Geachte lezer,
Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie bij de Haagse Hogeschool. Om mijn bachelor studie succesvol af te ronden, schrijf ik mijn scriptie over het vakantie-boekingsgedrag onder Nederlanders. Om deze reden zou ik graag om uw hulp willen vragen, door de onderstaande enqûete in te vullen.
https://docs.google.com/forms/d/1ZHH...?usp=send_form
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Korte enquete voor mijn afstudeerscriptie
Re: Korte enquete voor mijn afstudeerscriptie
Lezen kunnen jullie steeds minder/slechter... Er is een speciale thread om je respondenten zoektocht te kunnen voortzetten. Niet hier dus.
-
En het taalgebruik is ook nogal koeterwaals...
Zoals het er staat vraagt Boeki hulp door de enquête zelf in te vullen, sorry hoor.
En dan het 'vakantie-boekingsgedrag ONDER Nederlanders... Moet natuurlijk zijn VAN Nederlanders
'Ik schrijf mijn scriptie over'... Het is: "ik schrijf over..." of "Ik schrijf mijn scriptie". Maar wat er nu staat kan niet.
Zoals het er staat vraagt Boeki hulp door de enquête zelf in te vullen, sorry hoor.
En dan het 'vakantie-boekingsgedrag ONDER Nederlanders... Moet natuurlijk zijn VAN Nederlanders
'Ik schrijf mijn scriptie over'... Het is: "ik schrijf over..." of "Ik schrijf mijn scriptie". Maar wat er nu staat kan niet.
en in mijn browsert klopt de linkt nie