Tweak houd zich niet aan contract
Geplaatst: 16 jun 2014 10:43
Wij hebben al vanaf het begin problemen met Tweak.
Maximaal 60 dagen aansluittijd. Daarna kon het contract kosteloos opgezegd worden. Ze deden er 4 maanden over, maar opzeggen kan niet.
We hebben continu problemen met internet en telefonie. Tja als internet wegvalt heb je ook geen telefoon bij Tweak. Oplossing: eigen router er tussen, dan maar geen telefoon.
Contact opnemen met Tweak zonder internet/telefonie. Met je mobiel: meer dan €50 kosten, tegemoetkoming in de kosten ho maar. Wil je je abonnement opzeggen op de "legale" datum. Verstuur je je brief op 20-04 (einddatum is 20-06). Daarna geef je aan dat je nog even wilt wachten op de nieuwe aansluitdatum. Definitieve datum (20-06) verstuurd op 22-05, verzetten ze je datum naar 30-06. Verwachten ze zelfs nog dat je doorbetaald ook. "Een opzegging gaat pas in op het moment dat deze is ingediend, niet op het moment dat wij gokken dat u niet content bent met onze diensten." Contact krijgen met management wordt niet toegestaan.
Maximaal 60 dagen aansluittijd. Daarna kon het contract kosteloos opgezegd worden. Ze deden er 4 maanden over, maar opzeggen kan niet.
We hebben continu problemen met internet en telefonie. Tja als internet wegvalt heb je ook geen telefoon bij Tweak. Oplossing: eigen router er tussen, dan maar geen telefoon.
Contact opnemen met Tweak zonder internet/telefonie. Met je mobiel: meer dan €50 kosten, tegemoetkoming in de kosten ho maar. Wil je je abonnement opzeggen op de "legale" datum. Verstuur je je brief op 20-04 (einddatum is 20-06). Daarna geef je aan dat je nog even wilt wachten op de nieuwe aansluitdatum. Definitieve datum (20-06) verstuurd op 22-05, verzetten ze je datum naar 30-06. Verwachten ze zelfs nog dat je doorbetaald ook. "Een opzegging gaat pas in op het moment dat deze is ingediend, niet op het moment dat wij gokken dat u niet content bent met onze diensten." Contact krijgen met management wordt niet toegestaan.