2 keer slechte ervaring Norma matrassen
Geplaatst: 09 mei 2014 11:01
In woonwinkel na proefliggen stevige Norma combiveringmatrassen gekocht.
Na een week al kuilvorming in beide matrassen.
Klacht ingediend bij de winkel en ook bij Norma teleurstelling geuit omdat ik na zware medische ingreep veel op bed moest liggen.
Norma reageerde uiterst kil en afwijzend, de rest was onze zorg.
De winkel constateerde direct dat de matrassen niet deugden.
Veel te zacht en zeker geen stevige combivering zoals het etiket aangaf.
Heeft rapport en foto's naar Norma gestuurd.
Toch moest Norma zelf de matras ook nog eens "keuren".
Ondanks de urgentie nam Norma daar uitgebreid de tijd voor.
Tot verbazing van winkelier en ons: "matras past binnen Norma's normen !?"
Winkel bood gelegenheid andere matrassen uit te zoeken.
Toen in overleg toch maar gekozen voor de duurdere Norma Solara.
Hadden we dat maar NOOIT gedaan:
Ook deze matrassen vertoonden binnen twee weken kuilvorming en lagen hobbelig.
Totaal anders dan in de winkel.
Ook deze matrassen hebben we opengemaakt.
Tot onze verbazing zagen we dat in heel veel ponsgaten - diameter 4 cm - geen veren zaten, maar dat ze leeg waren.
Dus in heel veel van die gaten zat alleen maar lucht !
Ook voor de winkelier was het duidelijk.
Hij heeft de matrassen teruggenomen en het aankoopbedrag geretourneerd.
Van Norma NOOIT meer iets gehoord.
Conclusie:
Het was heel teleurstellend dat Norma meende zich zo arrogant te kunnen opstellen.
Door de aantoonbare fouten van Norma (foto's en rapportjes) was mijn ziekteperiode veel vervelender dan nodig was, omdat ik op een slechte matras lag.
Al met al heeft dat ruim 4 maanden geduurd.
Onnodig te zeggen dat niemand die op ziekenbezoek kwam ooit nog een Norma matras zal kopen.
Na een week al kuilvorming in beide matrassen.
Klacht ingediend bij de winkel en ook bij Norma teleurstelling geuit omdat ik na zware medische ingreep veel op bed moest liggen.
Norma reageerde uiterst kil en afwijzend, de rest was onze zorg.
De winkel constateerde direct dat de matrassen niet deugden.
Veel te zacht en zeker geen stevige combivering zoals het etiket aangaf.
Heeft rapport en foto's naar Norma gestuurd.
Toch moest Norma zelf de matras ook nog eens "keuren".
Ondanks de urgentie nam Norma daar uitgebreid de tijd voor.
Tot verbazing van winkelier en ons: "matras past binnen Norma's normen !?"
Winkel bood gelegenheid andere matrassen uit te zoeken.
Toen in overleg toch maar gekozen voor de duurdere Norma Solara.
Hadden we dat maar NOOIT gedaan:
Ook deze matrassen vertoonden binnen twee weken kuilvorming en lagen hobbelig.
Totaal anders dan in de winkel.
Ook deze matrassen hebben we opengemaakt.
Tot onze verbazing zagen we dat in heel veel ponsgaten - diameter 4 cm - geen veren zaten, maar dat ze leeg waren.
Dus in heel veel van die gaten zat alleen maar lucht !
Ook voor de winkelier was het duidelijk.
Hij heeft de matrassen teruggenomen en het aankoopbedrag geretourneerd.
Van Norma NOOIT meer iets gehoord.
Conclusie:
Het was heel teleurstellend dat Norma meende zich zo arrogant te kunnen opstellen.
Door de aantoonbare fouten van Norma (foto's en rapportjes) was mijn ziekteperiode veel vervelender dan nodig was, omdat ik op een slechte matras lag.
Al met al heeft dat ruim 4 maanden geduurd.
Onnodig te zeggen dat niemand die op ziekenbezoek kwam ooit nog een Norma matras zal kopen.