GSMweb komt contract niet na
Geplaatst: 07 jun 2014 20:03
Op 28-2-2013 heb ik mijn vodafone contract verlengt bij GSMweb met een 2 jarig abonnement. Op dit contract zit een 50% korting voor de gehele 2 jaar. Na het eeste jaar word er zonder aankondiging de korting niet meer gehanteerd. Eerst heb ik contact gezocht met Vodafone maar deze vertelde mij dat ik bij GSMweb moet zijn omdat die het contract heeft afgesloten.
Ik heb op 2-5-2014 via mail en telefonisch contact gezocht met GSMweb. GSMweb vertelde dat ze mijn zaak aan hun backoffice zouden overhandigen. De backoffice heeft de zaak voorgelegd aan Vodafone.
5 dagen later heb ik weer contact gezocht met GSMweb omdat ik nog niets gehoord had. Het antwoord van GSMweb is dat zij zitten te wachten op een reactie van Vodafone. Ik heb na deze reactie weer contact gezocht met Vodafone om te vragen wanneer hun nu met een antwoord komen. Vodafone vertelde dat GSMweb gewoon de juiste gegevens naar hun kan sturen en dan gaat Vodafone het regelen.
Helaas blijft GSMweb steeds hetzelfde verhaal vertellen dat hun wachten op een reactie van Vodafone.
Ondertussen heb ik al 3 maanden het dubbele maandbedrag betaald en lijkt het einde nog niet in zicht aangezien ik al een maand met GSMweb en Vodafone aan het heen en weer conrrensponderen ben zonder resultaat.
Heeft er iemand ervaring met zo'n soort geval. Ik weet niet meer wat ik er nu nog aan kan doen anders dan de automatische incasso stop te zetten of aan te sturen op contract breuk.
M Pool
Ik heb op 2-5-2014 via mail en telefonisch contact gezocht met GSMweb. GSMweb vertelde dat ze mijn zaak aan hun backoffice zouden overhandigen. De backoffice heeft de zaak voorgelegd aan Vodafone.
5 dagen later heb ik weer contact gezocht met GSMweb omdat ik nog niets gehoord had. Het antwoord van GSMweb is dat zij zitten te wachten op een reactie van Vodafone. Ik heb na deze reactie weer contact gezocht met Vodafone om te vragen wanneer hun nu met een antwoord komen. Vodafone vertelde dat GSMweb gewoon de juiste gegevens naar hun kan sturen en dan gaat Vodafone het regelen.
Helaas blijft GSMweb steeds hetzelfde verhaal vertellen dat hun wachten op een reactie van Vodafone.
Ondertussen heb ik al 3 maanden het dubbele maandbedrag betaald en lijkt het einde nog niet in zicht aangezien ik al een maand met GSMweb en Vodafone aan het heen en weer conrrensponderen ben zonder resultaat.
Heeft er iemand ervaring met zo'n soort geval. Ik weet niet meer wat ik er nu nog aan kan doen anders dan de automatische incasso stop te zetten of aan te sturen op contract breuk.
M Pool