energie direct contract.
Geplaatst: 30 mei 2014 20:53
Ik ben op 9 mei benaderd via mijn mobiele telefoon. Het was voor energie direct.
Ik heb deze jongeman gezegd,dat ik graag terug naar hun wilde komen, maar pas als mijn huidige contract
bij Nuon afgelopen was.Geen probleem, volgens hem. Mijn termijn bedrag zou met het verbruik van nu € 199,- zijn en nu word ik op € 374,- aangeslagen.
Maar mijn grootste probleem is nu,dat energie direct op 23 mei gestart is met de levering,wat niet volgens afspraak met deze heer was.Ik had hem zelfs gezegd,dat ik bij de overstap met Nuon vorig jaar op deze manier genept was en daardoor € 1600,- boete moest betalen aan Energie Direct wegens het voortijdig beeindigen van mijn contract.Dit zou nu niet gebeuren,werd mij gezegd.Maar wat schetst mijn verbazing.2 dagen terug krijg ik een brief van Nuon,dat mijn contract nog tot september 2014 loopt.dus wat krijg ik......een boete. Ik heb direct woensdag naar E.D gebeld,de dame zei het is nog niet te laat,maar ik moest dan vandag,vrijdag even met de klantenservice bellen, Nu,dat heb ik dus gedaan..en wat schetst min verbazing...er is niets meer aan te doen, ik ben vanaf 23 mei overgenomen door E.D.
O ja, n zij nemen geen overstap kosten meer voor zich. Ik ben nu naar ik hoor gebeld door CALL IT....
Dus ik voel me behoorlijk genaaid door hen. Wij werken 7 dagen in de week voor iedere Euro en zo'n medewerker van een call center bedondert je voor je het weet. Als hij mijn medewerker was vloog hij vandaag eruit......De mensen boter om de mond snoeren, een contract binnen halen en dan nergens meer van wakker liggen, het is toch maar een klant. Zo tevreden als ik achteraf was over Energie Direct zodat ik opnieuw klant wilde worden bij hen....zo ontgoocheld ben ik nu..zo ga je niet met mensen om...
Ik heb deze jongeman gezegd,dat ik graag terug naar hun wilde komen, maar pas als mijn huidige contract
bij Nuon afgelopen was.Geen probleem, volgens hem. Mijn termijn bedrag zou met het verbruik van nu € 199,- zijn en nu word ik op € 374,- aangeslagen.
Maar mijn grootste probleem is nu,dat energie direct op 23 mei gestart is met de levering,wat niet volgens afspraak met deze heer was.Ik had hem zelfs gezegd,dat ik bij de overstap met Nuon vorig jaar op deze manier genept was en daardoor € 1600,- boete moest betalen aan Energie Direct wegens het voortijdig beeindigen van mijn contract.Dit zou nu niet gebeuren,werd mij gezegd.Maar wat schetst mijn verbazing.2 dagen terug krijg ik een brief van Nuon,dat mijn contract nog tot september 2014 loopt.dus wat krijg ik......een boete. Ik heb direct woensdag naar E.D gebeld,de dame zei het is nog niet te laat,maar ik moest dan vandag,vrijdag even met de klantenservice bellen, Nu,dat heb ik dus gedaan..en wat schetst min verbazing...er is niets meer aan te doen, ik ben vanaf 23 mei overgenomen door E.D.
O ja, n zij nemen geen overstap kosten meer voor zich. Ik ben nu naar ik hoor gebeld door CALL IT....
Dus ik voel me behoorlijk genaaid door hen. Wij werken 7 dagen in de week voor iedere Euro en zo'n medewerker van een call center bedondert je voor je het weet. Als hij mijn medewerker was vloog hij vandaag eruit......De mensen boter om de mond snoeren, een contract binnen halen en dan nergens meer van wakker liggen, het is toch maar een klant. Zo tevreden als ik achteraf was over Energie Direct zodat ik opnieuw klant wilde worden bij hen....zo ontgoocheld ben ik nu..zo ga je niet met mensen om...