LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Juichpak

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ wa

Ja zijn al heeel veel van die dingen gekomen,bv zie je trainer spanje,spain in the ass :lol:
Of van persie met oranje vlag op zijn rug als superheld vliegend..

Oh god ik vrijdag of ik ff met iemand nog voor ned begon hond mee ging uitlaten
Komt ze aan in de pak...geloof wuppie of beessie muts,grote ogen erop..ik ooohhhh god..hond oranje shirt aan hahaha die was wel leuk,ook zijn riem was nog soort boa van beessie met grote ogen...
Mijn hond vond die ogen wel wat dus zei liep ook nog eens later met boa om....ik zeg joh je wangen moet je nog doen,,,ja ben ik vergeten..ik ahhhhhh woe loop ik noet mee hoor :lol:
Maarhet bracht geluk...

Bizar hoe snel het ging...e doepunten...ik zat ook puntje van me stoel zo der oranje gedoe.prima naar me zin

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:... woe loop ik noet mee hoor :lol:
Maarhet bracht geluk...

Bizar hoe snel het ging...e doepunten...ik zat ook puntje van me stoel zo der oranje gedoe.prima naar me zin
Denk nou dat je woensdag wel meeloopt; dit is de goden verzoeken; wil nog wel een winstpartijtje zien. Kijk normaal nooit, maar ja, 't was spannend. Dus jij en je hond: lopen Woensdagavond! :arrow:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tenormin schreef:
rozemarijntje schreef:... woe loop ik noet mee hoor :lol:
Maarhet bracht geluk...

Bizar hoe snel het ging...e doepunten...ik zat ook puntje van me stoel zo der oranje gedoe.prima naar me zin
Denk nou dat je woensdag wel meeloopt; dit is de goden verzoeken; wil nog wel een winstpartijtje zien. Kijk normaal nooit, maar ja, 't was spannend. Dus jij en je hond: lopen Woensdagavond! :arrow:
Jawol....zal het doen :lol:

Jerpauw
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 feb 2012 20:39

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Jerpauw »

heb aan liefdadigheid gedaan en 1 juichpak voor weinig van de hand gedaan aan een pas bevallen jongedame. toen had ik nog 1 pak over en daar 35 euro voor gekregen. al met al goed bezig ....

nu australie oprollen

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door bprosman »

pas bevallen jongedame
Daarvoor beviel ze niet ? :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:
pas bevallen jongedame
Daarvoor beviel ze niet ? :wink:
Nee, daarom heeft hij het pak voordelig aan "de bevallen" dame 'gegeven'. Dus niet eens gratis, kan je ff nagaan hoe bevallig ze was.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »


witte angora
Berichten: 30912
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

En arme ouders. Je zal maar net twee kinderen hebben. De ene past er in, die staat te juichen, de ander heeft maatje 164 of zo, die staat dan te stampvoeten.
De kinderjuichpakjes zijn voor zowel jongens als meisjes en komen er in de maten 122/128 en 140/146.

Gamekiddo
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jul 2014 11:16

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Gamekiddo »

nu het WK is afgelopen snel naar marktplaats zou ik zeggen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

Gamekiddo schreef:nu het WK is afgelopen snel naar marktplaats zou ik zeggen.
Ik zou ze, als het kan, schoonmaken en in een plastic zak doen en bewaren. Misschien komt er weer een festiviteit, zoals Koningsdag, heb je alvast Oranje, als men zich daarin wil uitdossen en hoef je er geen smak boodschappen voor te doen.

witte angora
Berichten: 30912
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

'Donders', tenormin, die arme supermarkten, gun je ze hun juichende omzet niet? :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:'Donders', tenormin, die arme supermarkten, gun je ze hun juichende omzet niet? :wink:
Jawel hoor, alleen: ik kom nooit bij een Jumbo en wel om de meest stomme reden die je je maar bedenken kan: ik vind de 'huiskleuren' niet mooi. Denk ook niet dat 1 persoontje de omzetten zou kunnen beïnvloeden te verlagen :lol:

Gesloten