Is iemand bekend met de afhandeling van een geleverd, defect toestel bij het afsluiten vN een mobiel contract bij GSM.nl
ik heb een een verlenging bij GSM aangevraagd met nieuw toestel (Galaxy S4). Vanaf het moment, dat ik het toestel ontvangen heb, is vrij snel geconstateerd het toestel niet werkt ( meerder keren per dag opstarten om verbinding te krijgen).
Inmiddels is het toestel op advies van GSM.nl twee maal aangeboden bij een erkend Samsung service centrum.
Helaas, het functioneert nog niet en inmiddels is dit toestel teruggestuurd naar GSM.nl en wat schets mijn verbazing? Zij sturen het toestel naar een Samsung service centrum.
Is er iemand, die ervaring heeft met soortgelijke praktijken van GSM.nl.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSM.nl
-
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09
Re: GSM.nl
zeer slecht heb net ook een topic geopend!
gsm.nl is ook algebeld.nl
gsm.nl is ook algebeld.nl