LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] micromaxx notebook AH

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
nienkedw [[email protected]]

micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Ik heb ook een laptop van de AH. Vorige week gehaald.Ik heb de uitzending gezien over de micromaxx laptop. Ik heb vanmiddag al een keer naar het service nummer van medion gebeld. (0900-6334660)Daar was een half uur wachttijd. Later nog eens geprobeerd. Ik heb een half uur gewacht en de verbinding werd zomaar verbroken. Toen ik weer belde en dit aan de telefoniste vertelde zei ze dat ik opnieuw in de wacht werd gezet. Dat is toch belachelijk!! Vanavond hoorde ik dus op tv dat ik naar micromaxx moet bellen. Dit probeer ik morgen dus maar. Op de folder staat druk-en zetfouten voorbehouden. Tuurlijk het kan gebeuren maar dit zijn wel heel veel fouten. Gr. Nienke

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Tijdens het typen vanmorgen, ging er ook al een toets af. Het leek net of ik er met mn vinger, die ik op de toets ernaast had, achter die toets bleef haken. En toen ging die andere toets eraf. Meer mensen die dit al hebben gehad?

dvdwiel [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door dvdwiel [[email protected]] »

De afwijkingen in het lijstje van radar was niet compleet. De labtop miste ook nog een serieele poort (COM)! Ik ga denk maar eens een brief schrijven naar AH. Met een of twee zetfouten kan ik leven, maar 4 tot 5 redelijk essentieele fouten dat vind ik er onzorgvuldig. Zeker als dat fouten zijn die je pas na de aankoop kan controleren. Kan iemand mij vertellen in hoeverre een leverancier voor dergelijk fouten verantwoordelijk is. Verder ben ik op zich redelijk tevreden over de labtop. Ik heb nog niets kunnen ontdekken dat niet of niet goed functioneerd. Groeten, Dominique

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Dat klopt. Ik heb ook geen serieele poort. Hij bevalt mij verder ook goed. Behalve dat de accu snel leeg is.

Gast

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb een AH laptop gekocht. Hij bevalt mij prima maar inderdaad er missen nog wel wat dingen aan deze laptop. Ik vind het vreemd dat zij ons adviseren om contact op te nemen met Micromaxx. Ik heb de laptop toch bij AH gekocht en die moet het dan maar voor mij oplossen of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

dvdwiel [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door dvdwiel [[email protected]] »

Klopt, Bij mij is hij in een uur leeg. Dat is wel met gebruik van het draadloze netwerk (vreet stroom). Ik heb nog een ander " oud" labtopje liggen die heeft accu's van 2300 mAh. Ik vind dat het minste wat AH kan doen is het geven een extra accu! Groeten, Dominique

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Op dit forum, een van de laatste bladzijdes, staan reacties van mensen met dezelfde problemen. Er zijn mensen die een extra accu hebben gekeken. Volgens mij , kom je via deze link daar terecht. http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 4#20122494

mo [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door mo [[email protected]] »

Bij de koop maakte ik al melding van het ontbreken van de tas. AH heeft me het telefoonnr van MEdion gegeven. Deze wist te vertellen dat een AH-filiaal 25 Euro had teruggegeven. Dit heeft mijn filiaal vervolgens ook loyaal gedaan. Het ontbreken van infrarood vind ik een groot probleem, omdat ik vaak gegevens moet uitwisselen met een andere laptop. M.i moet AH met een structurele oplossing komen voor de ontbrekende of foutieve gegevens.

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

Vind ik ook. je koopt een laptop om de bepaalde specificaties(Zeg ik dat nou goed). Als dat ontbreekt is dat heel vervelend. En dan heb je aan geld contant ook niet altijd wat aan. het probleem van het missen van iets blijft.

mondiaal [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door mondiaal [[email protected]] »

Heeft iemand het nummer van medion en ik vind dat het mogelijk moet zijn om de laptop terug te geven en je geld terug te krijgen.

Eggenhuizen
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2004 08:57

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Eggenhuizen »

Ik heb 20-02-2004 ook een laptop gekocht bij AH. Toen ik thuis kwam zag ik inderdaad dat de specificatie niet klopte. Ik had echter alleen maar geconstateerd dat de draagtas er niet bij zat. Ik heb toen direct het gratis nummer van AH gebeld. Een vriendelijke mevrouw vertelde mij dat het een fout in de brochure was en dat zij het vervelend vond, maar helaas konden zij niets voor mij betekenen betreffende de draagtas. Zij attendeerde mij er wel op dat de accu die er bij zou moeten zitten ook niet degene was die in de brochure stond. Als ik contact met Micromaxx zou opnemen dan zou ik een tweede accu nagestuurd krijgen. Dan zou ik dus uiteindelijk 2 accu's hebben van 4400 mA. Dat heb ik gedaan en een medewerker van Micromaxx vertelde dat ik een tweede accu opgestuurd krijg, maar hij zei er wel bij dat het een tijdje kon duren. Ik heb hiermee ingestemd. De volgende dag moest ik weer de AH servicelijn bellen met een vraag over de laptop. Nadat mijn vraag beantwoord was begon de medewerker van AH zelf over de draagtas waar ik een dag eerder over had gebeld. Als ik naar het filiaal terug zou gaan waar ik de laptop had gekocht zou ik € 25,00 terug krijgen als compensatie voor de draagtas. Ik vind het eerlijk gezegd toch wel netjes van de AH-medewerker. Daar aangekomen moest ik mijn naam geven. Zij bevestigde het en ik kreeg meteen €25,00 terug. Maar helaas naar aanleiding van uw uitzending van vanavond moest ik constateren dat er dus nog iets niet klopt en wel de infrarood poort. Ik ga vandaag contact opnemen met Micromaxx.

Martijn S.

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Martijn S. »

Kheb hem ook! En hij is geweldig gewoon! superlaptop voor een superprijs! Voor wat de 'verkeerde' accu betreft: ik krijg van Medion nog een extra accu toegestuurd (heeft AH geregeld, klasse!) dus nu heb ik 2 accu's van 4400 (liever dan 1 van 6600). Ik moest daarvoor inderdaad Medion bellen en was na 5min in de wacht aan de beurt, kortom: klasse! Daarnaast: omdat ik van te voren wat speur werk heb gedaan ben ik erachter gekomen dat dit een eMachines-laptop is. Op hun site staan alle specs goed, dus dat heb ik van te voren vergeleken (een beetje speurwerk is bij dergelijke aanschafen iedereen te adviseren). Ik hoop alleen niet dat 'zoekenden' hier kijken want het belangrijkste, dat het ondanks de AH-fouten een hele goede aanbieding is, wordt over het hoofd gezien... De fouten van AH: - minder goede accu (is in mijn geval netjes opgelost) - geen IR - geen COM maar wel een LPT poort - geen laptop-tas Wat ik wel heel belangrijk vind om te melden: Zie de specificaties: Snelle processor (vergelijkbaar met Centrino techniek van Intel), DVD Multi Brander, Breedbeeld scherm (15,4"), Draadloosnetwerk volgens de nieuwe snelle standaard (54mbit), 512MB en een 60Gb Hardeschijf!!! EN DAT ALLES VOOR 1299,- EURO! Ik heb zelf geprobeerd dit bij een 'echt merk' voor elkaar te krijgen (HP bijvoorbeeld) en kom al snel uit op z'n € 1600,-, en dan nog is die niet 100% gelijk (maar iets minder)... Daarnaast: Micromexx biedt 2 jaar garantie, meeste andere merken moet je daarvoor bijbetalen... Oke, de advertentie is fout, hadden ze goed op moeten letten, maar ondanks dat vind ik het wel een hele goede actie (en je houdt er nog veel airmiles aan over ook).

Liesbeth_1 [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Liesbeth_1 [[email protected]] »

Ben zelf erg tevreden over m'n computer, maar ga wel achter de ontbrekende onderdelen aan (accu, draagtas, com, infrarood) Iemand vroeg het nummer van Medion 0900-633.4660 en Micromaxx 0900-435.7835 bij deze. Liesbeth

Gast

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zojuist contact gehad met Micromaxx over de ontbrekende onderdelen. Nou had ik eerder al van AH €25,00 teruggekregen opmdat er geen draagtas bij geleverd was. En ik zou een tweede accu opgestuurd krijgen, maar dat kon even duren. En zojuist is mij toegezegd dat ik een infraroodvoorziening via de USB-poort thuisgestuurd krijg. Dus ondanks dat er een aantal zaken niet kloppen in de specifatie zijn mijn "problemen" naar tevredenheid opgelost. Ik moet nog even wachten maar als zij de afspraken nakomen krijg ik nog een accu en een infraroodvoorziening. Verder ben ik uitermate tevreden over mijn laptop.

Joster

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Joster »

Aangezien ik geen reacties vond over het Notebook van de Aldi, plaats ik hier maar een reactie: Zijn er mensen met negatieve ervaringen over dit Notebook. Ik heb de laptop van het merk Medion afgelopen woensdag aangeschaft en het lijkt me allemaal in orde. Toch schrok ik wel van het feit dat het Notebook van AH een aantal mankementen vertoont. Vooral omdat de producent van beide Notebooks hetzelfde is. Degene van AH viel voor mij sowieso al af vanwege de AMD processor. Deze worden n.l. een stuk warmer dan de processoren van Intel en dit is cker bij een Notebook niet wenselijk. Ik heb zoals gezegd nog geen slechte ervaringen met het Notebook en ik heb er op dit forum ook nog geen enkele reactie op gevonden. Graag meer info o.i.d. ...

Sabje1981
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2004 12:02

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door Sabje1981 »

Sorry maar ik vind het ook erg raar dat mensen een Laptop bij de AH kopen! Waarom word dat niet gewoon in een computer winkel gekocht? Je koopt toch ook geen biefstuk bij de bakker??? Je kunt toch verwachten dat daar geen opgeleide mensen daar voor daar werken? Ik betaal liever bij een computer winkel €100 meer dan dat ik al dat gezeik heb net als mensen die een PC of Laptop bij een SUPERMARKT kopen.

GerardG

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door GerardG »

Heb ook de notebook bij AH gekocht en deze werkt perfect. Heb een half uur geleden ook naar Micromaxx gebeld en de ontbrekende onderdelen zoals de accu en IR worden binnen 3 a 4 werk weken nagestuurd. Als ze woord houden vind ik het klasse en ben nog meer tevreden over het merk Medion. Ga morgen ook proberen om nog € 25.-- te krijgen bij het AH filiaal voor de ontbrekende tas. :idea:

nienkedw [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door nienkedw [[email protected]] »

waar stond dat van die tas dan? ik heb dat nergens zien staan hoor.

kobus [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door kobus [[email protected]] »

:cry: Heb ook een nootbook bij AH gekocht, door direct te reclameren bij AH 25 euro retour gekregen. Maar nu het volgende AH is volgens het BW verantwoordelijk voor de verkoop van de nootbook, dus laatallesvia AH regelen met MEDION niet zelf doen kost alleen maar geld op een niet vrij nummer. Stuur een e-mail naar AH klantenservice en laat hun dit oplossen. Accepteer alleen een nieuwe accu als je later een zwaarder toe gestuurd krijgt. Mij is verteld dat er een 6600mAmp beschikbaar komt terzijnertijd.

dvdwiel [[email protected]]

Re: micromaxx notebook AH

Ongelezen bericht door dvdwiel [[email protected]] »

Ik ben vandaag terug geweest naar de AH. Ik kon mijn labtop meteen terugbrengen als ik dat wilde. Daar had ik natuurlijk geen trek in. Ik kreeg van AH het volgende formulier mee: Er zijn een tiental klachten binnengekomen over het ontbreken van bepaalde specificaties op de mircomax notebook uit actieweek 8. (infrarood, poort serieel en batterij) Wij adviseren u met klem bij voorkomende klanten de klant rechtstreeks met de voor de Ah klanten ingerichte hitlone van de leverancier te laten bellen (0900-4357835) Wij garanderen dat elk invidueel geval rechtsstreeks door deze serviceline met de klant wordt opgelost. Ik heb de hotline gebeld en was binnen 5 minuten aan de beurt. Ik heb verteld van alle zaken die aan mijn notebook ontbraken. De dame aan de andere kant hield zich een beetje dom!! Je moet goed aangeven dat je een nieuwe(lees andere) accu wilt en dat je een oplossing wilt voor de USB en Serieel. De oplossing die mij uiteindelijk geboden is een extra accu, een USB /serieel en infrarood hub. Op zich prima oplossingen. Wat betreft de tas, als er bij de AH tijdens de aankoop niet is gezegd dat er geen tas bij zat, dan kan je €25 terugkrijgen. Doe er je voordeel mee See ya Dominique :D

Gesloten