Beste allemaal,
Te triest voor woorden hoe Postordershop met hun klanten om gaat. als je iets besteld en keurig betaald om vervolgens 7 weken te moeten wachten en dan nog met lege handen staan is ons overkomen. Ondanks meerdere telefoontjes van ons naar Postordershop om te vragen waar de bestelde broek bleef heeft niets opgeleverd. Mijn vrouw is telkens beloofd dat de bestelde broek binnen 1 a 2 weken binnen zou komen. Helaas zijn dit loze beloften gebleken van Postordershop.
Begin april had mijn vrouw schriftelijk het product Slencera maat XXL besteld + een eenmalige machtiging om het totale bedrag €49,50 af te schrijven.
En toen begon het lange wachten.
Na 2 weken (half april) niets te hebben vernomen heeft mijn vrouw het eerste telefoontje maar eens gepleegd om te vragen wat de status van haar bestelling was. Postordershop had de broeken besteld, maar waren nog niet binnen.
Nog eens 2 weken (eind april) later voor de 2de keer gebeld om te vragen naar de status van haar bestelling. Ook nu was het antwoord dat de broeken wel waren besteld, maar nog steeds niet binnen waren. En er is mijn vrouw de belofte gedaan dat door mijn vrouw bestelde broek binnen 2 weken in haar bezit zou zijn.
Na 3 weken (3de week mei) was er nog geen broek. De ergenis begint toe te nemen en we beginnen onze geduld te verliezen met Postordershop. Maar weer gebeld naar Postordershop. nou, de broeken zijn binnen gekomen (vrijdag 23 mei) en dan verzonden worden naar de klanten.
Eind mei nog maar eens gebeld (4de keer dus) met de vraag waar de bestelde broek blijft. Er schijnen nog 8 mensen voor te gaan voordat mijn vrouw aan de beurt is. Er is haar de belofte gedaan dat haar bestelde broek maandag 26 mei naar haar verzonden zou worden.
Op dit moment is het woensdag 28 mei en er is nog steeds geen broek en wij zijn het wachten spuugzat. Ons vertrouwen in Postordershop is tot een dieptepunt gedaald. Ik heb helemaal niets tegen wachten. Dat is het probleem niet. Ik kan me voorstellen dat een bedrif niet alles op voorraad heeft liggen en dat er enige dagen of weken overheen gaan alvorens het bestelde product te kunnen leveren aan de klanten. Maar Postordershop laat hun klanten stikken en wachten + keer op keer loze beloften als je hun belt. Nogmaals, ik vind het niet erg om een tijdje te wachten op een product, maar stuur dan even een berichtje dat het artikel niet op voorraad is en dat het wat langer gaat duren. In zo'n geval vind ik het wachten een stuk acceptabeler.
En waar ik ook aan erger is het feit dat de mensen wel keurig aan hun voorwaarden voldaan hebben, namelijk keurig op tijd betalen. Dan lijkt het mij toch niet meer dan normaal dat een bedrijf iets van zich laat horen. Postordershop begrijpt dit bovenstaande helaas niet.
Als we dat nou eens gaan omdraaien. Dus ik bestel een product, maar betaal niet. En dan ben ik benieuwd hoe snel postordershop dan reageert met brieven en e-mail berichten dat er snel en direct betaald moet worden! Dan ineens wel natuurlijk!
Ik bestel nooit meer wat bij Postordershop! Slap zooitje en geen interesse in hun klanten. Niet handig in deze mindere tijden. Gemiste kans.
Take care,
Wouter
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postordershop; wel betalen, niet leveren
-
Re: postordershop; wel betalen, niet leveren
Terecht Postordershop UNIEK in hun service