer sturen? ^Maarten
Hai Maarten, fijn dat je wilt helpen. M'n klantnummer is xxxxx. Het gaat om bestelnummer xxxxxx
Bedankt voor de gegevens. Ik kan een nieuwe retour afspraak voor je maken. Wanneer zou dit uitkomen? ^Sanne
Morgen, donderdag of vrijdag. Graag overdag. Is op kantoor. Uiteraard wel graag het adres gebruiken waar het ook naar verstuurd is,
Prima, het zal morgen tussen 9:00 en 15:00 worden opgehaald op de xxxxx. Ik wens je een fijne avond. ^Sanne
Dank je Sanne
Graag gedaan. ^Sanne
29 april 16:14
Hai Sanne, wederom is er niet opgehaald. Wat is dit voor service!?
Hoi Guy, dat is vervelend! Dit is absoluut niet de bedoeling. Ze behoren binnen het tijdsvlak op de aangegeven datum te komen. Hebben ze toevallig een briefje achtergelaten of helemaal niets? Ik ga er direct melding van maken. ^Sanne
29 april 18:07
Niets. Het is een winkel, dus we zijn er altijd tussen 10:00 en 18:00.
Ja, dan kunnen ze altijd naar binnen en het lijkt mij dat ze het adres dan ook moeten kunnen vinden. Ik heb een melding gemaakt naar de vervoersdienst en opnieuw een opdracht voor morgen ingegeven. Ik heb aangegeven dat het de tweede keer is dat ze niet langs zijn gekomen. Ik wil het morgen graag nog een keer proberen. ^Sanne
Gelieve niet morgen. Dan ben ik zelf zoals eerder aangegeven. Welke transporteur is het?
Het gaat via selektvracht. Maar deze willen nog wel eens andere vervoerders erbij inhuren. ^Sanne
Maandag 19:10
Hai! Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar het werkt niet.
Zie foto. Product is in de aanbieding en die aanbieding eindigt vandaag
Hoi Guy, wat probeer je te bestellen en welke foutmelding geeft de computer? ^Sanne
Heb jij de screenshots ontvangen? Daar staat het op
Ik ontvang je screenshot maar ik kan niet lezen wat de foutmelding is. Ik kan het niet vergroten. ^Sanne
Er is iets misgegaan. We verzoeken je contact met ons op te nemen. De contactgegevens vind je op de service- en contactpagina.
Zal ik kijken of ik loungebank fiji voor je kan bestellen? Als dat kan, wanneer wil je dan dat hij geleverd wordt? ^Sanne
Hij zal wel vooraf betaald moeten worden zie ik op je account. ^Sanne
Graag en donderdag. Geen probleem. Kan je een ideal link sturen? Moet naar xxxxx
Ik heb hem nu besteld, je zal een iDeal link ontvangen op je email adres. Nadat de betaling binnen is kan er een afspraak gemaakt worden voor de levering. Dan kan je ook pas het lever adres wijzigen. ^Sanne
Oke. Een ander probleem was dat dat niet lukte. Hij pakte m'n postcode / huisnummer niet. Vandaar dat ik een nieuw account probeerde aan te maken. Ik zal kijken of het nu wel werkt.Op mijn e-mail adres xxxxx? Ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Dan zul je het even moeten aangeven aan ons wanneer je een bezorgafspraak kan maken. Nee, het klopt dat je de mail nu nog niet hebt ontvangen. Hier kan wel een tijdje overheen gaan. ^Sanne
Dinsdag 07:47
Goedemorgen, ik heb nog geen mail ontvangen. Kan dat kloppen?
Dinsdag 10:06
Dat kan inderdaad kloppen, ik denk dat dit in de loop van de ochtend zal gebeuren. ^Bianca
Ontvangen. Alleen is mij nu niet duidelijk of het afleveradres juist is ingevuld. Is anders dan het standaardadres.
Dinsdag 11:13
Er is nog geen afleveradres ingevuld. Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt ontvang je een mail dat er een afspraak kan worden gemaakt. Op dat moment kan je ook het adres wijzigen ^Bianca
Oke. Dank je!
Dinsdag 21:43
Beste Bianca, het werkt niet zoals je aangaf. Ik kan het standaardadres niet wijzigen. Heb inmiddels betaald en wil het graag donderdag ontvangen. Werkt wel moeizaam zo.
Ik krijg ook in m'n account m'n postcode en huisnummer niet gewijzigd. Hij geeft aan dat de combinatie niet klopt, terwijl het 100% zeker klopt.
Woensdag 09:17
Goedemorgen Guy, je adres wordt niet geaccepteerd omdat wij alleen huisnummer 19B in het systeem hebben staan. Huisnummer 19 zonder voegsel komt bij ons niet voor. Je hebt volgens mijn gegevens nu een afspraak gemaakt voor morgen op het verkeerde adres. Ik zal de bestelling moeten annuleren voor je en zal deze opnieuw plaatsen. Is je huisnummer 19, 19A of 19B? Dit adres zal in het systeem gezet moeten worden door de desbetreffende afdeling, dit kan wel even duren. ^Wouter
Dan klopt het systeem niet. Het huisnummer is gewoon 19. Zonder voegsel. Als het maar donderdag geleverd kan worden. Daar heb ik al rekening mee gehouden,
Ik geef het door aan de desbetreffende afdeling, een levering voor morgen kan ik helaas niet garanderen. Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen. ^Wouter
Woensdag 18:40
Hoe staat het ervoor? Ik baal erg van de gang van zaken. Ik ben meerdere malen verkeerd toegelicht. En dat bij al reeds twee bestellingen. Ik hoor heel graag een bevestiging dat het morgen geleverd kan worden.
Woensdag 20:00
Hoi Guy. We moeten wachten tot het adres is toegevoegd. Zodra dit gebeurt is krijg je een bericht van deze afdeling. Ik vrees dat we morgen niet kunnen gaan leveren. Voor je ongemak zal ik de verzendkosten crediteren. Deze krijg je automatisch weer teruggestort. Excuses! ^Maarten
01:07
Beste Maarten, voor jullie gemak zal ik dan andere mensen informeren over jullie beroerde service. Ik zal deze berichtenstroom openbaar maken. Krijgen mensen een beetje een beeld van de Wehkamp service.
11 uur geleden
Ik kan het helaas niet sneller laten gaan dan het nu gaat Guy, er wordt voor je gewerkt. ^Bart
20 minuten geleden
Wat is de huidige status of wordt het een meerjarenplan?
Hoi Guy, het huisnummer kan door de desbetreffende afdeling helaas niet worden toegevoegd. We kunnen alleen leveren op huisnummer 19B. ^Wouter
Lees even serieus dit gesprek terug. Dat is wat is al sinds maandag vertel. Wat zijn jullie voor amateurs. Er is geen 19B. Ik woon er toch!
28 april 18:05
Beste Wehkamp,
Ik krijg jullie onmogelijk te pakken. Echt een waardeloze service. Telefoon is overbezet en e-mail adres onvindbaar. Ik heb onlangs iets besteld en een retourafspraak gemaakt. Er wordt vervolgens niets opgehaald en mijn retour verdwijnt in mijn account. Graag z.s.m. reactie.
M.v.g.,
Guy
Hoi Guy! Vervelend dat je ons niet te pakken krijgt. Ik wil je graag helpen. Kun je me je klantnummer of postcode/huisnummer sturen? ^Maarten
Hai Maarten, fijn dat je wilt helpen. M'n klantnummer is xxxxx. Het gaat om bestelnummer xxxxxx
Bedankt voor de gegevens. Ik kan een nieuwe retour afspraak voor je maken. Wanneer zou dit uitkomen? ^Sanne
Morgen, donderdag of vrijdag. Graag overdag. Is op kantoor. Uiteraard wel graag het adres gebruiken waar het ook naar verstuurd is,
Prima, het zal morgen tussen 9:00 en 15:00 worden opgehaald op de xxxxx. Ik wens je een fijne avond. ^Sanne
Dank je Sanne
Graag gedaan. ^Sanne
29 april 16:14
Hai Sanne, wederom is er niet opgehaald. Wat is dit voor service!?
Hoi Guy, dat is vervelend! Dit is absoluut niet de bedoeling. Ze behoren binnen het tijdsvlak op de aangegeven datum te komen. Hebben ze toevallig een briefje achtergelaten of helemaal niets? Ik ga er direct melding van maken. ^Sanne
29 april 18:07
Niets. Het is een winkel, dus we zijn er altijd tussen 10:00 en 18:00.
Ja, dan kunnen ze altijd naar binnen en het lijkt mij dat ze het adres dan ook moeten kunnen vinden. Ik heb een melding gemaakt naar de vervoersdienst en opnieuw een opdracht voor morgen ingegeven. Ik heb aangegeven dat het de tweede keer is dat ze niet langs zijn gekomen. Ik wil het morgen graag nog een keer proberen. ^Sanne
Gelieve niet morgen. Dan ben ik zelf zoals eerder aangegeven. Welke transporteur is het?
Het gaat via selektvracht. Maar deze willen nog wel eens andere vervoerders erbij inhuren. ^Sanne
Maandag 19:10
Hai! Ik probeer een bestelling te plaatsen, maar het werkt niet.
Zie foto. Product is in de aanbieding en die aanbieding eindigt vandaag
Hoi Guy, wat probeer je te bestellen en welke foutmelding geeft de computer? ^Sanne
Heb jij de screenshots ontvangen? Daar staat het op
Ik ontvang je screenshot maar ik kan niet lezen wat de foutmelding is. Ik kan het niet vergroten. ^Sanne
Er is iets misgegaan. We verzoeken je contact met ons op te nemen. De contactgegevens vind je op de service- en contactpagina.
Zal ik kijken of ik loungebank fiji voor je kan bestellen? Als dat kan, wanneer wil je dan dat hij geleverd wordt? ^Sanne
Hij zal wel vooraf betaald moeten worden zie ik op je account. ^Sanne
Graag en donderdag. Geen probleem. Kan je een ideal link sturen? Moet naar xxxxx
Ik heb hem nu besteld, je zal een iDeal link ontvangen op je email adres. Nadat de betaling binnen is kan er een afspraak gemaakt worden voor de levering. Dan kan je ook pas het lever adres wijzigen. ^Sanne
Oke. Een ander probleem was dat dat niet lukte. Hij pakte m'n postcode / huisnummer niet. Vandaar dat ik een nieuw account probeerde aan te maken. Ik zal kijken of het nu wel werkt.Op mijn e-mail adres xxxxx? Ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Dan zul je het even moeten aangeven aan ons wanneer je een bezorgafspraak kan maken. Nee, het klopt dat je de mail nu nog niet hebt ontvangen. Hier kan wel een tijdje overheen gaan. ^Sanne
Dinsdag 07:47
Goedemorgen, ik heb nog geen mail ontvangen. Kan dat kloppen?
Dinsdag 10:06
Dat kan inderdaad kloppen, ik denk dat dit in de loop van de ochtend zal gebeuren. ^Bianca
Ontvangen. Alleen is mij nu niet duidelijk of het afleveradres juist is ingevuld. Is anders dan het standaardadres.
Dinsdag 11:13
Er is nog geen afleveradres ingevuld. Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt ontvang je een mail dat er een afspraak kan worden gemaakt. Op dat moment kan je ook het adres wijzigen ^Bianca
Oke. Dank je!
Dinsdag 21:43
Beste Bianca, het werkt niet zoals je aangaf. Ik kan het standaardadres niet wijzigen. Heb inmiddels betaald en wil het graag donderdag ontvangen. Werkt wel moeizaam zo.
Ik krijg ook in m'n account m'n postcode en huisnummer niet gewijzigd. Hij geeft aan dat de combinatie niet klopt, terwijl het 100% zeker klopt.
Woensdag 09:17
Goedemorgen Guy, je adres wordt niet geaccepteerd omdat wij alleen huisnummer 19B in het systeem hebben staan. Huisnummer 19 zonder voegsel komt bij ons niet voor. Je hebt volgens mijn gegevens nu een afspraak gemaakt voor morgen op het verkeerde adres. Ik zal de bestelling moeten annuleren voor je en zal deze opnieuw plaatsen. Is je huisnummer 19, 19A of 19B? Dit adres zal in het systeem gezet moeten worden door de desbetreffende afdeling, dit kan wel even duren. ^Wouter
Dan klopt het systeem niet. Het huisnummer is gewoon 19. Zonder voegsel. Als het maar donderdag geleverd kan worden. Daar heb ik al rekening mee gehouden,
Ik geef het door aan de desbetreffende afdeling, een levering voor morgen kan ik helaas niet garanderen. Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen. ^Wouter
Woensdag 18:40
Hoe staat het ervoor? Ik baal erg van de gang van zaken. Ik ben meerdere malen verkeerd toegelicht. En dat bij al reeds twee bestellingen. Ik hoor heel graag een bevestiging dat het morgen geleverd kan worden.
Woensdag 20:00
Hoi Guy. We moeten wachten tot het adres is toegevoegd. Zodra dit gebeurt is krijg je een bericht van deze afdeling. Ik vrees dat we morgen niet kunnen gaan leveren. Voor je ongemak zal ik de verzendkosten crediteren. Deze krijg je automatisch weer teruggestort. Excuses! ^Maarten
01:07
Beste Maarten, voor jullie gemak zal ik dan andere mensen informeren over jullie beroerde service. Ik zal deze berichtenstroom openbaar maken. Krijgen mensen een beetje een beeld van de Wehkamp service.
11 uur geleden
Ik kan het helaas niet sneller laten gaan dan het nu gaat Guy, er wordt voor je gewerkt. ^Bart
20 minuten geleden
Wat is de huidige status of wordt het een meerjarenplan?
Hoi Guy, het huisnummer kan door de desbetreffende afdeling helaas niet worden toegevoegd. We kunnen alleen leveren op huisnummer 19B. ^Wouter
Lees even serieus dit gesprek terug. Dat is wat is al sinds maandag vertel. Wat zijn jullie voor amateurs. Er is geen 19B. Ik woon er toch!