Ik ben erg benieuwd hoe Groupon dit uitlegt. Ik koop wel eens wat, en kruis dan niet aan dat ik nieuws van hen wil ontvangen.
Desondanks stroomt mijn mailbox vol met Groupon spam.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon nieuwsbrieven-spam
Re: Groupon nieuwsbrieven-spam
Waarom vraag je dat niet aan henzelf, in plaats van een topic hier te openen? Maar volgens mij zit er in elke mail een unsubscribe link, dus dat zou ik even proberen.Starr schreef:Ik ben erg benieuwd hoe Groupon dit uitlegt. Ik koop wel eens wat, en kruis dan niet aan dat ik nieuws van hen wil ontvangen.
Desondanks stroomt mijn mailbox vol met Groupon spam.
Heb ik gedaan. Antwoord van Groupon: jammer dat je geen nieuwsbrieven wilt ontvangen.
Ik heb me inderdaad (weer) afgemeld, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Ik geef volgens mij duidelijk aan dat ik niet door hen gemaild hoef te worden.
Ik heb me inderdaad (weer) afgemeld, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Ik geef volgens mij duidelijk aan dat ik niet door hen gemaild hoef te worden.
Dat is toch wat je wilde, geen nieuwsbrieven ontvangen.Starr schreef:Heb ik gedaan. Antwoord van Groupon: jammer dat je geen nieuwsbrieven wilt ontvangen.
Dus is het opgelost en een topic overbodig.
Dat is het niet, want Groupon mag geen mensen aanmelden voor nieuwsbrieven die dat niet willen.
Gewoon alles van Groupon aanmerken als spam. Ben je er vandaag nog vanaf, tenzij je gaat kijken wat er in je spambox staat...
Da's een straffe uitspraak, en eentje die ik alleen zou doen als ik die algemene voorwaarden en het privacybeleid waarmee je akkoord gaat, van a tot z had doorgelezen.Starr schreef:Dat is het niet, want Groupon mag geen mensen aanmelden voor nieuwsbrieven die dat niet willen.
Daar heb je gelijk in, Groupon mag geloof ik bestaande klanten een brief sturen mits ze de mogelijkheid wordt geboden zich af te melden.
Maar het lijkt me voor een bedrijf hoogst ongewenst om mensen die niet aangeven mail te willen ontvangen, tegen beter weten in toch te gaan mailen.
Stiekem ben ik natuurlijk maar wat blij dat ik "Bon giorno" boxershorts in mijn mail vond.
Maar het lijkt me voor een bedrijf hoogst ongewenst om mensen die niet aangeven mail te willen ontvangen, tegen beter weten in toch te gaan mailen.
Stiekem ben ik natuurlijk maar wat blij dat ik "Bon giorno" boxershorts in mijn mail vond.