LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] camping de berckt baarlo

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
resp00125435

camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door resp00125435 »

:evil: na 26 jaar met plezier op camping de berckt te hebben gestaan is het nu iets geworden waar je niet blij van wordt.
namelijk: na diverse overnamens is het nu eigendom van de oostappen groep.We kregen de mededeling dat het park(camping) omgevormd wordt tot een 5 sterren camping.Geen probleem voor niemand want vernieuwing was wel gewenst.Maar na dat iedereen betaald heeft voor de datum die normaal is komt de grote verrassing het zwembad wordt voor onbepaalde tijd gesloten voor renovatie(wat wel nodig is)het park mag niet meer met auto bereden worden voor onbepaalde tijd,het water,stroom en douches worden gedeeltelijk of helemaal afgesloten douches afgebroken.Maar we moeten wel de prijs van € 1714,64 betalen dus het hele bedrag.We kunnen nog niet eens onze spullen naar de caravan brengen,misschien wel te voet maar ja wat moet je op een camping zonder water of stroom.

als het mogelijk is graag een reactie.

met vriendelijke groet
ben van rens

tuingenieter

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door tuingenieter »

Komt me bekend voor het bovenstaande verhaal.

Mijn zwager had een sta-caravan op een camping in Milheeze. Deze werd verkocht (weet niet aan wie, maar Milheeze ligt wel dicht bij Asten waar vakantiepark Oostappen is) en na betaling van het jaarstaangeld
werd hetzelfde gedaan als bij Uw verhaal.
Zou het dezelfde opkoper geweest zijn ???

Klaas Vaak

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Klaas Vaak »

Vorig jaar zijn we op vakantiepark Elfenmeer geweest, ook van de Oostappen groep. Toch een beetje op de brochure afgegaan (ook op cd-rom!). Zag er allemaal heel erg professioneel uit. De waarheid was wat anders. Veel voorzieningen waren 'nog niet klaar'. Voor mijn jongste kind toch een flinke teleurstelling dat er geen water in het pierenbadje zat. En waar was die superglijbaan in het zwembad ineens gebleven?
Oostappen heeft blijkbaar hele mooie PR die ze niet waar kunnen maken.

Gast

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Gast »

:roll:
De oostappen groep houd er raare ideeen op na als ze een 5 sterren park willen worden moeten ze dat eerst wel voorelkaar hebben en niet eerst de rekening en na een jaar pas de 5 sterren binnen halen wat echt niet zo moeilijk is een moment opname van toiletgebouwen en overige voorzieningen dit word vooraf door de ANWB aangemeld wanneer ze komen controleren.

Gast

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Gast »

ik vind het schandalig wat nu weer op de berckt gebeurd, asociaal gewoon, maar helaas is dit niet de enige camping die door dit soort lui wordt opgekocht en de trouwe gasten erafjaagd.

de sp heeft hier hele dossiers van wordt eens tijd dat er echt aandacht aan besteed wordt heel je investering die je erin hebt gestopt kun je op de stort gooien.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik ben benieuwd naar de situatie bij de Berckt, hij staat bij veel mensen goed bekend, zie ook vakantiewijzer.

Ik bericht wel na Hemelvaart.

Ik controleer eerst voor ik incheck.

Vakantierechter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jun 2006 15:34

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Vakantierechter »

Wellicht kan de vakantirechter in deze iets betekenen?

Bel of mail de redactie:

[email protected]
0900-1301

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: camping de berckt baarlo

Ongelezen bericht door Lau10 »

De Berckt is een mooie camping met een fantastisch zwembad voor kinderen, jammer ziet de camping er vervallen uit .

Gesloten