Telfort en aanbod voor trouwe klanten
Geplaatst: 09 mei 2014 14:13
Fijn dat Telfort mij op 8 mei 2014 een e-mail stuurt omdat ik zo'n trouwe klant ben. Telfort geeft mij een geweldig aanbod voor mijn verlenging die per 11 mei 2014 ingaat. Ik heb mijn verlenging al op 22 april 2014 aangevraagd, maar nu wil ik uiteraard het betere aanbod!! Even voor het verschil: een I-phone 4S met 300 belminuten, 100 sms en 1000mb voor €26,50 p.m. of mijn andere aanbod: 150 belminuten, 100 sms en 500mb voor €31,50 p.m.
Elke klant kiest dan toch voor het eerste aanbod? Zeker als dit in een mooie mail aangeboden wordt omdat ik zo’n trouwe klant ben?! Nou dat kan ik niet zeggen van Telfort.
Als ik nu inlog, staat er bij mijn verlenging "in behandeling" en als ik bel met Telfort krijg ik te horen dat ik geen wijzigingen meer mag doorvoeren omdat de bedenktijd voorbij is. Ik vind dit echt hele slechte service en zeker een reden om na vele jaren over te stappen! Ook is de medewerker aan de telefoon star en niet klantvriendelijk. Alles ligt aan het systeem en niets is mogelijk. Ik snap niet dat Telfort mij een e-mail stuurt op 8 mei met een aanbod dat vele malen beter is dan ik nu heb afgesloten. Ik voel me enorm belazerd als klant en ik ga het zeker op allerlei manieren communiceren dat Telfort voor mij helemaal heeft af gedaan, echt schandalig!!
Als ik geen klantvriendelijke reactie krijg en niet de mogelijkheid krijg aangeboden tot wijziging van mijn verlenging, dan is dit mijn laatste jaar bij Telfort geweest.
Elke klant kiest dan toch voor het eerste aanbod? Zeker als dit in een mooie mail aangeboden wordt omdat ik zo’n trouwe klant ben?! Nou dat kan ik niet zeggen van Telfort.
Als ik nu inlog, staat er bij mijn verlenging "in behandeling" en als ik bel met Telfort krijg ik te horen dat ik geen wijzigingen meer mag doorvoeren omdat de bedenktijd voorbij is. Ik vind dit echt hele slechte service en zeker een reden om na vele jaren over te stappen! Ook is de medewerker aan de telefoon star en niet klantvriendelijk. Alles ligt aan het systeem en niets is mogelijk. Ik snap niet dat Telfort mij een e-mail stuurt op 8 mei met een aanbod dat vele malen beter is dan ik nu heb afgesloten. Ik voel me enorm belazerd als klant en ik ga het zeker op allerlei manieren communiceren dat Telfort voor mij helemaal heeft af gedaan, echt schandalig!!
Als ik geen klantvriendelijke reactie krijg en niet de mogelijkheid krijg aangeboden tot wijziging van mijn verlenging, dan is dit mijn laatste jaar bij Telfort geweest.