Beste forum leden,
Momenteel ben ik aan het afstuderen, dit is het examen dat onderdeel is van de HBO opleiding Leisure Management (vrijetijdsmanagement). Ik doe onderzoek naar Toeristische Overstap Punten en Natuurpoorten. Dit zijn fiets- en wandelroutes in een aantal provincies in Nederland. Ik ben benieuwd naar de gebruiker en de wensen van de gebruiker. Als u wel eens gebruik heeft gemaakt van een TOP of Natuurpoort, wilt u dan onderstaande enquête invullen? U zou mij hier erg mee helpen.
http://www.thesistools.com/web/?id=415293
Alvast bedankt!
Daphne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Enquête fietsroute afstudeeronderzoek
Re: Enquête fietsroute afstudeeronderzoek
Allereerste keer dat ik van de termen hoor. Misschien wat werk voor een student Marketing?dafsel schreef:Toeristische Overstap Punten en Natuurpoorten.
Ik hoor dat inderdaad vaker. Er worden er momenteel nog een aantal ontwikkeld. In het oosten van Nederland vooral in de achterhoek zijn er veel die al jaren bestaan.
Google resultaten:
Natuurpoorten: 6190 hits
Toeristische Overstap Punten: 44300
Zo obscuur is het dus ook niet.
Natuurpoorten: 6190 hits
Toeristische Overstap Punten: 44300
Zo obscuur is het dus ook niet.
Laat het studentje dan ook eens het juisteplaatsopforumpunt vinden. Het zijn HBO studenten, maar lezen kunnen ze niet.