GERICOM LAPTOP (lang)
Geplaatst: 01 mar 2004 21:44
Hoi hoi, ik las net al ergens een stukje over de mediamarkt... ging ook over laptop van Gericom.... maar in mijn geval was de mediamarkt niet het probleem... Ik heb in 2002 een hele goede mooie laptop van Gericom gekocht was ook heel tevreden maar in September 2003 kreeg ik problemen met de laptop dacht eerst aan teveel op de laptop dus formateerde de laptop... Toen begon het probleem. Kreeg windows niet meer geinstalleerd. Elke keer bleef windows XP hangen op de grafische sector... Dus waarschijnlijk de processor kapot. Dus ik bel naar de klantenservice van de mediamarkt, helemaal geen probleem. Ook het feit dat ik op vakantie was en dus geen bon bij me had was geen probleem. Mijn vriend (die thuis was) mocht de bon inscannen en doormailen. Zo gezegd zo gedaan.
18 November heb ik mijn laptop naar de mediamarkt gebracht... en op 10 december konden mijn ouders de laptop ophalen. Zij wonen vlakbij de mediamarkt en ik woon van die mediamarkt 300 km af... dus wel zo handig... een week later kwamen we bij mijn ouders in de veronderstelling dat het probleem opgelost was. DUS NIET! ze hebben door middel van uitbouw van de harde schijf windows opnieuw geinstalleerd verder nergens naar gekeken. Daarnaast was er ruimte ontstaan op de dvd combo drive... de lade die nog als nieuw was had nu ineens speling. Maar goed bel de volgende dag naar de mediamarkt die hadden mij gezegd dat ik de volgende keer beter rechtstreeks naar het service centrum zou kunnen bellen hahahahaha dus niet... heb tot 27 december moeten bellen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Toen had ik al tig keren mijn telefoonnummer achtergelaten waarbij ze terug zouden bellen, hebben ze nooit gedaan. De man die ik voor de telefoon kreeg sprak geen fatsoenlijk nederlands en was dus heel moeilijk te verstaan. Maar beloofde dat mijn laptop die week nog op zou worden gehaald.... maar al wat er gebeurde mijn laptop werd niet opgehaald.... op 6 januari heeft mijn vriend dan ook een mail gestuurd met ons probleem. kregen reactie terug en de laptop zou in de week erop opgehaald worden 16 Januari heb ik een mail gestuurd naar frs omdat mijn laptop nog niet was opgehaald... Op 20 Januari heb ik naar de mediamarkt gemaild en alle problemen vermeld en e-mailcorrespondentie bij geleverd... zij boden de oplossing ik mocht de laptop onder rembours opsturen naar de mediamarkt en zij zouden er zorg voor dragen dat de laptop z.s.m. gerepareerd zou worden.
Ik wilde de laptop niet versturen dus ik heb hem die vrijdags (23 Januari 2004) naar de mediamarkt toegebracht.... Op 17 Februari heb ik een mailtje naar de mediamarkt gestuurd en gevraagd hoe het ervoor stond met mijn laptop.... Ze wachten nog op een onderdeel ondertussen zijn we 1 maart en ik heb nog mijn laptop niet terug....
Dus sinds 18 November zit ik zonder laptop dik drie en een halve maand... geen leenlaptop want daar kunnen ze niet aan beginnen.... en ikke???? Baal als een stekker... ben geopereerd aan mijn knie dus niet echt mobiel de eerste weken heb ik in bed gelegen me te vervelen terwijl ik anders gewoon mijn laptop had kunnen gebruiken...
en kunnen internetten etc. Maar dat vind ik niet het ergste deze tijd gaat ook van mijn garantie periode af....
Goed wat ik hier dus mee wilde zeggen betreffende de mediamarkt en het Gericom service center...
De MEDIAMARKT is afhankelijk van het service center. En het service center van GERICOM IS GEWOON HOPELOOS!!!!!!!!!! En ik ben heel eerlijk als ik zeg ik koop echt NOOIT meer een Gericom laptop... ze hebben goede laptops maar als er wat mee is ben je gewoon ge******
18 November heb ik mijn laptop naar de mediamarkt gebracht... en op 10 december konden mijn ouders de laptop ophalen. Zij wonen vlakbij de mediamarkt en ik woon van die mediamarkt 300 km af... dus wel zo handig... een week later kwamen we bij mijn ouders in de veronderstelling dat het probleem opgelost was. DUS NIET! ze hebben door middel van uitbouw van de harde schijf windows opnieuw geinstalleerd verder nergens naar gekeken. Daarnaast was er ruimte ontstaan op de dvd combo drive... de lade die nog als nieuw was had nu ineens speling. Maar goed bel de volgende dag naar de mediamarkt die hadden mij gezegd dat ik de volgende keer beter rechtstreeks naar het service centrum zou kunnen bellen hahahahaha dus niet... heb tot 27 december moeten bellen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.
Toen had ik al tig keren mijn telefoonnummer achtergelaten waarbij ze terug zouden bellen, hebben ze nooit gedaan. De man die ik voor de telefoon kreeg sprak geen fatsoenlijk nederlands en was dus heel moeilijk te verstaan. Maar beloofde dat mijn laptop die week nog op zou worden gehaald.... maar al wat er gebeurde mijn laptop werd niet opgehaald.... op 6 januari heeft mijn vriend dan ook een mail gestuurd met ons probleem. kregen reactie terug en de laptop zou in de week erop opgehaald worden 16 Januari heb ik een mail gestuurd naar frs omdat mijn laptop nog niet was opgehaald... Op 20 Januari heb ik naar de mediamarkt gemaild en alle problemen vermeld en e-mailcorrespondentie bij geleverd... zij boden de oplossing ik mocht de laptop onder rembours opsturen naar de mediamarkt en zij zouden er zorg voor dragen dat de laptop z.s.m. gerepareerd zou worden.
Ik wilde de laptop niet versturen dus ik heb hem die vrijdags (23 Januari 2004) naar de mediamarkt toegebracht.... Op 17 Februari heb ik een mailtje naar de mediamarkt gestuurd en gevraagd hoe het ervoor stond met mijn laptop.... Ze wachten nog op een onderdeel ondertussen zijn we 1 maart en ik heb nog mijn laptop niet terug....
Dus sinds 18 November zit ik zonder laptop dik drie en een halve maand... geen leenlaptop want daar kunnen ze niet aan beginnen.... en ikke???? Baal als een stekker... ben geopereerd aan mijn knie dus niet echt mobiel de eerste weken heb ik in bed gelegen me te vervelen terwijl ik anders gewoon mijn laptop had kunnen gebruiken...
en kunnen internetten etc. Maar dat vind ik niet het ergste deze tijd gaat ook van mijn garantie periode af....
Goed wat ik hier dus mee wilde zeggen betreffende de mediamarkt en het Gericom service center...
De MEDIAMARKT is afhankelijk van het service center. En het service center van GERICOM IS GEWOON HOPELOOS!!!!!!!!!! En ik ben heel eerlijk als ik zeg ik koop echt NOOIT meer een Gericom laptop... ze hebben goede laptops maar als er wat mee is ben je gewoon ge******