Aankoop op Facebook, geld 2 keer weg en niets ontvangen
Geplaatst: 31 mei 2014 10:52
Tijdens een IDEAL aankoop op Facebook kreeg ik een pop up scherm (van Ayden, verantwoordelijk voor betalingsverkeer) met de boodschap dat de transactie mislukt was.
Er zou niets in rekening gebracht worden en ik moest het maar opnieuw proberen. Dat heb ik gedaan met hetzelfde resultaat waarna ik de moed maar opgaf.
Er kwam ondanks de "mislukte en niet geïncasseerde" transactie toch een mail van Facebook dat de betalingen ontvangen waren, ze bleken inderdaad afgeschreven te zijn, maar verder niets.
Via die mail kun je de aankoop aanvechten, dat heb ik gedaan maar nu een maand later is er ondanks de belofte binnen 72 uur te reageren niets gebeurd. Facebook doet er alles aan om direct contact te vermijden, nergens een mogelijkheid te vinden, zo ook Ayden die verantwoordelijk is voor IDEAL.
Op een klacht op klacht.nl reageren beiden al evenmin.
Het gaat maar om 15 euro, maar ze pikken het zo maar in en je hebt geen enkele mogelijkheid het terug te krijgen, en dat maakt me behoorlijk pissig.
Naar mijn geld kan ik kennelijk fluiten, dus wees gewaarschuwd als u er net als ik instinkt om een aankoop te doen en deze vervolgens "mislukt" en er "niets afgeschreven wordt" Voor u het weet heeft u dubbel betaald, ontvangt u niets en heeft FB maling aan uw klacht.
Er zou niets in rekening gebracht worden en ik moest het maar opnieuw proberen. Dat heb ik gedaan met hetzelfde resultaat waarna ik de moed maar opgaf.
Er kwam ondanks de "mislukte en niet geïncasseerde" transactie toch een mail van Facebook dat de betalingen ontvangen waren, ze bleken inderdaad afgeschreven te zijn, maar verder niets.
Via die mail kun je de aankoop aanvechten, dat heb ik gedaan maar nu een maand later is er ondanks de belofte binnen 72 uur te reageren niets gebeurd. Facebook doet er alles aan om direct contact te vermijden, nergens een mogelijkheid te vinden, zo ook Ayden die verantwoordelijk is voor IDEAL.
Op een klacht op klacht.nl reageren beiden al evenmin.
Het gaat maar om 15 euro, maar ze pikken het zo maar in en je hebt geen enkele mogelijkheid het terug te krijgen, en dat maakt me behoorlijk pissig.
Naar mijn geld kan ik kennelijk fluiten, dus wees gewaarschuwd als u er net als ik instinkt om een aankoop te doen en deze vervolgens "mislukt" en er "niets afgeschreven wordt" Voor u het weet heeft u dubbel betaald, ontvangt u niets en heeft FB maling aan uw klacht.