BCC Low service
Geplaatst: 30 mei 2014 12:43
Beste mensen,
Had bij BCC in Zoetermeer een vaatwasmachine besteld. Ook gebruik gemaakt van de service dat ze eerst de situatie komen checken voordat ze het installeren.
De beoordeling van de 2 heren die kwamen was dat er niets gedaan moest worden aan mijn situatie, want alles was aanwezig om een nieuwe machine te plaatsen (dus geen vervangen van een oude); afvoer, water leiding, etc, alles aanwezig. Ook alles in netjes op een lijst ingevuld. Er moest wel een tuitje op. Heb deze op hun (foto)advies dan ook aangeschaft. Ook moest ik zelf de keukendeur aan de lade monteren voor op de vaatwasmachine. Heb deze dus op hun advies gesloopt en gemonteerd.
Bij bezorging komen 2 heren het installeren. Zij gaven aan dat het allemaal niet in orde was en dat er nogal wat aan de afvoer gedaan moest worden en dat er meer ruimte gemaakt moest worden voor de watertoevoer. Ook het tuitje was niet goed geadviseerd. Hierdoor hebben zij het niet meer geïnstalleerd. Onbegrijpelijk hoe er dus eerst 'verkeerd' was geadviseerd.
Ik heb de bestelling bij BCC geannuleerd, want had er geen vertrouwen meer in en bovendien moest ik DAGEN wachten totdat het hoofdkantoor contact opnam. Na een keer contact op te hebben genomen, hebben ze een week later nog niet teruggebeld en zijn ze dus niet met een oplossing gekomen voor de gemaakte schade (keukendeur en la slopen en vastkoppelen aan elkaar). Wel heb ik geld terug gehad, maar een oplossing voor de schade is er dus nooit gekomen.
En bij Bemmel&Kroon een vaatwasmachine aangeschaft; prime service, afvoer en al bleek prima in orde en alles functioneert nu prima!
Kortom waarom BCC GEEN high service aanbiedt;
1. verkeerd geadviseerd
2. zelf achter BCC aangaan
3. ondanks een belofte dat ze contact met mij op zouden nemen, 1x gebeurd met de mededeling dat ze er nog op terug zouden komen; na 7 dagen nog steeds niet gebeurd
4. schade die is gemaakt, zijn ze nooit op teruggekomen. De intentie was er ook niet deze te vergoeden indien wij geen vaatwasmachine meer zouden aanschaffen. Ik heb nota bene op hun advies alles gesloopt.
Een beetje een ingewikkeld verhaal, maar het verhaal is met name dat ze geen verantwoordelijkheid nemen en vooral geen service aanbieden en beloftes niet nakomen. Belachelijk!
Had bij BCC in Zoetermeer een vaatwasmachine besteld. Ook gebruik gemaakt van de service dat ze eerst de situatie komen checken voordat ze het installeren.
De beoordeling van de 2 heren die kwamen was dat er niets gedaan moest worden aan mijn situatie, want alles was aanwezig om een nieuwe machine te plaatsen (dus geen vervangen van een oude); afvoer, water leiding, etc, alles aanwezig. Ook alles in netjes op een lijst ingevuld. Er moest wel een tuitje op. Heb deze op hun (foto)advies dan ook aangeschaft. Ook moest ik zelf de keukendeur aan de lade monteren voor op de vaatwasmachine. Heb deze dus op hun advies gesloopt en gemonteerd.
Bij bezorging komen 2 heren het installeren. Zij gaven aan dat het allemaal niet in orde was en dat er nogal wat aan de afvoer gedaan moest worden en dat er meer ruimte gemaakt moest worden voor de watertoevoer. Ook het tuitje was niet goed geadviseerd. Hierdoor hebben zij het niet meer geïnstalleerd. Onbegrijpelijk hoe er dus eerst 'verkeerd' was geadviseerd.
Ik heb de bestelling bij BCC geannuleerd, want had er geen vertrouwen meer in en bovendien moest ik DAGEN wachten totdat het hoofdkantoor contact opnam. Na een keer contact op te hebben genomen, hebben ze een week later nog niet teruggebeld en zijn ze dus niet met een oplossing gekomen voor de gemaakte schade (keukendeur en la slopen en vastkoppelen aan elkaar). Wel heb ik geld terug gehad, maar een oplossing voor de schade is er dus nooit gekomen.
En bij Bemmel&Kroon een vaatwasmachine aangeschaft; prime service, afvoer en al bleek prima in orde en alles functioneert nu prima!
Kortom waarom BCC GEEN high service aanbiedt;
1. verkeerd geadviseerd
2. zelf achter BCC aangaan
3. ondanks een belofte dat ze contact met mij op zouden nemen, 1x gebeurd met de mededeling dat ze er nog op terug zouden komen; na 7 dagen nog steeds niet gebeurd
4. schade die is gemaakt, zijn ze nooit op teruggekomen. De intentie was er ook niet deze te vergoeden indien wij geen vaatwasmachine meer zouden aanschaffen. Ik heb nota bene op hun advies alles gesloopt.
Een beetje een ingewikkeld verhaal, maar het verhaal is met name dat ze geen verantwoordelijkheid nemen en vooral geen service aanbieden en beloftes niet nakomen. Belachelijk!