UPC Horizonbox
Geplaatst: 28 mei 2014 18:44
Na maanden dat het is goedgegaan met de Horizonbox zijn er sinds gisteren problemen opgetreden.
Zo erg blijkbaar dat men ook geen monteur voor mij kan inplannen ???
Hierbij korte uiteenzetting :
Gisteren aangegeven dat er met de afstandsbediening nier meer van kanaal verwisseld kan worden.
Na 3 a 4 maal deze Horizonbox te hebben uitgeschakeld ben ik ermee gestopt en heb gebeld.
Het “zappen”werkt dan even na opnieuw de box te hebben opgestart daarna loopt de box/afstandsbediening “vast”.
Ook hebben we batterijen verwisseld om te kijken of dit het probleem verhielp maar was helaas niet zo.
Met technische afdeling gebeld en deze konden niet een monteur inplannen omdat deze tot na 29 mei as volzitten.
Daar moest ik het maar mee doen en men ziet dus niet het belang in dat je met deze dagen en na het weekend zonder tv zit.
Na het weekend kon ik dan maar eens terugbellen om het opnieuw te proberen.
U moet weten dat dagen geen tv kijken met 2 kleine kinderen niet echt optimaal is.
Waarom geen storingsmonteurs die voor dit soort problemen direct te hulp kunnen schieten; ons probleem is niet dat we nog tv kunnen kijken en kunnen gaan zitten afwachten, nee we kunnen GEEN ! tv kijken.
Daarna heeft mevrouw mij beloofd dat vandaag Special Care zou bellen omdat ik het nu echt helemaal zat ben, ik hoef geen eur 5,- per dag terug voor de dagen dat we geen tv kunnen kijken.
En nu kunt u het wel raden, wederom een belofte die niet nagekomen is, hier heb ik in het verleden ook al eens 3 a 4 x mee te maken gehad, je moet gewoon zelf terugbellen.
Dus om nu to the point te komen, we wordenweer met een kluitje het riet ingestuurd en mogen gewoon wachten totdat ik maandag maar weer eens kan bellen.
Zo erg blijkbaar dat men ook geen monteur voor mij kan inplannen ???
Hierbij korte uiteenzetting :
Gisteren aangegeven dat er met de afstandsbediening nier meer van kanaal verwisseld kan worden.
Na 3 a 4 maal deze Horizonbox te hebben uitgeschakeld ben ik ermee gestopt en heb gebeld.
Het “zappen”werkt dan even na opnieuw de box te hebben opgestart daarna loopt de box/afstandsbediening “vast”.
Ook hebben we batterijen verwisseld om te kijken of dit het probleem verhielp maar was helaas niet zo.
Met technische afdeling gebeld en deze konden niet een monteur inplannen omdat deze tot na 29 mei as volzitten.
Daar moest ik het maar mee doen en men ziet dus niet het belang in dat je met deze dagen en na het weekend zonder tv zit.
Na het weekend kon ik dan maar eens terugbellen om het opnieuw te proberen.
U moet weten dat dagen geen tv kijken met 2 kleine kinderen niet echt optimaal is.
Waarom geen storingsmonteurs die voor dit soort problemen direct te hulp kunnen schieten; ons probleem is niet dat we nog tv kunnen kijken en kunnen gaan zitten afwachten, nee we kunnen GEEN ! tv kijken.
Daarna heeft mevrouw mij beloofd dat vandaag Special Care zou bellen omdat ik het nu echt helemaal zat ben, ik hoef geen eur 5,- per dag terug voor de dagen dat we geen tv kunnen kijken.
En nu kunt u het wel raden, wederom een belofte die niet nagekomen is, hier heb ik in het verleden ook al eens 3 a 4 x mee te maken gehad, je moet gewoon zelf terugbellen.
Dus om nu to the point te komen, we wordenweer met een kluitje het riet ingestuurd en mogen gewoon wachten totdat ik maandag maar weer eens kan bellen.