Pagina 1 van 1

Tweaknews niet opzegbaar na 14 jaar klant te zijn geweest

Geplaatst: 10 jun 2014 16:58
door santiago
Zodra je wil opzeggen na 14 jaar zijn ze er niet krijg geen antwoordt mail contact 18 feb
Geen antwoord op mijn brief waar in ik opzeg 24 feb verzonden
Geen antwoordt op mail zodra je wil opzeggen 4 maart weer niks terug
Dan denk je ga maar eens bellen krijg je te horen het is zo druk probeer op later tijdstip nogmaals 15 maart
De verbinding word verbroken
Begin juni krijg bericht of ik even 70 euro wil betalen voor het nieuwe jaar
Weer bellen krijg medewerker Benjamin er aan we hebben niets ontvangen gewoon betalen (laat je niet uit praten snotneus )
Onze regels 1 maand van te voren opzeggen ehh 18 feb gedaan abonnement liep af op 9 juni lijkt me ver voor de datum
Je hoort er niets van ontvangen niets van jou alleen je geld !!!!
Voel me compleet opgelicht bedankt tweaknews na 14 jaar klant een trap na klasse!!!
Dacht ben ik de enige dus zocht in google even tweaknews reviews nou pagina,s vol klachten hier een paar

Thomas geplaatst op 15 april, 2014 om 10:31

Jarenlang klant geweest. Maar abonnement groeit niet mee. Gebeld wat de mogelijkheden waren. Zou geen probleem zijn om aan te passen. Daarna kreeg ik een mail dat het toch niet mogelijk was om abonnement aan te passen. Moet wachten totdat huidige is verlopen en dan maar nieuwe afsluiten. Geen flexibiliteit na bijna 10 jaar klant te zijn geweest. Nu opgezegd.


Mike geplaatst op 24 maart, 2014 om 11:55

Een helpdesk met minderjarige ja knikkers, die totaal niet weten waart ze mee bezig zijn, Triest zooitje



Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus wilde m’n abonnement beëindigen per einde contractsdatum (september 2014). Gebeld met de vraag hoe ik mijn abonnement kon beëindigen en dat kon meteen telefonisch geregeld worden. Op de vraag of ik misschien 100mbit tot het einde van mijn lopende contract kon krijgen werd ook positief gereageerd; dat was geen probleem. In plaats van de gemaakte afspraken na te komen bleken ze gewoon een nieuw jaarcontract te hebben afgesloten vanaf de dag dat ik heb gebeld en was het geld al van mijn rekening afgeschreven. Toen ik hen hierop aansprak was de melding simpel: we kunnen niets meer voor u doen, tot ziens! Ik zal de volledige mail uitwisseling hierbij posten:

[ #ASY-40441-791]: abonnementswijziging
TweakNews Helpdesk 10 februari 2014 16:58
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer / mevrouw,

Uw account is omgezet naar 100mbit.
Tevens word het jaar abonnement beëindigd per 2015-02-10.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tugrul

Tweak Servicedesk

w: http://www.tweak.nl
e: [email protected]
t: 0900-8932543

Pim 10 februari 2014 17:48
Aan: TweakNews Helpdesk
Beste Tugrul,

Dat is niet volgens afspraak. Ik heb gebeld om het huidige abonnement te laten verlopen per einde contractperiode. Dat is 15-09-2014. Daarnaast vroeg ik of ik voor de resterende periode een verhoging kon krijgen. Ook dat was geen probleem. U spreek nu ineens van een beëindiging per 10-02-2015. Als de gemaakte afspraak niet nagekomen kan worden dan mag de snelheid gelijk blijven bij een beëindiging in september.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
P.

Op 10 februari 2014 16:58 schreef TweakNews Helpdesk :

TweakNews Helpdesk 12 februari 2014 13:25
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,

Voor verdere vragen, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Tweak Servicedesk


en zo staan er nog vele pagina,s vol


http://www.usenetvergelijker.nl/providers/tweaknews/


Begin er niet aan !!!!!!!!!!!! mischien iets om in de uitzending van radar te gebruiken zo ga je niet met je klanten om :?: :?: :?: :?: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Re: Tweaknews niet opzegbaar na 14 jaar klant te zijn geweest

Geplaatst: 23 mar 2015 12:42
door speedi
tsss.

hier nog veel erger. in sept2014 mijn maand contact omgezet naar een jaar contract. ff 89,95 betalen.
in januari stoot tweak.nl tweaknews af, site is nu tweaknews.eu.
in februari2015 wordt er opnieuw 89,95 afgeschreven. stel je hierover vragen aan de servicedesk krijg je geen antwoord, vanaf afgelopen donderdag 19-3 is het volledige account dicht gezet. email naar sevicedesk geen antwoord.

Stuur je een email met een ander email account dat je lid wilt worden krijg je binnen 24 uur antwoord.

wat een k bedrijf is het geworden, ik ben ook ruim 14 jaar lid geweest, voor is het einde van tweak, zal overstappen naar eweka

dus wees gewaarschuwd als je met tweaknews in zee gaat

Re: Tweaknews niet opzegbaar na 14 jaar klant te zijn geweest

Geplaatst: 25 mar 2015 17:39
door Lijbrandt
Geen incident Santiago.
Mijn verhaal is identiek: omzetten abonnement in oktober 2014. Volle jaarbedrag afgeschreven. In maart een mailtje dat de incasso-tegenrekening veranderd is. Vervolgens wéér een vol jaarbedrag afgeschreven. Mailtje gestuurd. Krijg antwoord van ene Daan ("kan alleen zien dat er een bedrag afgeschreven is...") Overigens met taalfouten, maar dat terzijde. Bedrag gestorneerd en enkele mails gestuurd met vriendelijk verzoek om iets meer uitleg. Geen reactie maar wel afgesloten!
Het zal toch niet waar zijn dat alle klanten gewoon een extra betaling hebben gedaan?
Peter