LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto Centrum Almelo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
mb..

Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door mb.. »

Auto Centrum Almelo | Nici BV | Volkswagen polo (3-TTT-12)

Hallo, om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb pas geleden een auto gekocht bij Auto Centrum Almelo dit was een Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 1.4 airco stuurbekrachtiging (bj 1997) :
"http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... b9c5b7a618"

"http://www.autocentrumalmelo.nl"

Hier bij staat dat de auto +- 110.000 kilometer gelopen heeft en dit nam ik aan want dit stond ook op de teller.
ook tijdens te proefrit reed deze auto geweldig niks op aan te merken. toen ik de auto later kon ophalen reed deze op 3 cilinder en de elektrische ramen werkten niet tot nauwelijks, met de verkoper besproken hier zou naar gekeken worden ondanks dat heb ik toen ik eenmaal tuis was de motor kap open gemaakt en eens goed gekeken onder de kappen. hier vond in een bonnetje die aan gaf dat deze auto niet +- 110.000 kilometer gelopen had maar 239.077 kilometer (minimaal Datum van bijvullen oli was 08-2014) hier over Auto Centrum Almelo gebeld en kon de auto terug brengen kreeg men geld weer en de ingeruilde auto ook. dit is veder allemaal netjes verlopen. nu kijk ik allen op marktplaats en staat deze auto weer online met weer 110.000 kilometer op de teller terwijl ook uit het onderhoud boekje blijkt dat dit niet het geval is. hier me wil ik graag een aanstaande koper behoeden voor her kopen van een auto die niet is wat het lijkt. Want veder mekte ik ook op dat een van de 4 bougie kabels al omgewisseld was voor een andere die er niet op leek. conclusie bij mij zijden ze dat ze er niet van af wisten en hiermee geef ik ze het voordeel van de twijfel allen aangezien die nu weer online staat met de zelfde kilometers ben ik bang dat ze dit niet vermelden bij een volgende verkoper en zou het maar zo kunnen dat deze persoon een kat in de zak koopt. de kenteken plaat van deze auto is 3-TTT-12

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hawkwind

Re: Auto Centrum Almelo

Ongelezen bericht door hawkwind »

Ja en ?
Wat is het probleem?

mb..

dat een ander straks de auto koopt met de veronder stelling dat die 110.00 km gelopen heeft terwijl
Die werkelijk 240.000 gelopen heeft

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

mb.. schreef:dat een ander straks de auto koopt met de veronder stelling dat die 110.00 km gelopen heeft terwijl
Die werkelijk 240.000 gelopen heeft
Dat is toch algemeen bekend bij die Duitse import bagger?
Terug draaien km.stand is bij onze Oosterburen (nog) niet strafbaar.

mb..

Het is daar wel strafbaar word allen niet geweldig op geconteroleerd

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Er komt waarschijnlijk net weer zo'n koper, als u

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

F.van Holten schreef:Er komt waarschijnlijk net weer zo'n koper, als u
Ja, maar misschien heeft de verkoper nu de auto iets uitvoeriger nagekeken op bonnetjes die het werkelijke kilometrage aantonen.

mb..

En daarom staat het online zodat ze kunnen kijken en miss vinden ze het uit wat er mis me is

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

mb.. schreef:Auto Centrum Almelo | Nici BV | Volkswagen polo (3-TTT-12)

Hallo, om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb pas geleden een auto gekocht bij Auto Centrum Almelo dit was een Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 1.4 airco stuurbekrachtiging (bj 1997) :
"http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... b9c5b7a618"

"http://www.autocentrumalmelo.nl"

Hier bij staat dat de auto +- 110.000 kilometer gelopen heeft en dit nam ik aan want dit stond ook op de teller.
ook tijdens te proefrit reed deze auto geweldig niks op aan te merken. toen ik de auto later kon ophalen reed deze op 3 cilinder en de elektrische ramen werkten niet tot nauwelijks, met de verkoper besproken hier zou naar gekeken worden ondanks dat heb ik toen ik eenmaal tuis was de motor kap open gemaakt en eens goed gekeken onder de kappen. hier vond in een bonnetje die aan gaf dat deze auto niet +- 110.000 kilometer gelopen had maar 239.077 kilometer (minimaal Datum van bijvullen oli was 08-2014) hier over Auto Centrum Almelo gebeld en kon de auto terug brengen kreeg men geld weer en de ingeruilde auto ook. dit is veder allemaal netjes verlopen. nu kijk ik allen op marktplaats en staat deze auto weer online met weer 110.000 kilometer op de teller terwijl ook uit het onderhoud boekje blijkt dat dit niet het geval is. hier me wil ik graag een aanstaande koper behoeden voor her kopen van een auto die niet is wat het lijkt. Want veder mekte ik ook op dat een van de 4 bougie kabels al omgewisseld was voor een andere die er niet op leek. conclusie bij mij zijden ze dat ze er niet van af wisten en hiermee geef ik ze het voordeel van de twijfel allen aangezien die nu weer online staat met de zelfde kilometers ben ik bang dat ze dit niet vermelden bij een volgende verkoper en zou het maar zo kunnen dat deze persoon een kat in de zak koopt. de kenteken plaat van deze auto is 3-TTT-12

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en er gingen geen alarmbellen rinkelen toen je op de foto's zag dat de kentekenplaat niet zichtbaar is?

Gesloten