Pagina 1 van 1

Brink luchtverwarmingsketel

Geplaatst: 10 jun 2014 18:02
door nummer13
Brink luchtverwarming Allure B25.
Na 37 jaar ging mijn Brinkketel B28 kapot en ik besloot een nieuwe te kopen.
Brink verwees me naar hun dealer Akore te Oud-Gastel.
Zonder iets te meten of te berekenen gaf Akore een offerte die niet te realiseren bleek, berekende materialen en werkzaamheden die niet uitgevoerd waren en heeft de ketel niet geplaatst maar erin gegooid.2 Dagen na plaatsing zijn ze teruggekomen om alles wat netter te plakken, wat natuurlijk nooit meer lukt.
Tenslotte nam ik contact met Brink op.
Op een maandag ochtend om 11.30uur kreeg ik te horen dat er om 13.00uur Akore + Brink zouden komen.
Ik had de week ervoor 4x contact opgenomen met Brink maar ze wisten op vrijdag nog niet wanneer iemand zou kunnen komen. Samen hingen ze een dom verhaal op waarom mijn oude ketel kapot was gegaan maar dat was niet min punt.Het ging me over de nieuwe werkzaamheden.
Brink vond dat het allemaal zo slordig eruit mocht zien want het was een werkruimte en de offerte en rekening was tussen de dealer en mij ( terwijl Brink me naar die dealer gestuurd had).
Om de ellende wat te verzachte beloofde [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van Brink me 1X service in de eerste 2 jaar van Akore en bloemen. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] wist dat ik Akore niet meer binnen wilde hebben en de bloemen zijn nooit aangekomen.

Toen bleek tijdens de zachte winter dat de nieuwe ketel slechts 2 graden per uur bij kon stoken en dat is zeeeer oncomfortabel. Ik weer naar Brink gemaild. Dat is volgens Brink de normale norm.
Ik voel me voor Euro 5208,71 opgelicht terwijl ik 37 jaar zo tevreden was over de luchtverwarming en ketel. Brink werkt nu onder het Duitse Centrotec en willen de markt beheersen. Er zijn nog goede veel voordeligere ketels zie internet Belgiƫ. Voor mij is het te laat, maar vertel het voort.
Met vriendelijke groeten.