Tweaknews niet opzegbaar na 14 jaar klant te zijn geweest
Geplaatst: 10 jun 2014 16:58
Zodra je wil opzeggen na 14 jaar zijn ze er niet krijg geen antwoordt mail contact 18 feb
Geen antwoord op mijn brief waar in ik opzeg 24 feb verzonden
Geen antwoordt op mail zodra je wil opzeggen 4 maart weer niks terug
Dan denk je ga maar eens bellen krijg je te horen het is zo druk probeer op later tijdstip nogmaals 15 maart
De verbinding word verbroken
Begin juni krijg bericht of ik even 70 euro wil betalen voor het nieuwe jaar
Weer bellen krijg medewerker Benjamin er aan we hebben niets ontvangen gewoon betalen (laat je niet uit praten snotneus )
Onze regels 1 maand van te voren opzeggen ehh 18 feb gedaan abonnement liep af op 9 juni lijkt me ver voor de datum
Je hoort er niets van ontvangen niets van jou alleen je geld !!!!
Voel me compleet opgelicht bedankt tweaknews na 14 jaar klant een trap na klasse!!!
Dacht ben ik de enige dus zocht in google even tweaknews reviews nou pagina,s vol klachten hier een paar
Thomas geplaatst op 15 april, 2014 om 10:31
Jarenlang klant geweest. Maar abonnement groeit niet mee. Gebeld wat de mogelijkheden waren. Zou geen probleem zijn om aan te passen. Daarna kreeg ik een mail dat het toch niet mogelijk was om abonnement aan te passen. Moet wachten totdat huidige is verlopen en dan maar nieuwe afsluiten. Geen flexibiliteit na bijna 10 jaar klant te zijn geweest. Nu opgezegd.
Mike geplaatst op 24 maart, 2014 om 11:55
Een helpdesk met minderjarige ja knikkers, die totaal niet weten waart ze mee bezig zijn, Triest zooitje
Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus wilde m’n abonnement beëindigen per einde contractsdatum (september 2014). Gebeld met de vraag hoe ik mijn abonnement kon beëindigen en dat kon meteen telefonisch geregeld worden. Op de vraag of ik misschien 100mbit tot het einde van mijn lopende contract kon krijgen werd ook positief gereageerd; dat was geen probleem. In plaats van de gemaakte afspraken na te komen bleken ze gewoon een nieuw jaarcontract te hebben afgesloten vanaf de dag dat ik heb gebeld en was het geld al van mijn rekening afgeschreven. Toen ik hen hierop aansprak was de melding simpel: we kunnen niets meer voor u doen, tot ziens! Ik zal de volledige mail uitwisseling hierbij posten:
[ #ASY-40441-791]: abonnementswijziging
TweakNews Helpdesk 10 februari 2014 16:58
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer / mevrouw,
Uw account is omgezet naar 100mbit.
Tevens word het jaar abonnement beëindigd per 2015-02-10.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tugrul
Tweak Servicedesk
w: http://www.tweak.nl
e: [email protected]
t: 0900-8932543
Pim 10 februari 2014 17:48
Aan: TweakNews Helpdesk
Beste Tugrul,
Dat is niet volgens afspraak. Ik heb gebeld om het huidige abonnement te laten verlopen per einde contractperiode. Dat is 15-09-2014. Daarnaast vroeg ik of ik voor de resterende periode een verhoging kon krijgen. Ook dat was geen probleem. U spreek nu ineens van een beëindiging per 10-02-2015. Als de gemaakte afspraak niet nagekomen kan worden dan mag de snelheid gelijk blijven bij een beëindiging in september.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
P.
Op 10 februari 2014 16:58 schreef TweakNews Helpdesk :
TweakNews Helpdesk 12 februari 2014 13:25
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,
Voor verdere vragen, neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Claudia
Tweak Servicedesk
en zo staan er nog vele pagina,s vol
http://www.usenetvergelijker.nl/providers/tweaknews/
Begin er niet aan !!!!!!!!!!!! mischien iets om in de uitzending van radar te gebruiken zo ga je niet met je klanten om
Geen antwoord op mijn brief waar in ik opzeg 24 feb verzonden
Geen antwoordt op mail zodra je wil opzeggen 4 maart weer niks terug
Dan denk je ga maar eens bellen krijg je te horen het is zo druk probeer op later tijdstip nogmaals 15 maart
De verbinding word verbroken
Begin juni krijg bericht of ik even 70 euro wil betalen voor het nieuwe jaar
Weer bellen krijg medewerker Benjamin er aan we hebben niets ontvangen gewoon betalen (laat je niet uit praten snotneus )
Onze regels 1 maand van te voren opzeggen ehh 18 feb gedaan abonnement liep af op 9 juni lijkt me ver voor de datum
Je hoort er niets van ontvangen niets van jou alleen je geld !!!!
Voel me compleet opgelicht bedankt tweaknews na 14 jaar klant een trap na klasse!!!
Dacht ben ik de enige dus zocht in google even tweaknews reviews nou pagina,s vol klachten hier een paar
Thomas geplaatst op 15 april, 2014 om 10:31
Jarenlang klant geweest. Maar abonnement groeit niet mee. Gebeld wat de mogelijkheden waren. Zou geen probleem zijn om aan te passen. Daarna kreeg ik een mail dat het toch niet mogelijk was om abonnement aan te passen. Moet wachten totdat huidige is verlopen en dan maar nieuwe afsluiten. Geen flexibiliteit na bijna 10 jaar klant te zijn geweest. Nu opgezegd.
Mike geplaatst op 24 maart, 2014 om 11:55
Een helpdesk met minderjarige ja knikkers, die totaal niet weten waart ze mee bezig zijn, Triest zooitje
Ik had een 50mbit abonnement. Vanwege een verhuizing ben ik overgestapt naar glasvezel 300 mbit van Caiway). Tweaknews gaat niet hoger dan 100mbit dus wilde m’n abonnement beëindigen per einde contractsdatum (september 2014). Gebeld met de vraag hoe ik mijn abonnement kon beëindigen en dat kon meteen telefonisch geregeld worden. Op de vraag of ik misschien 100mbit tot het einde van mijn lopende contract kon krijgen werd ook positief gereageerd; dat was geen probleem. In plaats van de gemaakte afspraken na te komen bleken ze gewoon een nieuw jaarcontract te hebben afgesloten vanaf de dag dat ik heb gebeld en was het geld al van mijn rekening afgeschreven. Toen ik hen hierop aansprak was de melding simpel: we kunnen niets meer voor u doen, tot ziens! Ik zal de volledige mail uitwisseling hierbij posten:
[ #ASY-40441-791]: abonnementswijziging
TweakNews Helpdesk 10 februari 2014 16:58
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer / mevrouw,
Uw account is omgezet naar 100mbit.
Tevens word het jaar abonnement beëindigd per 2015-02-10.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tugrul
Tweak Servicedesk
w: http://www.tweak.nl
e: [email protected]
t: 0900-8932543
Pim 10 februari 2014 17:48
Aan: TweakNews Helpdesk
Beste Tugrul,
Dat is niet volgens afspraak. Ik heb gebeld om het huidige abonnement te laten verlopen per einde contractperiode. Dat is 15-09-2014. Daarnaast vroeg ik of ik voor de resterende periode een verhoging kon krijgen. Ook dat was geen probleem. U spreek nu ineens van een beëindiging per 10-02-2015. Als de gemaakte afspraak niet nagekomen kan worden dan mag de snelheid gelijk blijven bij een beëindiging in september.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
P.
Op 10 februari 2014 16:58 schreef TweakNews Helpdesk :
TweakNews Helpdesk 12 februari 2014 13:25
Antwoorden op: TweakNews Helpdesk
Aan: @gmail.com
Geachte heer/mevrouw,
Voor verdere vragen, neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Claudia
Tweak Servicedesk
en zo staan er nog vele pagina,s vol
http://www.usenetvergelijker.nl/providers/tweaknews/
Begin er niet aan !!!!!!!!!!!! mischien iets om in de uitzending van radar te gebruiken zo ga je niet met je klanten om