| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ergert u zich ook aan plukker?
-
Don
Ergert u zich ook aan plukker?
Als u zich ergert aan "plukker" of hoe dat ding ook heten mag, schrijf dan even een berichtje hier onder.
Don
Don
-
Ragrin
Re: Ergert u zich ook aan plukker?
Ben ik dom, of heb ik iets gemist....Wat is "plukker" ???
-
Ali
Don,
Je weet toch dat lui als Plukker hir alleen maar blij van worden?
Ali
Je weet toch dat lui als Plukker hir alleen maar blij van worden?
Ali
-
Dennis
Tijdens mijn studie Psychologie is het gedrag van individuen van het kaliber "Plukker" uitvoerig belicht. Laat mij raden: Plukker is een verlegen jongetje met peentjeshaar welke van zijn mammie net een Pentium 1 heeft gekregen. Net als ik heeft hij een gratis hotmail adres waar hij zich lekker kan manifesteren. Lekker incognito.
Misschien wordt Plukker volwassen en krijgt hij van zijn pappie een Pentium 4 met een echt email adres.
Misschien wordt Plukker volwassen en krijgt hij van zijn pappie een Pentium 4 met een echt email adres.
-
Luc
En dan krijgt ie als starter van ons een lekker viruspakket :D
-
PLUKKER
Wow Dennis, een schot in de roos. Je bent alleen mijn puistjes vergeten. Hoe dan ook: ik ben blij dat mijn beleid zijn vruchten afwerpt.
Ik zie jullie woensdag op het meeting point 12:30 uur. Wees gewaarschuwd; jullie herkennen mij aan mijn verrassend luide hoongelach.
PLUKKER
Ik zie jullie woensdag op het meeting point 12:30 uur. Wees gewaarschuwd; jullie herkennen mij aan mijn verrassend luide hoongelach.
PLUKKER
-
Luc
mij kun je herkennen aan degene met een hark die overdwars in plukkers smoel wordt geplaatst.
-
Albert
Luc,
Iets gematigder graag niet agressief doen tegen dit figuur is hij/zij niet waard.
Albert.
Iets gematigder graag niet agressief doen tegen dit figuur is hij/zij niet waard.
Albert.
-
Dennis
Het is jammer dat Legio mij destijds geen aandelen heeft aangesmeerd van een puistverdrijver. Dan had ik je woensdag een flesje kunnen geven. Zou je misschien even een pasfoto naar mij email adres kunnen sturen zodat ik kan zien welk middel geschikt is. Nu maar eens kijken of ik nu ga krijgen wat ik verwacht dat ik van "Plukker" krijg.
Vermeld dan wel even gelijk je echte naam...
Vermeld dan wel even gelijk je echte naam...
-
PLUKKER
Ha ha ha, zie je dat!? Ze blijven er op in gaan!
PLUKKER
PLUKKER
-
Dennis
In mijn oude wijze psychiatrische leerboek staat:
"de patiënten zullen altijd een ontkenningsfase moeten passeren. Dit wordt vaak geuit door direct een arts van repliek te voorzien. Dit zwakt af naarmate de tijd verstrijkt. De patiënt voelt zich onzeker en zal op krampachtig dierlijke wijze blijven proberen zich mondiaal of met fysiek geweld zich te verzetten."
Die "Plukker", zo voorspelbaar.....
Dennis
"de patiënten zullen altijd een ontkenningsfase moeten passeren. Dit wordt vaak geuit door direct een arts van repliek te voorzien. Dit zwakt af naarmate de tijd verstrijkt. De patiënt voelt zich onzeker en zal op krampachtig dierlijke wijze blijven proberen zich mondiaal of met fysiek geweld zich te verzetten."
Die "Plukker", zo voorspelbaar.....
Dennis