TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Geplaatst: 12 jun 2014 15:32
Van de één op de ander dag, vanaf Dinsdag 3 juni, heb ik geen internet en telefoon meer. Wat doe je bij een storing , je belt je provider, TELE2, om het probleem te melden … met je prepaid Mobiel. Ik heb inmiddels 7x gebeld om mijn klacht opgelost te krijgen !
De eerste keer was het antwoord: ”wij, TELE2, hebben een landelijke storing en Uw aansluiting is ook betrokken”. De storing wordt niet verholpen.
De volgende dag weer gebeld met TELE2 en het antwoord is: “er is geen landelijke storing en wij gaan nu controleren waar de fout zit. Na een tijd te hebben gewacht het antwoord: “alles is in orde bij ons, de fout ligt bij KPN. Wij nemen contact op met KPN en U wordt voor een afspraak gebeld”. Inderdaad werd ik gebeld door KPN voor een afspraak dat een monteur zou langs komen. Afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 10:00 en 12:00.
De volgende dag zo tegen13:00 nog geen monteur van KPN, dus weer TELE2 gebeld hoe dat zit met die monteur. Het antwoord van TELE2: “wij gaan dat even informeren, wacht U even ? Na een tijdje wachten het antwoord: “dat klopt dat er geen monteur is geweest want het probleem ligt niet bij KPN maar bij TELE2. Wij bellen U aan het eind van de middag terug”. Er wordt NIET niet terug gebeld door TELE2.
De volgende dag weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn bezig, U wordt terug gebeld”. TELE2 laat weer niets van zich horen !
Dan is het inmiddels Pinksteren, weer 2 dagen dat er niets gebeurd !
Dinsdag na Pinksteren weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn het aan het uitzoeken, U wordt terug gebeld binnen 2 dagen”. TELE2 belt niet terug in die 2 dagen.
Volgende dag weer TELE2 gebeld ( inmiddels dag 9). Het antwoord van TELE2: “ er is 2 dagen geleden een ticket aangemaakt (hoe is het mogelijk, ik heb dagen geleden mijn klacht kenbaar gemaakt!) en U wordt één dezer dagen terug gebeld.
Het antwoord bij elk contact met TELE2 is elke keer hetzelfde en er is in, nu 9 dagen tijd, niets maar dan ook helemaal niets gebeurd !!! Ik wordt hier wanhopig van en weet niet meer wat ik nog zou kunnen doen om eindelijk weer te kunnen bellen en internetten. Bij TELE2 is het onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen om het probleem te bespreken en een goed antwoord te krijgen waar je wat aan hebt !
De eerste keer was het antwoord: ”wij, TELE2, hebben een landelijke storing en Uw aansluiting is ook betrokken”. De storing wordt niet verholpen.
De volgende dag weer gebeld met TELE2 en het antwoord is: “er is geen landelijke storing en wij gaan nu controleren waar de fout zit. Na een tijd te hebben gewacht het antwoord: “alles is in orde bij ons, de fout ligt bij KPN. Wij nemen contact op met KPN en U wordt voor een afspraak gebeld”. Inderdaad werd ik gebeld door KPN voor een afspraak dat een monteur zou langs komen. Afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 10:00 en 12:00.
De volgende dag zo tegen13:00 nog geen monteur van KPN, dus weer TELE2 gebeld hoe dat zit met die monteur. Het antwoord van TELE2: “wij gaan dat even informeren, wacht U even ? Na een tijdje wachten het antwoord: “dat klopt dat er geen monteur is geweest want het probleem ligt niet bij KPN maar bij TELE2. Wij bellen U aan het eind van de middag terug”. Er wordt NIET niet terug gebeld door TELE2.
De volgende dag weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn bezig, U wordt terug gebeld”. TELE2 laat weer niets van zich horen !
Dan is het inmiddels Pinksteren, weer 2 dagen dat er niets gebeurd !
Dinsdag na Pinksteren weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn het aan het uitzoeken, U wordt terug gebeld binnen 2 dagen”. TELE2 belt niet terug in die 2 dagen.
Volgende dag weer TELE2 gebeld ( inmiddels dag 9). Het antwoord van TELE2: “ er is 2 dagen geleden een ticket aangemaakt (hoe is het mogelijk, ik heb dagen geleden mijn klacht kenbaar gemaakt!) en U wordt één dezer dagen terug gebeld.
Het antwoord bij elk contact met TELE2 is elke keer hetzelfde en er is in, nu 9 dagen tijd, niets maar dan ook helemaal niets gebeurd !!! Ik wordt hier wanhopig van en weet niet meer wat ik nog zou kunnen doen om eindelijk weer te kunnen bellen en internetten. Bij TELE2 is het onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen om het probleem te bespreken en een goed antwoord te krijgen waar je wat aan hebt !