LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slotenmaker 24-uurs.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

keesvanderv schreef:Zojuist ook mijn deurslot laten vervangen. De monteur was welgeteld 20 minuten bezig en moest er een nieuw slot in plaatsen. De kosten: 450 euro! Wat een ongelofelijk afzetters. Van te voren waren we niet ingelicht over de kosten....
En klaarblijkelijk heb je er ook helemaal niet naar gevraagd......

Kuiz33
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2018 21:06

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Kuiz33 »

Waarschijnlijk de nieuwe variant van die van hierboven slotenmaker 24-uurs.nl. Vandaag overkwam mij een zelfde soort probleem. Ik heb ons buitengesloten met sleutel nog aan de binnenkant waardoor we de deur niet meer open kregen. slotenmaker24-snel.nl gebeld. Zou binnen 20 min er zijn. Duurde 1,5 uur.. Vervelend met een baby en een peuter. Maar ach. Mn vrouw had dit al eens gehad. Toen met ijzerdraad onder deur door en sleutel omdraaien 3 min 75 eu. Nee dit was toch anders.. DAn ga je toch mee omdat je het al koud hebt en je een luier moet verschonen.. Achteraf super dom. Moest doorboren van cilinder volgens meneer.. 15 minuten bezig. Nieuw slot. 400 kwijt. Factuur een gekopieerd vaag dingetje handgeschreven met rare kortingen.. Thuis bleem ook deurbeslag half geforceerd.. Zeer amateuristisch en slordig. Al met al voel ik me genaaid en dom. Wellicht zorgt dit ervoor dat dit minder gebeurd.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jan 2018 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

sleetenhaer45
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2018 09:48

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door sleetenhaer45 »

Mijn klacht betreft de gebrekkige dienstverlening en de wanprestatie van de door Slotenmaker-24 gestuurde Duits sprekende slotenmaker.
In de ochtend heb ik gebeld omdat mijn garagedeur met cilinderslot geblokkeerd was. De deur ging niet meer open. De telefoniste beloofde om nog dezelfde ochtend een slotenmaker te sturen. Om 10.30 kwam een Duits sprekende man aan mijn deur, en ik heb hem laten zien om welke deur het ging. Zelf spreek ik vloeiend Duits. De slotenmaker meldde me meteen dat de kosten vanwege de gesloten deur voor het maken van het slot 1.000 (Duizend) Euro zouden bedragen. Indien alleen het cilinderslot kapot was gegaan kostte het maken 250 Euro. De slotenmaker heeft de deur verder niet aangeraakt. Ik heb hem in het Duits medegedeeld dat deze bedragen UNGLAUBWÜRDIG (niet geloofwaardig) waren en dat ik niet met hem in zee ging. Ondanks de wanprestatie van de slotenmaker en het feit dat er slechts een prijsopgave door hem werd gedaan, vond hij dat ik 75 Euro voorrijkosten moest betalen. Dit heb ik geweigerd, en verteld dat hij slechts een offerte had verstrekt, en dat ik vrij ben andere offertes bij andere bedrijven te vragen. De slotenmaker wilde aanvankelijk contante betaling van de voorrijkosten, en zei later dat ik de kosten via de post nagestuurd zou krijgen. Ik vertelde hem verder dat ik met mijn buurman zou gaan spreken, een ex-politieagent met ervaring in het behandelen van sloten. Het heeft mijn buurman 5 minuten gekost en de garagedeur was open. Na nog eens 10 minuten was het slot gedemonteerd. Het cilinderslot bleek goed te werken, maar er was een stukje van de sleuf binnen in het slot gebroken. Zelf ben ik een nieuw slot gaan halen waarvan de kosten 32,37 Euro waren. Verder nog wat schroeven gekocht. De montage, samen met mijn buurman, heeft ca 10 minuten geduurd.

Ik verwacht dat u de genoemde voorrijkosten van 75 Euro niet in rekening brengt, en ik verwacht excuses van slotenmaker-24 omdat U een incompetente slotenmaker heeft gestuurd. Het verbaast mij dat er geen e-mail adres te vinden is op de website van slotenmaker-24.nl.

Manonp
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2018 03:03

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Manonp »

Slotenmaker24-uur.nl nooit inschakelen! Ik kreeg geen kans om over de kosten te beginnen. Deur was al opengeflipt en kreeg dus achteraf een factuur van 318 euro voor nog geen 5 minuten werk (enkel openflippen) en het slot is niet eens gemaakt. Ik heb aangifte gedaan van deze malafide praktijken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het verbaast me niet dat er geen mailadres bijstaat.

Marte
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2019 16:46

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Marte »

Gisteravond gebeld voor dicht gevallen deur.
Kon niet flippen ivm tochtstrook ? En rekening bedroeg € 714, 00 in heel korte tijd.
2 mannetjes, merkkleding, snelle auto, snel praten, veel vragen naar ons ID.
Dom? Nee je mag toch verwachten dat je eerlijk geholpen word.
Het was gebeurt voordat je er erg in had. Ja ook vragen naar prijs, maar het ging snel, heel snel.
Nee ik ga niet naar politie. Zit gewoon bon bij, heeft geen zin.
Ik hoop hiermee andere te kunnen waarschuwen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Marte schreef:
29 apr 2019 16:58
Ik hoop hiermee andere te kunnen waarschuwen.
Er is al aandacht aan besteed in een uitzending van Radar, dit topic telt alweer 4 pagina's, er zijn al meerdere topics over deze personen. Tja, nobel streven hoor, en wellicht zullen mensen wel eerst verder kijken op google alvorens ze de link aanklikken die bovenaan staat (betaalde advertentie dus), maar helaas zal het overgrote deel dit topic pas vinden nadat ze de factuur hebben betaald.
Marte schreef:
29 apr 2019 16:58
Nee ik ga niet naar politie. Zit gewoon bon bij, heeft geen zin.
Dat heeft inderdaad ook geen zin. Ik kan ook op de markt gaan staan om eieren te verkopen voor 10 euro per stuk, zo lang ik gewoon eieren aanbied (hoewel het voor mij dan gouden eieren zijn) is het aan de koper om te bepalen of die ze wel of niet afneemt. Degene die ze wel afneemt, kan naderhand wel klagen, maar er is geen strafbaar feit gepleegd.

NeoDutchio
Berichten: 12347
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit topic loopt ook pas 5 jaar. Hoeveel waarschuwingen zijn er al voorbij gekomen? Het blijft tegen dovemansoren.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Doordat er steeds meer mensen hun telefoon gebruiken voor zoeken is dit gouden handel.....

Google vertrouwen en niet verder kijken.... ik tik wel raam in, kosten minder dan €100,- en als de buren bellen,
dan is dat niet mijn probleem als de Politie plotseling wel zou komen!

NeoDutchio
Berichten: 12347
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Komkommertijd schreef:
30 apr 2019 15:57
ik tik wel raam in, kosten minder dan €100,- en als de buren bellen,
dan is dat niet mijn probleem als de Politie plotseling wel zou komen!
Kwam de politie maar eens. Ik heb al een paar keer ingebroken bij de buren terwijl er mensen stonden te kijken. Niemand die gaat bellen hoor.

Lady1234
Berichten: 27201
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Niet afwachten dan, maar zelf bellen. :lol:

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Slotenmaker 24-uurs.nl

Ongelezen bericht door Revoked »

Komkommertijd schreef: ik tik wel raam in, kosten minder dan €100,- ...
Da's dan geen dubbel- of drievoudig gelaagd glas.

Gesloten