Reiservaring Jiba gesensureerd op website
Geplaatst: 12 jun 2014 12:19
Bij Jiba/Sunweb wordt je na afloop van jouw vakantie gevraagd om jouw reiservaring aan hun mede te delen. Het is dan de bedoeling dat deze op hun website geplaatst wordt.
Dit jaar had ik enkele kritische kanttekeningen geplaatst m.b.t. het appartementencomplex waar ik mijn vakantie genoten had. De cijfermatige beoordeling was zonder meer positief te noemen op het onderdeel maaltijden na dan. Het gemiddelde cijfer kwam uit op een 8.1
Mijn toelichting op deze cijfermatige beoordeling is echter niet door Jiba/Sunweb geplaatst. Waarschijnlijk door de hierbij geplaatste kritische kanttekeningen m.b.t. de maaltijden en het feit dat de koeler niet van stroom was voorzien op het moment dat je niet in het appartement aanwezig was.
Blijkbaar moet ik de bij Jiba/Sunweb geplaatste beoordelingen met een korreltje zout nemen, nu ik weet dat niet alle ervaringen op hun website geplaatst worden.
Dit jaar had ik enkele kritische kanttekeningen geplaatst m.b.t. het appartementencomplex waar ik mijn vakantie genoten had. De cijfermatige beoordeling was zonder meer positief te noemen op het onderdeel maaltijden na dan. Het gemiddelde cijfer kwam uit op een 8.1
Mijn toelichting op deze cijfermatige beoordeling is echter niet door Jiba/Sunweb geplaatst. Waarschijnlijk door de hierbij geplaatste kritische kanttekeningen m.b.t. de maaltijden en het feit dat de koeler niet van stroom was voorzien op het moment dat je niet in het appartement aanwezig was.
Blijkbaar moet ik de bij Jiba/Sunweb geplaatste beoordelingen met een korreltje zout nemen, nu ik weet dat niet alle ervaringen op hun website geplaatst worden.