Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort
Geplaatst: 13 mei 2014 14:39
Vandaag voor de tweede maal gebeld met de klantenservice van Telfort.
Ook nu weer een zeer slechte ervaring omtrent vriendelijkheid van de medewerkers van de klantenservice.
Er belde vanmorgen een [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om wat vragen te stellen over het overgaan van provider Concepts per 31 mei naar Telfort.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] verzocht mijn vrouw om mij terug te laten bellen op nummer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Toen ik deed kreeg ik een dame die direct begon wat kan ik voor u bestellen, op mijn antwoordt dat ik niets wilde bestellen zakte haar humeur naar nul en op mijn vraag om de [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] te mogen spreken kreeg ik te horen die naam zegt mij niets dus u moet het maar verder uitzoeken.
De eerste maal dat ik belde was om door te spreken hoe de overgang van Concepts naar Telfort ging verlopen naar aanleiding van de brief over deze overgang.
Aangezien ik thuis gebruik maak van KPN met een centrale met ISDN II kreeg ik te horen dat gaan wij niet overnemen, u krijgt maar 1 nummer en uw centrale vervalt u mag hem weghalen of laten hangen dan kunt u er nog eens naar kijken, kortom zeer schandalig van Telfort om zo om te gaan met een eventule nieuwe klant.
Direct maar gebeld met KPN klantenservice en daar een heel aardige dame gesproken en stap voor stap bekeken hoe of wat.
Dus nu ga ik op 2 juni over naar KPN met mijn internet, centrale blijft behouden alles blijft zoals het nu is alleen internet gaat over van Concepts naar KPN.
Nogmaals hulde voor de klantenservice van KPN die wel wil meedenken.
Dus voor iedereen die de klantenservice van Telfort gaat bellen dek je maar in voor nukkige medewerkers die alleen iets willen verkopen zo niet dan zijn ze direct kortaf.
Verder wil ik nog wel iet zeggen over al de jaren dat Concepts mijn provider is geweest met geweldige medewerkers zowel bij de technische ondersteuning als klantenservice, hulde voor deze medewerkers.
Ook nu weer een zeer slechte ervaring omtrent vriendelijkheid van de medewerkers van de klantenservice.
Er belde vanmorgen een [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om wat vragen te stellen over het overgaan van provider Concepts per 31 mei naar Telfort.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] verzocht mijn vrouw om mij terug te laten bellen op nummer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Toen ik deed kreeg ik een dame die direct begon wat kan ik voor u bestellen, op mijn antwoordt dat ik niets wilde bestellen zakte haar humeur naar nul en op mijn vraag om de [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] te mogen spreken kreeg ik te horen die naam zegt mij niets dus u moet het maar verder uitzoeken.
De eerste maal dat ik belde was om door te spreken hoe de overgang van Concepts naar Telfort ging verlopen naar aanleiding van de brief over deze overgang.
Aangezien ik thuis gebruik maak van KPN met een centrale met ISDN II kreeg ik te horen dat gaan wij niet overnemen, u krijgt maar 1 nummer en uw centrale vervalt u mag hem weghalen of laten hangen dan kunt u er nog eens naar kijken, kortom zeer schandalig van Telfort om zo om te gaan met een eventule nieuwe klant.
Direct maar gebeld met KPN klantenservice en daar een heel aardige dame gesproken en stap voor stap bekeken hoe of wat.
Dus nu ga ik op 2 juni over naar KPN met mijn internet, centrale blijft behouden alles blijft zoals het nu is alleen internet gaat over van Concepts naar KPN.
Nogmaals hulde voor de klantenservice van KPN die wel wil meedenken.
Dus voor iedereen die de klantenservice van Telfort gaat bellen dek je maar in voor nukkige medewerkers die alleen iets willen verkopen zo niet dan zijn ze direct kortaf.
Verder wil ik nog wel iet zeggen over al de jaren dat Concepts mijn provider is geweest met geweldige medewerkers zowel bij de technische ondersteuning als klantenservice, hulde voor deze medewerkers.