Hallo allemaal,
Ik studeer aan de PABO, veel boeken die we gebruiken zijn van de uitgever Wolters-Noordhoff. Het commerciële bedrijf voegt bij veel boeken een code toe om online materiaal te bekijken, dit verplicht mij als student alle boeken van deze uitgever nieuw te kopen (de boeken zijn best prijzig!).
Zo heb ik op 2-2-2014 een boek gekocht via BOL.COM, nu ik heb boek nodig heb wil ik de code activeren. Deze code heb ik nodig om op de webpagina van Wolters-Noordhoff onder andere opdrachten, oefentoetsen en samenvattingen te kunnen downloaden. Ik activeer de code nu pas, en niet meteen bij de aankoop, omdat de code slechts beperkte tijd geldig is na activatie (heel onhandig als je studie vier jaar duurt en je het boek vaker nodig hebt).
Ik wil de code activeren en krijg de melding dat deze code reeds in gebruik is.
Vandaag meteen naar de klantenservice van Wolters-Noordhoff gebeld. De code blijkt 27-1-2014 reeds geactiveerd te zijn, naam van degene die hem geactiveerd heeft kreeg ik gewoon. Raar ik heb mijn boek nieuw gekocht op 2-2-2014. Wolters-Noordhoff legt de verantwoordelijkheid bij BOL.COM, ik krijg van hen geen nieuwe code en kan vervolgens niet verder met het vak.
Vervolgens met BOL.COM gebeld, mijn vermoeden is dat iemand het boek besteld heeft, de code heeft gebruikt en het boek vervolgens teruggestuurd heeft naar BOL.COM, om de code te achterhalen moet het boek uit de originele verpakking gehaald worden. Vervolgens heb ik het boek weer in een verpakking ontvangen, geen enkele aanwijzing dat het boek niet "nieuw" is, ik kan mijn boek net zo goed op de gok op Marktplaats kopen. BOL.COM kan mij niet meteen verhelpen, het moet allemaal "nagevraagd" worden, dit gebeurt niet direct, nee, ik moet maar wachten tot ze terugbellen of mij een mailtje sturen.
Heeft iemand advies, ik heb binnenkort examen en heb het materiaal van de website van Wolters-Noordhoff echt nodig om mij goed voor te bereiden op dat examen. De code van een medestudent gebruiken is helaas niet mogelijk, aangezien ik mijn opleiding op afstand volg (LOI).
Groeten,
B. C.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wolters-Noordhoff vs. BOL.COM
Re: Wolters-Noordhoff vs. BOL.COM
[quote="BC-PABO"...Ik studeer aan de PABO..aangezien ik mijn opleiding op afstand volg (LOI)[/quote]
Iets klopt er niet hier..hmmm...even denken hoor....
Iets klopt er niet hier..hmmm...even denken hoor....
Re: Wolters-Noordhoff vs. BOL.COM
De opleiding heet PABO, lerarenopleiding basisonderwijs en de instelling waar ik de opleiding volg is het LOI