BrandyMelville Amsterdam GEEN GARANTIE op produktfouten
Geplaatst: 05 jun 2014 23:31
Eind November 2013 een Brandy Melville rugzak gekocht voor mijn dochter, die zij met kerst heeft gekregen. Ze gebruikt de tas niet intensief, maar na 4-5 maanden blijkt de magneetsluiter in de klep uit de stof te scheuren. De magneet is duidelijk te sterk voor de stof.
Op 25 mei teruggegaan naar Brandy store in Amsterdam, in de veronderstelling dat hierover geen discussie zou ontstaan. Het is duidelijk te zien wat er aan de hand is.
Daar blijkt een jonge, doch onervaren, dame Daisy “de leiding” te hebben. Zij vindt het niet zo erg dat de sluiter uit de klep is gescheurd en geeft direct aan dat ze hier niets aan zal doen. “U heeft de tas al gebruikt”, zo gaf zij aan. De eigenaren van de winkel zijn onbereikbaar voor klanten. Na veel discussie belooft zij uiteindelijk dat zij de eigenaresse (E. Mikkers) zal bellen en de vraag aan haar zal voorleggen hoe dit zal worden opgelost. De week erna is Daisy steeds niet bereikbaar. Na bijna 2 weken komt het hoge woord eruit. Ik mag een email sturen naar [email protected], maar zij zullen niets voor mij doen (?!). “Brandy geeft geen garantie op de tas. Zij maken hierop geen uitzondering”, gaf Daisy aan. Onze 14 jarige dochter is natuurlijk erg teleurgesteld. Weg rugtas, weg kado! De tas scheurt immers nu gewoon verder.
Toch nog een keer gecommuniceerd met Brandy Melville via het emailadres. De Chief Customer Support Europe, Gina Suti, vindt dat ze het allemaal heel erg goed hebben gedaan en geeft aan dat wij 1 dag te laat zijn om ondeugdelijk product onder garantie te claimen. Ze biedt 10% korting op een TOEKOMSTIGE aankoop. Welnu, die gaat er niet meer komen!
Het koperspubliek in deze zaak bestaat voornamelijk uit jonge meisjes, die het merk erg hip vinden. Wees gewaarschuwd voor dit soort praktijken. Wij zullen deze zaak in de toekomst mijden en eenieder aan wie wij dit vertellen, heeft dezelfde mening.
Op 25 mei teruggegaan naar Brandy store in Amsterdam, in de veronderstelling dat hierover geen discussie zou ontstaan. Het is duidelijk te zien wat er aan de hand is.
Daar blijkt een jonge, doch onervaren, dame Daisy “de leiding” te hebben. Zij vindt het niet zo erg dat de sluiter uit de klep is gescheurd en geeft direct aan dat ze hier niets aan zal doen. “U heeft de tas al gebruikt”, zo gaf zij aan. De eigenaren van de winkel zijn onbereikbaar voor klanten. Na veel discussie belooft zij uiteindelijk dat zij de eigenaresse (E. Mikkers) zal bellen en de vraag aan haar zal voorleggen hoe dit zal worden opgelost. De week erna is Daisy steeds niet bereikbaar. Na bijna 2 weken komt het hoge woord eruit. Ik mag een email sturen naar [email protected], maar zij zullen niets voor mij doen (?!). “Brandy geeft geen garantie op de tas. Zij maken hierop geen uitzondering”, gaf Daisy aan. Onze 14 jarige dochter is natuurlijk erg teleurgesteld. Weg rugtas, weg kado! De tas scheurt immers nu gewoon verder.
Toch nog een keer gecommuniceerd met Brandy Melville via het emailadres. De Chief Customer Support Europe, Gina Suti, vindt dat ze het allemaal heel erg goed hebben gedaan en geeft aan dat wij 1 dag te laat zijn om ondeugdelijk product onder garantie te claimen. Ze biedt 10% korting op een TOEKOMSTIGE aankoop. Welnu, die gaat er niet meer komen!
Het koperspubliek in deze zaak bestaat voornamelijk uit jonge meisjes, die het merk erg hip vinden. Wees gewaarschuwd voor dit soort praktijken. Wij zullen deze zaak in de toekomst mijden en eenieder aan wie wij dit vertellen, heeft dezelfde mening.