Pagina 1 van 1
Bol.com
Geplaatst: 02 jun 2014 14:13
door berend67
Je besteld drie dingen bij Bol. Van twee krijg je een rekening, van de derde niet. Het derde artikel is van een externe verkoper. Daar krijg je een aparte rekening bij. Vervolgens krijg je van Bol een aanmaning dat er voor het derde artikel niet is betaald. Jawel hoor, bij de externe verkoper, Bol heeft geen rekening gestuurd van het derde artikel. Bol.com gemaild bla, bla, bla. Zij zeggen dat het niet de procedure is die zij volgen. Blijven beweren dat ze een rekening hebben gestuurd en dat ik het maar moet oplossen met dat andere bedrijf. Bol.com maakt een fout en ik kan het oplossen.
Re: Bol.com
Geplaatst: 02 jun 2014 16:43
door kim-mie
Ik betaal altijd mijn dingen met iDeal of Paypal als dat kan.
Re: Bol.com
Geplaatst: 02 jun 2014 16:45
door sephora30
Had je een rekening van die externe verkoper gekregen of heb je op eigen houtje betaald?
Re: Bol.com
Geplaatst: 02 jun 2014 22:50
door GJvdZ
kim-mie schreef:Ik betaal altijd mijn dingen met iDeal of Paypal als dat kan.
Waarvoor zou je vantevoren betalen als het ook op factuur kan?
Re: Bol.com
Geplaatst: 03 jun 2014 21:20
door berend67
Ik heb maar betaald, het ging om 13 euro plus 3 euro voor de 2de herinnering. Voor die paar stuivers wil ik geen poespas. Blijf het een rare gang van zaken vinden. Drie artikelen, van twee een rekening en van de derde een rekening van het extern bedrijf via pdf. Nooit een rekening of eerste herinnering van bol gehad. Jarenlang klant met een redelijke afnamen en was altijd tevreden, maar hier slaat Bol de plank mis. Jammer.