LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 03 jun 2014 11:44
Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Witgoedservice Amersfoort
De wasmachine van mijn vriendin werkte niet goed en zij belde een reparateur waarvan zij het nummer op internet vond: Witgoedservice Amersfoort. € 49 voorrijkosten en € 20 voor een eventuele reparatie, mijn vriendin ging akkoord. De monteur kwam snel langs en meldde direct dat de voorrijkosten nu € 59 waren, waarmee mijn vriendin niet akkoord ging. De wasmachine werd door de monteur beoordeeld en hij stelde de diagnose dat hij niet meer te repareren was, met halve wasjes zou hij het nog wel even blijven doen, maar reparatie was zinloos. Mijn vriendin heeft teleurgesteld € 49 betaald en moest op zoek naar een nieuwe wasmachine....
Toen ik 's avonds langskwam heb ik als amateur ook eens naar de wasmachine gekeken. Er bleek een stuk textiel (sokje?) tussen de binnen- en buitentrommel terecht te zijn gekomen. Het was vermalen en het hele filter was verstopt. U begrijpt het al, het filter schoongemaakt en de wasmachine werkt weer als vanouds.
Maar even met Witgoedservice Amersfoort gebeld, want dit mag je toch niet van een professional verwachten. Natuurlijk gelijk de betaalde € 49 teruggevraagd, want voor dit soort diagnoses moeten betalen is natuurlijk belachelijk.
Er waren diverse telefoontjes nodig, maar uiteindelijk kreeg ik mevrouw [naam verwijderd door de moderator] aan de telefoon.
Mevrouw [naam verwijderd door de moderator] van Witgoedsevice Amersfoort was met mij eens dat deze kwestie wel erg vreemd was. De monteur zou langskomen en ik zou de € 49 terugkrijgen als de wasmachine inderdaad weer bleek te werken. Ik zou worden gebeld voor een afspraak. Maar helaas, dat gebeurde niet. Geen afspraak, geen monteur, geen € 49.
Opnieuw gebeld met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Hoe lossen we dit op? Ze gaf aan dat Witgoedservice Amersfoort een betrouwbaar bedrijf was en ik moest een mail sturen [e-mailadres verwijderd door de moderator], dan zou het geld binnen 30 dagen worden teruggestort. Op 29-4-2014 de mail gestuurd en op 1-5-2014 gebeld of alles zo in orde was. De mail was eerst niet en toen plotseling toch wel aangekomen, dus de afspraak voor alle zekerheid nog maar even per mail bevestigd. Helaas is het geld niet op mijn rekening gestort.
Vandaag opnieuw gebeld met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Er was iets mis gegaan, het rekeningnummer was niet goed opgeschreven. Beetje vreemd, want het rekeningnummer staat gewoon in de mail van 29-4-2014. Het zou worden uitgezocht en dan kon ik het geld uiterlijk de volgende week op mijn rekening verwachten.
Het is Witgoedservice Amersfoort helaas weer niet gelukt om hun afspraak na te komen. De € 49 zal ik wel definitief kwijt zijn, ondanks de belofte dat het zou worden teruggestort. Ik zie het wel als mijn taak om anderen omtrent deze zaak te informeren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Ik attendeer u op het emailadres dat ik moest gebruiken: [e-mailadres verwijderd door de moderator]. Hier blijkt een link te liggen tussen Witgoedservice Amersfoort en De Molen Snelservice.
Het bedrijf De Molen Snelservice (o.a. wasmachine-stuk.nl) gebruikt verschillende handelsnamen met steeds een eigen website. Naast Witgoedservice Amersfoort (witgoedservice-amersfoort.nl) (de naam van deze website is ook actief voor wat betreft andere steden) is er ook de Reparatie Centrale Witgoed (reparatiecentrale-witgoed-amsterdam.nl) en Wasmachine Vaatwasser Specialist (wasmachine-vaatwasser-specialist.nl), telkens met als hoofdkantoor het adres van De Molen Snelservice aan de [adres verwijderd door de moderator]. Het bedrijf heeft een eigen topic op dit forum en zelfs een google recensie die naar dit forum verwijst.
De wasmachine van mijn vriendin werkte niet goed en zij belde een reparateur waarvan zij het nummer op internet vond: Witgoedservice Amersfoort. € 49 voorrijkosten en € 20 voor een eventuele reparatie, mijn vriendin ging akkoord. De monteur kwam snel langs en meldde direct dat de voorrijkosten nu € 59 waren, waarmee mijn vriendin niet akkoord ging. De wasmachine werd door de monteur beoordeeld en hij stelde de diagnose dat hij niet meer te repareren was, met halve wasjes zou hij het nog wel even blijven doen, maar reparatie was zinloos. Mijn vriendin heeft teleurgesteld € 49 betaald en moest op zoek naar een nieuwe wasmachine....
Toen ik 's avonds langskwam heb ik als amateur ook eens naar de wasmachine gekeken. Er bleek een stuk textiel (sokje?) tussen de binnen- en buitentrommel terecht te zijn gekomen. Het was vermalen en het hele filter was verstopt. U begrijpt het al, het filter schoongemaakt en de wasmachine werkt weer als vanouds.
Maar even met Witgoedservice Amersfoort gebeld, want dit mag je toch niet van een professional verwachten. Natuurlijk gelijk de betaalde € 49 teruggevraagd, want voor dit soort diagnoses moeten betalen is natuurlijk belachelijk.
Er waren diverse telefoontjes nodig, maar uiteindelijk kreeg ik mevrouw [naam verwijderd door de moderator] aan de telefoon.
Mevrouw [naam verwijderd door de moderator] van Witgoedsevice Amersfoort was met mij eens dat deze kwestie wel erg vreemd was. De monteur zou langskomen en ik zou de € 49 terugkrijgen als de wasmachine inderdaad weer bleek te werken. Ik zou worden gebeld voor een afspraak. Maar helaas, dat gebeurde niet. Geen afspraak, geen monteur, geen € 49.
Opnieuw gebeld met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Hoe lossen we dit op? Ze gaf aan dat Witgoedservice Amersfoort een betrouwbaar bedrijf was en ik moest een mail sturen [e-mailadres verwijderd door de moderator], dan zou het geld binnen 30 dagen worden teruggestort. Op 29-4-2014 de mail gestuurd en op 1-5-2014 gebeld of alles zo in orde was. De mail was eerst niet en toen plotseling toch wel aangekomen, dus de afspraak voor alle zekerheid nog maar even per mail bevestigd. Helaas is het geld niet op mijn rekening gestort.
Vandaag opnieuw gebeld met mevrouw [naam verwijderd door de moderator]. Er was iets mis gegaan, het rekeningnummer was niet goed opgeschreven. Beetje vreemd, want het rekeningnummer staat gewoon in de mail van 29-4-2014. Het zou worden uitgezocht en dan kon ik het geld uiterlijk de volgende week op mijn rekening verwachten.
Het is Witgoedservice Amersfoort helaas weer niet gelukt om hun afspraak na te komen. De € 49 zal ik wel definitief kwijt zijn, ondanks de belofte dat het zou worden teruggestort. Ik zie het wel als mijn taak om anderen omtrent deze zaak te informeren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Ik attendeer u op het emailadres dat ik moest gebruiken: [e-mailadres verwijderd door de moderator]. Hier blijkt een link te liggen tussen Witgoedservice Amersfoort en De Molen Snelservice.
Het bedrijf De Molen Snelservice (o.a. wasmachine-stuk.nl) gebruikt verschillende handelsnamen met steeds een eigen website. Naast Witgoedservice Amersfoort (witgoedservice-amersfoort.nl) (de naam van deze website is ook actief voor wat betreft andere steden) is er ook de Reparatie Centrale Witgoed (reparatiecentrale-witgoed-amsterdam.nl) en Wasmachine Vaatwasser Specialist (wasmachine-vaatwasser-specialist.nl), telkens met als hoofdkantoor het adres van De Molen Snelservice aan de [adres verwijderd door de moderator]. Het bedrijf heeft een eigen topic op dit forum en zelfs een google recensie die naar dit forum verwijst.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2016 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen, hyperlinks en adresgegevens verwijderd i.v.m. gedragsregels
Reden: Namen, hyperlinks en adresgegevens verwijderd i.v.m. gedragsregels
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 03 jun 2014 11:44
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Ik heb Witgoedservice Amersfoort gisteren per email [e-mailadres verwijderd door de moderator] geïnformeerd dat ik een bericht op deze site heb geplaatst.
Ik ben vandaag zowel per email als telefonisch door De Molen Snelservice benaderd. Er is sprake van een misverstand, waarvoor excuus is aangeboden. De € 49 zijn vanmiddag op mijn rekening gestort. De Molen Snelservice heeft mij gevraagd om dit op deze site te melden. Bij deze. De zaak is hiermee voor mij afgedaan.
Ik ben vandaag zowel per email als telefonisch door De Molen Snelservice benaderd. Er is sprake van een misverstand, waarvoor excuus is aangeboden. De € 49 zijn vanmiddag op mijn rekening gestort. De Molen Snelservice heeft mij gevraagd om dit op deze site te melden. Bij deze. De zaak is hiermee voor mij afgedaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 dec 2016 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd
Reden: E-mailadres verwijderd
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 jun 2014 13:34
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Ik heb eenzelfde ervaring gehad met Witgoedservice Amersfoort. Koelkast was stuk, monteur laten komen, hij zei dat de thermostaat waarschijnlijk stuk was, motor nog prima. Ik zou eerst de koelkast en vriezer uit moeten zetten en ijs laten smelten, om het zeker te weten, het kon ook zijn dat hij het dan weer ging doen.
Na dit bezoekje van Max 5 minuten, kluitje in het riet en 59 euro armer, bleek na ontdooien de koelkast nog steeds niet te werken. Weer gebeld, maar men kreeg de betreffende monteur niet te pakken. Weer wachten, terugbellen, uiteindelijk was de boodschap: koop maar een nieuwe, motor is stuk. Monteur heeft zich de eerste keer vergist. Wat ?!?
Wat een slechte service en deskundigheid bij dit bedrijf.
Mijn advies: mijd Witgoedservice Amersfoort!
Na dit bezoekje van Max 5 minuten, kluitje in het riet en 59 euro armer, bleek na ontdooien de koelkast nog steeds niet te werken. Weer gebeld, maar men kreeg de betreffende monteur niet te pakken. Weer wachten, terugbellen, uiteindelijk was de boodschap: koop maar een nieuwe, motor is stuk. Monteur heeft zich de eerste keer vergist. Wat ?!?
Wat een slechte service en deskundigheid bij dit bedrijf.
Mijn advies: mijd Witgoedservice Amersfoort!
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Deze beunhazen zijn actief in heel Nederland. Hoofdvestiging zit in Amsterdam.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=145085
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6&t=145085
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Ook wij hebben een monteur van de Molen over de vloer gehad.
De monteur zou tussen 12 en 17 uur bij ons zijn, maar belde dat het een uur later werd.
Toen de monteur er eenmaal was , keek hij is in de machine, schroefde het paneeltje van de vaatwasser eraf, voelde dat er water in de onder plaat stond, conclusie, motor defect? Reparatie kosten€357,-.....
Of we mochten een nieuwe Siemens kopen voor € 700,-. Want de Smeg die wij hebben is een slecht merk??
Mijnheer is bij elkaar nog geen 10 minuten binnen geweest, maar wel €59,- afrekenen.
Na alle andere reactie's hier op het formum heb ik geen prettig gevoel over de hele gang van zaken.
De monteur zou tussen 12 en 17 uur bij ons zijn, maar belde dat het een uur later werd.
Toen de monteur er eenmaal was , keek hij is in de machine, schroefde het paneeltje van de vaatwasser eraf, voelde dat er water in de onder plaat stond, conclusie, motor defect? Reparatie kosten€357,-.....
Of we mochten een nieuwe Siemens kopen voor € 700,-. Want de Smeg die wij hebben is een slecht merk??
Mijnheer is bij elkaar nog geen 10 minuten binnen geweest, maar wel €59,- afrekenen.
Na alle andere reactie's hier op het formum heb ik geen prettig gevoel over de hele gang van zaken.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 jun 2014 16:24
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Doe geen zaken met deze partij! Zij hebben mijn vaatwasser gemold en per mail beloofd om deze te vergoeden. Niks van terecht gekomen. Malafide organisatie!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 jun 2014 16:24
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Dit is dezelfde organisatie als De Molen Snelservice!
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
upd 28-1-2015: vandaag heeft de molen contact met mij opgenomen en uitgebreid excuses gemaakt, de betreffende monteur was inmiddels ontslagen, en er waren problemen met de administratie/computersysteem, en ze waren nu orde op zaken aan het stellen en mijn geld zouden ze vandaag terugstorten. Inderdaad heb ik het geld vandaag al ontvangen dus wat mij betreft is de kous af.
Laatst gewijzigd door bravebaaf op 28 jan 2015 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Goedemiddag allen,
Helaas ben ik ook zeer on te vreden over De Molen Snelservice.
Laten we het snelle er maar van af.
Het klopt dat je voor leugenaar wordt uitgemaakt en je krijgt de schuld dat je het defect zelf veroorzaakt heb.
Ik heb in februari 2012 een 2e hands wasmachine gekocht een AEG Lavamat OKO voor €488.
Zij gaven 5 jaar garantie op alles en heb dat op papier.
Na twee jaar geeft de machiene sluiting.
Heb meteen gebeld en kreeg te horen dat ik het defect zelf heb veroorzaakt en zou alleen de voorrijkosten en arbeidsloon vergoed krijgen.
Ik zou terug gebeld worden maar nee hoor. Volgende dag weer gebeld zelfde verhaal en ben heel kwaad geworden op de medewerkster en aangegeven dat ik dit niet pik en dat zij heel klantonvriendelijk zijn.
Woesndag maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat de printplaat defect zou zijn en dat ze die niet gaan vervangen. Ze deden een voorstel: Ik zou bij hun een nieuwe Siemens wasmachine moeten kopen van €800 en €150 voor mijn oude machine terug krijgen.
Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan gezien de zeer slechte service en het feit dat ik beschuldigd werdt van het defect. Ik heb een brief naar ze geschreven maar ze zijn verhuisd naar een ander adres dus ga ik alsnog de brief sturen om alsnog de €150 terug te krijgen.
Nadat ik op internet ben gaan zoeken naar de leeftijd blijkt dat deze bij verkoop aan mij al 8 a 9 jaar oud is. Ik heb voor het zelfde geld nu een nieuwe wasmachine gekocht van Bosch met 5 jaar garantie op alles bij de Makro.
Helaas ben ik ook zeer on te vreden over De Molen Snelservice.
Laten we het snelle er maar van af.
Het klopt dat je voor leugenaar wordt uitgemaakt en je krijgt de schuld dat je het defect zelf veroorzaakt heb.
Ik heb in februari 2012 een 2e hands wasmachine gekocht een AEG Lavamat OKO voor €488.
Zij gaven 5 jaar garantie op alles en heb dat op papier.
Na twee jaar geeft de machiene sluiting.
Heb meteen gebeld en kreeg te horen dat ik het defect zelf heb veroorzaakt en zou alleen de voorrijkosten en arbeidsloon vergoed krijgen.
Ik zou terug gebeld worden maar nee hoor. Volgende dag weer gebeld zelfde verhaal en ben heel kwaad geworden op de medewerkster en aangegeven dat ik dit niet pik en dat zij heel klantonvriendelijk zijn.
Woesndag maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat de printplaat defect zou zijn en dat ze die niet gaan vervangen. Ze deden een voorstel: Ik zou bij hun een nieuwe Siemens wasmachine moeten kopen van €800 en €150 voor mijn oude machine terug krijgen.
Ik heb dit uiteindelijk niet gedaan gezien de zeer slechte service en het feit dat ik beschuldigd werdt van het defect. Ik heb een brief naar ze geschreven maar ze zijn verhuisd naar een ander adres dus ga ik alsnog de brief sturen om alsnog de €150 terug te krijgen.
Nadat ik op internet ben gaan zoeken naar de leeftijd blijkt dat deze bij verkoop aan mij al 8 a 9 jaar oud is. Ik heb voor het zelfde geld nu een nieuwe wasmachine gekocht van Bosch met 5 jaar garantie op alles bij de Makro.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 jan 2015 13:55
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Wat is er te doen tegen dit bedrijf? Onze ervaring is het zelfde als meerdere mensen beschrijven.
Via bekenden die wel een goede ervaring hadden met witgoedservice-amersfoort hebben we contact opgenomen voor onze kapotte vaatwasser. Binnen 10 minuten werd er een conclusie getrokken dat de motor kapot was en mochten we de voorrij kosten betalen. De voorrij kosten zouden afgetrokken worden van de reparatie waardoor we toch met ze in zee zijn gegaan, Meer dan 200,- euro in totaal.
Binnen twee weken stond de vaatwasser weer stil, aan de telefoon kreeg ik te horen van mevrouw de Vries dat deze keer de printplaat kapot was. Wat bleek bij het installeren hadden ze de waterslang dubbelgevouwen waardoor de toevoer van water was geblokkerd. Na dit verholpen te hebben stond de machine na twee weken weer stil, voor de derde keer de monteurs over de vloer en weer een conclusie binnen 10 minuten, nu zou de reparatie 180,- euro kosten.
Aan de telefoon vroeg ik hoe het mogelijk was om zonder te machine te openen ze binnen 10 minuten een conclusie konden trekken, antwoord: de monteurs waren erg ervaren. Achteraf zag ik dat de schroeven van mijn keukenkastje zo ver doorgedraaid waren dat ze nauwelijks er uit te schroeven waren, meerdere gaatjes waardoor de verflaag flink kapot is gegaan, scheef gemonteerde vaatwasser en de kastjes met schuine kieren of helemaal tegen elkaar aan afgeleverd, en dan het verhaal van de waterslang. Volgens mij is het niet overdreven om te zeggen dat deze monteurs niet gekwalificeerd voor dit vak zijn.
Half december 2014 hebben we de afspraak gemaakt met witgoedservice-amersfoort dat we 100,- van de motor terug zouden krijgen. Inmiddels heb ik vier keer gebeld en zijn we een maand verder met elk gesprek de belofte dat van mevrouw de Vries dat het bedrag morgen echt gestort gaat worden. Op hoop van zegen dus en anders een jurist inschakelen.
Ga dus absoluut niet met dit bedrijf in zee maar zoek naar een betrouwbare monteur.
Via bekenden die wel een goede ervaring hadden met witgoedservice-amersfoort hebben we contact opgenomen voor onze kapotte vaatwasser. Binnen 10 minuten werd er een conclusie getrokken dat de motor kapot was en mochten we de voorrij kosten betalen. De voorrij kosten zouden afgetrokken worden van de reparatie waardoor we toch met ze in zee zijn gegaan, Meer dan 200,- euro in totaal.
Binnen twee weken stond de vaatwasser weer stil, aan de telefoon kreeg ik te horen van mevrouw de Vries dat deze keer de printplaat kapot was. Wat bleek bij het installeren hadden ze de waterslang dubbelgevouwen waardoor de toevoer van water was geblokkerd. Na dit verholpen te hebben stond de machine na twee weken weer stil, voor de derde keer de monteurs over de vloer en weer een conclusie binnen 10 minuten, nu zou de reparatie 180,- euro kosten.
Aan de telefoon vroeg ik hoe het mogelijk was om zonder te machine te openen ze binnen 10 minuten een conclusie konden trekken, antwoord: de monteurs waren erg ervaren. Achteraf zag ik dat de schroeven van mijn keukenkastje zo ver doorgedraaid waren dat ze nauwelijks er uit te schroeven waren, meerdere gaatjes waardoor de verflaag flink kapot is gegaan, scheef gemonteerde vaatwasser en de kastjes met schuine kieren of helemaal tegen elkaar aan afgeleverd, en dan het verhaal van de waterslang. Volgens mij is het niet overdreven om te zeggen dat deze monteurs niet gekwalificeerd voor dit vak zijn.
Half december 2014 hebben we de afspraak gemaakt met witgoedservice-amersfoort dat we 100,- van de motor terug zouden krijgen. Inmiddels heb ik vier keer gebeld en zijn we een maand verder met elk gesprek de belofte dat van mevrouw de Vries dat het bedrag morgen echt gestort gaat worden. Op hoop van zegen dus en anders een jurist inschakelen.
Ga dus absoluut niet met dit bedrijf in zee maar zoek naar een betrouwbare monteur.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 mar 2015 14:36
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Wij hadden ook sinds 2 weken te maken met deze firma onder de naam de molen snelservice of wasmachine-stuk.nl. Een afspraak is gemaakt, komt een monteur langs die zeer gebrekkig nederlands spreekt, maar vooruit dan maar, na 10 minuten heeft hij ons verteld dat de printplaat kapot is en de machine niet meer te maken is.
59.00 euro betaalt en toen heeft mijn vrouw een andere monteur gebeld om een 2e mening hiervoor te krijgen gezien dat de machine nog geen 3 jaar oud is.
Binnen 10 minuten is de machine als een zonnetje weer aan het draaien nadat een filter schoon is gemaakt. Kortom wij raden dit bedrijf zeker af.
59.00 euro betaalt en toen heeft mijn vrouw een andere monteur gebeld om een 2e mening hiervoor te krijgen gezien dat de machine nog geen 3 jaar oud is.
Binnen 10 minuten is de machine als een zonnetje weer aan het draaien nadat een filter schoon is gemaakt. Kortom wij raden dit bedrijf zeker af.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Ik schrik wel als ik dit zo lees.
Ik heb vandaag een zelfde ervaring gehad. Morgen mijn vaatwasser uitproberen maar vrees het ergste.
Vandaag zouden ze komen omdat mijn vaatwasser verstopt was. Het zou 69 euro gaan kosten. Een monteur die erg gehaast was had binnen 20 min. probleem opgelost. Moest een nieuwe pomp in. Ik zei nog wat gaat het kosten? Hij zei dat hij de pomp al vervangen had. Ik heb geen nieuwe pomp uit een verpakking zien komen. Of ik wel ff contant 197 euro wilde afrekenen.
Toen ging hij snel weg , buiten zat iemand in een busje op hem te wachten. Toen dacht ik hier klopt iets niet. Ik ben gewoon belazerd. En overdonderd door het te accepteren.
Nou ga ik morgen mijn vaatwasser aanzetten , ben heel benieuwd, want als die het niet doet dan laat ik het hier niet bij zitten. Walgelijk als het echt zo is dat je gewoon niemand meer kan vertrouwen. En zo dom van mij dat ik hier dan ben ingetrapt.
Ik heb vandaag een zelfde ervaring gehad. Morgen mijn vaatwasser uitproberen maar vrees het ergste.
Vandaag zouden ze komen omdat mijn vaatwasser verstopt was. Het zou 69 euro gaan kosten. Een monteur die erg gehaast was had binnen 20 min. probleem opgelost. Moest een nieuwe pomp in. Ik zei nog wat gaat het kosten? Hij zei dat hij de pomp al vervangen had. Ik heb geen nieuwe pomp uit een verpakking zien komen. Of ik wel ff contant 197 euro wilde afrekenen.
Toen ging hij snel weg , buiten zat iemand in een busje op hem te wachten. Toen dacht ik hier klopt iets niet. Ik ben gewoon belazerd. En overdonderd door het te accepteren.
Nou ga ik morgen mijn vaatwasser aanzetten , ben heel benieuwd, want als die het niet doet dan laat ik het hier niet bij zitten. Walgelijk als het echt zo is dat je gewoon niemand meer kan vertrouwen. En zo dom van mij dat ik hier dan ben ingetrapt.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Sowieso niet betalen als zij zonder opdracht "werk" verrichten. Je hebt ook van die grappenmakers die even aanbellen om geld te vragen omdat ze de ramen zouden hebben gewassen. Nou en? Geen opdracht? Geen rekening.yvdvlist schreef:Ik schrik wel als ik dit zo lees.
Ik heb vandaag een zelfde ervaring gehad. Morgen mijn vaatwasser uitproberen maar vrees het ergste.
Vandaag zouden ze komen omdat mijn vaatwasser verstopt was. Het zou 69 euro gaan kosten. Een monteur die erg gehaast was had binnen 20 min. probleem opgelost. Moest een nieuwe pomp in. Ik zei nog wat gaat het kosten? Hij zei dat hij de pomp al vervangen had. Ik heb geen nieuwe pomp uit een verpakking zien komen. Of ik wel ff contant 197 euro wilde afrekenen.
Toen ging hij snel weg , buiten zat iemand in een busje op hem te wachten. Toen dacht ik hier klopt iets niet. Ik ben gewoon belazerd. En overdonderd door het te accepteren.
Nou ga ik morgen mijn vaatwasser aanzetten , ben heel benieuwd, want als die het niet doet dan laat ik het hier niet bij zitten. Walgelijk als het echt zo is dat je gewoon niemand meer kan vertrouwen. En zo dom van mij dat ik hier dan ben ingetrapt.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Witgoedservice ook in Haarlem actief
Mijn vaatwasmachine bleef afpompen en gaf code 4. Daarom via internet
witgoedservice Haarlem gebeld. De monteur kwam de volgende dag langs. Ik
heb hem verteld dat de machine bleef afpompen en dat ik daarom de stekker
eruit had getrokken. Toen we de stekker er weer in deden leek de machine
eigenlijk weer oké. Uw monteur zei dat er een lek zat maar dat alle water
weer was opgedroogd en dat de machine daarom nu geen storingscode gaf. Het
lek werd, volgens hem, veroorzaakt door een kapotte motor. Deze zou gemaakt
kunnen worden; dat zou 350,- gaan kosten. Het was onzeker of de machine dan
voor langere tijd goed zou blijven werken; want Fagor was een slecht merk.
Ik zei nog: “ moet je niet even kijken “ want ik had op internet gelezen dat er
iets met de vlotter zou zijn en dat je die moest schoonmaken. Nee dat was
het beslist niet; het kon niets anders zijn dan lekkage; daarom bleef de
machine afpompen. Hij heeft dus geen nader onderzoek gedaan
Uiteindelijk heb ik gezegd; dan maar een nieuwe machine en heb 100,- euro
aanbetaald.
Toen de monteur weg was heb ik de machine gevuld en aangezet. Dit had uw
monteur mij afgeraden want er zou kortsluiting ontstaan. Inmiddels heb ik
de machine alweer een paar weken laten draaien. Hij werkt weer als vanouds.
Er is zeker niets mis met de motor !
Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf en de koop vernietigd daar deze
tot stand was gekomen door een onjuiste voorstelling van zaken. Ik heb hen
gevraagd om de aanbetaling terug te storten. Dit is tot nu toe niet gedaan.
Na deze ervaring ben ik op internet gaan zoeken op "witgoedcentrale" en zag dat veel mensen ongeveer dezelfde ervaring als ik hebben. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze lieden. Ze zijn door het hele land actief. Het hoofdkantoor zit in Amsterdam [adres verwijderd door de moderator]. Ze
zijn te vinden onder witgoedservice [hyperlink verwijderd door moderator], met als toevoeging de naam van de
betreffende stad. Maar ook onder andere namen o.a. wasmachine-stuk.nl,
Mijn vaatwasmachine bleef afpompen en gaf code 4. Daarom via internet
witgoedservice Haarlem gebeld. De monteur kwam de volgende dag langs. Ik
heb hem verteld dat de machine bleef afpompen en dat ik daarom de stekker
eruit had getrokken. Toen we de stekker er weer in deden leek de machine
eigenlijk weer oké. Uw monteur zei dat er een lek zat maar dat alle water
weer was opgedroogd en dat de machine daarom nu geen storingscode gaf. Het
lek werd, volgens hem, veroorzaakt door een kapotte motor. Deze zou gemaakt
kunnen worden; dat zou 350,- gaan kosten. Het was onzeker of de machine dan
voor langere tijd goed zou blijven werken; want Fagor was een slecht merk.
Ik zei nog: “ moet je niet even kijken “ want ik had op internet gelezen dat er
iets met de vlotter zou zijn en dat je die moest schoonmaken. Nee dat was
het beslist niet; het kon niets anders zijn dan lekkage; daarom bleef de
machine afpompen. Hij heeft dus geen nader onderzoek gedaan
Uiteindelijk heb ik gezegd; dan maar een nieuwe machine en heb 100,- euro
aanbetaald.
Toen de monteur weg was heb ik de machine gevuld en aangezet. Dit had uw
monteur mij afgeraden want er zou kortsluiting ontstaan. Inmiddels heb ik
de machine alweer een paar weken laten draaien. Hij werkt weer als vanouds.
Er is zeker niets mis met de motor !
Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf en de koop vernietigd daar deze
tot stand was gekomen door een onjuiste voorstelling van zaken. Ik heb hen
gevraagd om de aanbetaling terug te storten. Dit is tot nu toe niet gedaan.
Na deze ervaring ben ik op internet gaan zoeken op "witgoedcentrale" en zag dat veel mensen ongeveer dezelfde ervaring als ik hebben. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze lieden. Ze zijn door het hele land actief. Het hoofdkantoor zit in Amsterdam [adres verwijderd door de moderator]. Ze
zijn te vinden onder witgoedservice [hyperlink verwijderd door moderator], met als toevoeging de naam van de
betreffende stad. Maar ook onder andere namen o.a. wasmachine-stuk.nl,
Laatst gewijzigd door Radar op 27 dec 2016 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd, hyperlink verwijderd
Reden: Adresgegevens verwijderd, hyperlink verwijderd
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Hadden wij dit forum maar eerder gelezen. Wij zijn in zee gegaa met hen onder de handelsnaam wasmachine-stuk om onze koelkast te repareren.
24 uurs service is 72 uur, want nadat we de hele dag thuis waren gebleven belden zij af
Toen zjn ze 3 minuten binnen geweest en gaven ze aan om de volgende dag of dag erna terug te komen voor reparatie. Wel even direct betalen de voorrijkosten en aanbetaling. Na zelf bellen bleek dat ze niet kwamen want het onderdeel was niet op voorraad. Die was besteld zou 5 dagen duren. 5 dagen later zelf weer gebeld (maandag), onderdeelwas binnen ze konden pas eind van de week langskomen. Dus de vrijdag weer hele dag thuis maar er kwam niemand. Weer gebeld en onderdeel was toch nog niet binnen!!!!!!! En afspraak vergeten in agenda te zetten.
Aangegeven dat wij het allemaal slecht vinden en vooral dat wij steeds zelf moeten bellen en de informatie die ze geven totaal niet klopt. Vandaag belofte gekregen dat geld terug gestort wordt maar als ik dit lees kunnen we er naar fluiten. Wij hoeven ze in ieder geval niet meer in huis te hebben voor reparatie als ze al een keer zouden komen.
24 uurs service is 72 uur, want nadat we de hele dag thuis waren gebleven belden zij af
Toen zjn ze 3 minuten binnen geweest en gaven ze aan om de volgende dag of dag erna terug te komen voor reparatie. Wel even direct betalen de voorrijkosten en aanbetaling. Na zelf bellen bleek dat ze niet kwamen want het onderdeel was niet op voorraad. Die was besteld zou 5 dagen duren. 5 dagen later zelf weer gebeld (maandag), onderdeelwas binnen ze konden pas eind van de week langskomen. Dus de vrijdag weer hele dag thuis maar er kwam niemand. Weer gebeld en onderdeel was toch nog niet binnen!!!!!!! En afspraak vergeten in agenda te zetten.
Aangegeven dat wij het allemaal slecht vinden en vooral dat wij steeds zelf moeten bellen en de informatie die ze geven totaal niet klopt. Vandaag belofte gekregen dat geld terug gestort wordt maar als ik dit lees kunnen we er naar fluiten. Wij hoeven ze in ieder geval niet meer in huis te hebben voor reparatie als ze al een keer zouden komen.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Dit voelt als oplichting
In Den Haag opereert 'De Molen' met de volgende website:
witgoedservice-denhaag.nl/content/wie_zijn_wij
Werkwijze is bekend: eerst betalen voor het stellen van een diagnose enz.
Ik heb Witgoedservice Den Haag gebeld omdat een afdichtingsrubber dubbelgevouwen had gezeten en daardoor niet goed afdicht. Gevolg: veel stof in de warmtewisselaar.
De monteur had in 10 seconden gezien dat het probleem geen probleem was en wilde eigenlijk alleen maar de diagnosekosten cashen en snel weer wegwezen. Omdat ik weet dat het probleem er wel is heb ik aangedrongen op vervanging van het rubber. Hij heeft dat genoteerd en vertrok na het voldoen door mij van de diagnosekosten met de mededeling dat als het rubber binnen zou komen er een afspraak gemaakt zou worden. Daarna heeft de service niets meer van zich laten horen. Ik heb meerdere malen contact opgenomen. In eerste instantie moest er weer een monteur langskomen om nog eens het onderdeel op te nemen, maar ook daarna ontstond er alleen contact als ik zelf belde.
Na enige tijd wisten ze te melden dat het onderdeel niet door hun leverancier geleverd kon worden.
Omdat het gaat over een gangbaar onderdeel kreeg ik toen echt het gevoel opgelicht te zijn. Ze hadden mijn betaling immers al binnen en door te zeggen dat het gangbare onderdeel niet geleverd kon worden konden ze dus dat geld, € 59,00, zo in hun zak steken.
Ze hebben nog wel aangeboden dat ze de reparatie uit wilden voeren als ik het onderdeel zelf zou inkopen maar dat heb ik afgeslagen omdat ik het vertrouwen al lang verloren had.
Uiteindelijk heb ik een terugbetaling van € 25,00 onder protest geaccepteerd om er van af te zijn. Het heeft er alle schijn van dat ze niet op kleine klusjes zitten te wachten omdat ze door simpelweg niets meer te laten horen meer verdienen. Ik heb mijn verlies genomen en weer wat geleerd:
Bij ons komt dit bedrijf nooit meer binnen. Ik bel wel een vakman of zelfs de dure service van Electrolux. Dan kost het wat meer maar dan heb ik tenminste te maken met een betrouwbare partij die de spullen wèl repareert.
In Den Haag opereert 'De Molen' met de volgende website:
witgoedservice-denhaag.nl/content/wie_zijn_wij
Werkwijze is bekend: eerst betalen voor het stellen van een diagnose enz.
Ik heb Witgoedservice Den Haag gebeld omdat een afdichtingsrubber dubbelgevouwen had gezeten en daardoor niet goed afdicht. Gevolg: veel stof in de warmtewisselaar.
De monteur had in 10 seconden gezien dat het probleem geen probleem was en wilde eigenlijk alleen maar de diagnosekosten cashen en snel weer wegwezen. Omdat ik weet dat het probleem er wel is heb ik aangedrongen op vervanging van het rubber. Hij heeft dat genoteerd en vertrok na het voldoen door mij van de diagnosekosten met de mededeling dat als het rubber binnen zou komen er een afspraak gemaakt zou worden. Daarna heeft de service niets meer van zich laten horen. Ik heb meerdere malen contact opgenomen. In eerste instantie moest er weer een monteur langskomen om nog eens het onderdeel op te nemen, maar ook daarna ontstond er alleen contact als ik zelf belde.
Na enige tijd wisten ze te melden dat het onderdeel niet door hun leverancier geleverd kon worden.
Omdat het gaat over een gangbaar onderdeel kreeg ik toen echt het gevoel opgelicht te zijn. Ze hadden mijn betaling immers al binnen en door te zeggen dat het gangbare onderdeel niet geleverd kon worden konden ze dus dat geld, € 59,00, zo in hun zak steken.
Ze hebben nog wel aangeboden dat ze de reparatie uit wilden voeren als ik het onderdeel zelf zou inkopen maar dat heb ik afgeslagen omdat ik het vertrouwen al lang verloren had.
Uiteindelijk heb ik een terugbetaling van € 25,00 onder protest geaccepteerd om er van af te zijn. Het heeft er alle schijn van dat ze niet op kleine klusjes zitten te wachten omdat ze door simpelweg niets meer te laten horen meer verdienen. Ik heb mijn verlies genomen en weer wat geleerd:
Bij ons komt dit bedrijf nooit meer binnen. Ik bel wel een vakman of zelfs de dure service van Electrolux. Dan kost het wat meer maar dan heb ik tenminste te maken met een betrouwbare partij die de spullen wèl repareert.
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Beste mensen, hier ook een identieke ervaring met de Witgoedservice Amsterdam.
Een kapot warmte element was de diagnose en een kapotte lamp, machine mee naar de werkplaats een een maand gewacht tot de machine is teruggebracht na talloze telefoontjes. Iedere keer vertelde de bijzonder aardige mevrouw dat ze direct zou terug bellen...nooit gebeurd! De monteur heeft mijn keuken (met bijzonder watergekoelde parket) blank gezet:"oh, vergeten een teiltje onder de zwanenhals te zetten", nu wacht ik nog steeds op mijn bestekbakje, hopelijk volgende week. 377 euro lichter. Mijn advies: bel een ander nummer.
Een kapot warmte element was de diagnose en een kapotte lamp, machine mee naar de werkplaats een een maand gewacht tot de machine is teruggebracht na talloze telefoontjes. Iedere keer vertelde de bijzonder aardige mevrouw dat ze direct zou terug bellen...nooit gebeurd! De monteur heeft mijn keuken (met bijzonder watergekoelde parket) blank gezet:"oh, vergeten een teiltje onder de zwanenhals te zetten", nu wacht ik nog steeds op mijn bestekbakje, hopelijk volgende week. 377 euro lichter. Mijn advies: bel een ander nummer.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 jun 2016 13:21
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
helaas ook wij de dupe,de wasmachine ging kapot
alleen het glazen raam.dit bedrijf gebeld,werd snel afspraak gemaakt,na paarminuten moest er een aanbetaling gedaan worden van eur 200!!!voor een deur van amper 50 euro
men moest dit nog bestellen en zouden later terugkomen voor de montage.nix meer gehoord,zelf gebeld,vage beloftes.het zou in elk geval nog eens 90euro gaan kosten.bijna 300 euro dus voor alleen de deur.
ik heb ze gemaild dat ik er verder vanaf zie
helaas ben ik bang de 200 euro weg!!zijn er jammer genoeg mee akkoord gegaan,een flutbonnetje dat kregen we
men zij gewaarschuwd!!zoek een erkend bedrijf,verdiep je vantevoren in een evt vreemd bedrijferg jammer dat het zo gaat tegenwoordig
alleen het glazen raam.dit bedrijf gebeld,werd snel afspraak gemaakt,na paarminuten moest er een aanbetaling gedaan worden van eur 200!!!voor een deur van amper 50 euro
men moest dit nog bestellen en zouden later terugkomen voor de montage.nix meer gehoord,zelf gebeld,vage beloftes.het zou in elk geval nog eens 90euro gaan kosten.bijna 300 euro dus voor alleen de deur.
ik heb ze gemaild dat ik er verder vanaf zie
helaas ben ik bang de 200 euro weg!!zijn er jammer genoeg mee akkoord gegaan,een flutbonnetje dat kregen we
men zij gewaarschuwd!!zoek een erkend bedrijf,verdiep je vantevoren in een evt vreemd bedrijferg jammer dat het zo gaat tegenwoordig
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 jun 2016 14:52
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
Volgens mij ben ik voor € 297,=opgelicht!
18 mei 2015 is er een monteur van Witgoedservice Amersfoort langsgekomen omdat de vaatwasser in het praktijkgebouw naast ons woonhuis kapot was. Binnen een half uur was de monteur al klaar en overviel mij met een rekening van € 297,=. Een kapotte printerplaat was vervangen, ik heb de kapotte printerplaat niet gezien, de monteur had deze natuurlijk ongevraagd aan mij moeten laten zien . Het was ook correct geweest als er eerst goedkeuring was gevraagd alvorens deze dure reparatie uit te voeren. De bon zag er ook al een beetje vaag uit. Inmiddels ben ik behoorlijk geschrokken van de slechte verhalen [verwijderd door moderatie] van deze firma. Hoe stom ben ik geweest om toch te betalen! het blijkt dat de "reparatie" geen enkel effect heeft gehad. Telefonisch contact verloopt lastig, ze proberen je aan het lijntje te houden en tijd te rekken. Inmiddels is er weer een monteur langs geweest die werkelijk niets heeft betekent. Ik ga proberen het betaalde bedrag terug te vorderen maar vrees het ergste.
18 mei 2015 is er een monteur van Witgoedservice Amersfoort langsgekomen omdat de vaatwasser in het praktijkgebouw naast ons woonhuis kapot was. Binnen een half uur was de monteur al klaar en overviel mij met een rekening van € 297,=. Een kapotte printerplaat was vervangen, ik heb de kapotte printerplaat niet gezien, de monteur had deze natuurlijk ongevraagd aan mij moeten laten zien . Het was ook correct geweest als er eerst goedkeuring was gevraagd alvorens deze dure reparatie uit te voeren. De bon zag er ook al een beetje vaag uit. Inmiddels ben ik behoorlijk geschrokken van de slechte verhalen [verwijderd door moderatie] van deze firma. Hoe stom ben ik geweest om toch te betalen! het blijkt dat de "reparatie" geen enkel effect heeft gehad. Telefonisch contact verloopt lastig, ze proberen je aan het lijntje te houden en tijd te rekken. Inmiddels is er weer een monteur langs geweest die werkelijk niets heeft betekent. Ik ga proberen het betaalde bedrag terug te vorderen maar vrees het ergste.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jun 2016 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongefundeerd taalgebruik
Reden: ongefundeerd taalgebruik
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 17 jun 2016 13:21
Re: Witgoedservice Amersfoort - De Molen Snelservice
hier het vervolg
ik heb telefonisch contact gehad en ik krijg 100euro terug van de 200euro die ik helaas had betaald
het zou binnen 20 werkdagen gebeuren maar er zijn er nu 5 voorbij en ik denk dat ik ze nooit krijg!
ik blijf zeker bezig met mails en telefoon etc
de mevrouw aan de telefoon vertelde me dat mijn deur besteld was
de monteur zou een foto van het type wasmachine hebben gemaakt...
maar:er is geen foto gemaakt!!!hoe kan men dan de juiste deur bestellen???
ik heb telefonisch contact gehad en ik krijg 100euro terug van de 200euro die ik helaas had betaald
het zou binnen 20 werkdagen gebeuren maar er zijn er nu 5 voorbij en ik denk dat ik ze nooit krijg!
ik blijf zeker bezig met mails en telefoon etc
de mevrouw aan de telefoon vertelde me dat mijn deur besteld was
de monteur zou een foto van het type wasmachine hebben gemaakt...
maar:er is geen foto gemaakt!!!hoe kan men dan de juiste deur bestellen???
Laatst gewijzigd door ancoenemma op 26 jun 2016 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.