Via europcar bij FIREFLY een auto gehuurd en betaald van 6/3, 10:00 tot 15/3, 10:00 Om 15:00 meldden we ons. Kregen geen auto mee, waren 'te laat'!!! Europcar gebeld. Die bevestigden dat. Contract opgezocht: alléén sprake van 'No Show' als je de auto op een andere DATUM ophaalt. Europcar betaalde snel - en laf- ons geld terug met een mail dat 'onze annulering' (?!?) door hun was geaccepteerd,en verwees ons voor onze klacht voor de veel hogere kosten van een andere huurauto door naar FIREFLY.
Op 7/4 weer via europcar een auto gehuurd, ditmaal via GOLDCAR: vol=leeg policy. Na afloop ontving ik een afschrijving op mijn creditcard van 176,= voor het bijtanken van de PANDA!!, (die nog een kwart vol zat).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] europcar niet kritisch
-
Re: europcar niet kritisch
toch slurpen die panda's benzine .....
http://www.youtube.com/watch?v=EnCjDCrHnfY
http://www.youtube.com/watch?v=EnCjDCrHnfY
Kortom, op tijd komen en de auto volgetankt afleveren, zoals afgesproken in het huurcontract.a.m.j.padt schreef:Via europcar bij FIREFLY een auto gehuurd en betaald van 6/3, 10:00 tot 15/3, 10:00 Om 15:00 meldden we ons. Kregen geen auto mee, waren 'te laat'!!! Europcar gebeld. Die bevestigden dat. Contract opgezocht: alléén sprake van 'No Show' als je de auto op een andere DATUM ophaalt. Europcar betaalde snel - en laf- ons geld terug met een mail dat 'onze annulering' (?!?) door hun was geaccepteerd,en verwees ons voor onze klacht voor de veel hogere kosten van een andere huurauto door naar FIREFLY.
Op 7/4 weer via europcar een auto gehuurd, ditmaal via GOLDCAR: vol=leeg policy. Na afloop ontving ik een afschrijving op mijn creditcard van 176,= voor het bijtanken van de PANDA!!, (die nog een kwart vol zat).
-
Inderdaad.....
• Bij de reservering dient de juiste afhaaltijd vermeld te worden. Wordt de auto niet opgehaald, dan wordt de reservering automatisch geannuleerd zodra het gereserveerde retourmoment verstreken is
• Automatische annuleringen als gevolg door ‘no show’ resulteren in betaling van het gehele huurbedrag
Elke huurauto die u huurt, krijgt u volgetankt mee zodat u direct naar uw bestemming kunt gaan. In Nederland dient de huurauto echter ook volgetankt retour te worden gebracht. Wanneer dit niet gebeurt zullen er aftank- en benzinekosten in rekening worden gebracht.
Maar ik ben het wel eens met de TS dat de "aftank- en benzinekosten" aan de heel hoge kant zijn.
• Bij de reservering dient de juiste afhaaltijd vermeld te worden. Wordt de auto niet opgehaald, dan wordt de reservering automatisch geannuleerd zodra het gereserveerde retourmoment verstreken is
• Automatische annuleringen als gevolg door ‘no show’ resulteren in betaling van het gehele huurbedrag
Elke huurauto die u huurt, krijgt u volgetankt mee zodat u direct naar uw bestemming kunt gaan. In Nederland dient de huurauto echter ook volgetankt retour te worden gebracht. Wanneer dit niet gebeurt zullen er aftank- en benzinekosten in rekening worden gebracht.
Maar ik ben het wel eens met de TS dat de "aftank- en benzinekosten" aan de heel hoge kant zijn.