Wat als een webwinkel een belofte niet nakomt?
Geplaatst: 18 jun 2014 15:33
Ik heb bij Only24.nl 2 polo's besteld in maat L. Deze maat viel ontzettend klein uit, dus voor eigen rekening teruggestuurd. Er is mij per email beloofd, dat 'als ik binnen 30 dagen een omruil zal doen dat dit zonder verzendkosten kan worden gedaan, omdat dit onder omruilen valt’.
Ik kon dan via de Klantenservice een 'omruilbestelling' doen. Klantenservice zou dit met de Administratie regelen.
Ik had tot 16 juni 2014 de tijd om deze omruilbestelling te doen.
Op 9 juni 2014 is ineens het bedrag van mijn bestelling minus 1 cent echter op mijn rekening teruggestort, dus voordat mijn omruiltermijn voorbij is en dus ook mijn kans om zonder verzendkosten een omruilbestelling te doen.
Hierover weer een email gestuurd, maar ik kreeg te horen ‘dat de administratie mijn order heeft afgesloten en ik dus niet meer in aanmerking kom om gebruik te maken van de omruilbestelling.
Dit is (zwart op wit) tegen jullie eigen Verkoopvoorwaarden in, de gemaakte afspraak wordt niet nagekomen en ik had nog tijd om een omruilbestelling te kunnen plaatsen.
Ik vind e.e.a dan ook niet correct en niet eerlijk afgehandeld.
Men had zich op z'n minst kunnen verontschuldigen, dat de belofte niet is nagekomen en dat ik inderdaad nog tijd had om een omruilbestelling te doen. Ik heb nu voor niets € 6,75 uitgegeven. Op Facebook op hun site (Only24.nl) heb ik bij een andere klant met eenzelfde klacht mijn verhaal neergezet, maar ik word ook hier afgescheept. Ik vind dat ik niet eerlijk ben behandeld. Ik heb het idee geopperd om een waardebon aan mij te geven, maar dit bericht is op Facebook door Only24.nl weggehaald. Wat kan ik nog doen en zijn er andere lotgenoten met een dergelijke ervaring?
Met vriendelijke groet,
Peggy
Ik kon dan via de Klantenservice een 'omruilbestelling' doen. Klantenservice zou dit met de Administratie regelen.
Ik had tot 16 juni 2014 de tijd om deze omruilbestelling te doen.
Op 9 juni 2014 is ineens het bedrag van mijn bestelling minus 1 cent echter op mijn rekening teruggestort, dus voordat mijn omruiltermijn voorbij is en dus ook mijn kans om zonder verzendkosten een omruilbestelling te doen.
Hierover weer een email gestuurd, maar ik kreeg te horen ‘dat de administratie mijn order heeft afgesloten en ik dus niet meer in aanmerking kom om gebruik te maken van de omruilbestelling.
Dit is (zwart op wit) tegen jullie eigen Verkoopvoorwaarden in, de gemaakte afspraak wordt niet nagekomen en ik had nog tijd om een omruilbestelling te kunnen plaatsen.
Ik vind e.e.a dan ook niet correct en niet eerlijk afgehandeld.
Men had zich op z'n minst kunnen verontschuldigen, dat de belofte niet is nagekomen en dat ik inderdaad nog tijd had om een omruilbestelling te doen. Ik heb nu voor niets € 6,75 uitgegeven. Op Facebook op hun site (Only24.nl) heb ik bij een andere klant met eenzelfde klacht mijn verhaal neergezet, maar ik word ook hier afgescheept. Ik vind dat ik niet eerlijk ben behandeld. Ik heb het idee geopperd om een waardebon aan mij te geven, maar dit bericht is op Facebook door Only24.nl weggehaald. Wat kan ik nog doen en zijn er andere lotgenoten met een dergelijke ervaring?
Met vriendelijke groet,
Peggy