Correspondentie met NUON
Geplaatst: 01 mar 2004 21:27
Al maanden probeer ik Nuon te bewegen te reageren op mijn brieven van begin dec 2003. Niets helpt. Als je hen mailt dan krijg je keurig een bevestiging van ontvangst, nota bene ondertekend door de directeur van het custumer care centrum. Vermoedelijk hanteren zij die Engelse naam omdat zij zelf niet begrijpen wat custum wil zeggen. Ik heb de directeur van CCC uitgedaagd mij te bellen, maar ookdat levert niets op.
Waarom dit bericht? Omdat op dit moment Essent in het brandpunt staat, waarbij in de media gesuggereerd wordt dat zij dezelfde problemen zou hebben die Nuon gehad heeft. Neemt u maar van mij aan dat Nuon zeker in mijn geval helemaal geen orde op zaken gesteld heeft. Mischien is het een invertarisatie van uw redactie waard. Het betreft hier klanten die door het faillisement van Energy terug moesten naar NUON. Het lijkt erop dat zij consumenten daar nu voor straffen.Ik ben bereid mijn hele correspondentie aan uw redactie over te dragen, teneinde mijn verhaal te staven.
met vriendelijke groeten Jac. Raaijmakers Harderwijk 0341-421038