Pagina 1 van 1

Dell service ervaring

Geplaatst: 01 mar 2004 21:15
door silas
Bar slecht.

Mijn indruk is dat door de enorme groei het bedrijf geen service meer kan leveren. hardwarematig is Dell naar mijn idee wel goed.

Mijn ervaring is een vorm die lijkt op pure klantoplichterlij:

ik heb een dell laptop gekocht recentelijk, ik weet toevallig veel van pc's en onderdelen, daarom dat ik erachter kwam dat de hard disk niet op 5400 rpm draait maar op 4500, toch is dat wel extra besteld en betaald!

Dat gold ook voor het scherm, Uxga of xga, Hoe kom je erachter wat je hebt? Nu, in mijn geval door het toch open te maken en het serie nummer op het internet op te zoeken! Ook het betere scherm was besteld en betaald door mij maar niet geleverd door Dell!

Hier moet je toevallig maar achter komen! en ik weet zeker dat bijna niemand van de consumenten hier achter zalkomen! Ik heb het apparaat retour gestuurd en het juiste exemplaar uiteindelijk ontvangen.

Dell heeft nog aangeboden een printer te accepteren in plaats van de laptop te retourneren! Op mijn klachtbrief, waarin ik ze bijna beschuldig van oplichterij heb ik nooit en te nimmer een reactie gekregen.

Het zint me helemaal niet dat een modern bedrijf tegenwoordig zo kan opereren. Silas

Re: Dell service ervaring

Geplaatst: 02 mar 2004 18:51
door miguel_72
Hallo Silas

Je schrijft dat je veel van hardware weet maar volgens mij draaien laptop harde schrijven op 4200 rpm of op 5400 rpm. En bij uxga schermen kun je de resolutie op 1600 x 1200 zetten. Dit zou je dus zo kunnen checken.
Gr.

Re: Dell service ervaring

Geplaatst: 02 mar 2004 20:14
door silas
Oplettende lezer.

Het gaat echter om het idee, je besteld een extra feature, maar je (ik in dit geval) krijgt het niet terwijl er wel voor betaald is.

Door de opmerking zou het erop kunnen lijken dat het verschil tussen xga en uxga bepaald wordt door beeldscherm instellingen, dat is echter niet het geval.

Silas