ANWB Logixc
Geplaatst: 18 jun 2014 21:00
Zaterdag (07/06/’14) kwam ik in Den Haag te staan met pech, omdat de wegenwacht dit niet kon oplossen, is mijn auto in opdracht van de ANWB op transport gezet. (Logicx)
De auto is afgelopen dinsdag (10/06/’14) gebracht naar mijn garage in Purmerend, door de drukte bij de garage en bestellen van onderdelen was ik vrijdags bij de auto.
Toen ik de auto zag viel mij meteen de schade op (2 flinke en diepe krassen in linker achterdeur), dit was ook al geconstateerd door de garagist omdat de auto altijd daar in onderhoud is.
Deze schade is gebeurd tussen het moment van wegslepen uit Den Haag en het afleveren bij de garage in Purmerend.
Tevens is bij aflevering van de auto bij de garage ook niet geschouwd, maar het afleveringsbriefje naar binnengegooid …”de auto staat daar”…en ”ik ben weer weg”…”daaaag” (chauffeur was wel zo bijdehand om op zijn afleverformuliertje een kruisje te zetten bij rondom schade...wat absoluut niet zo is)
Dat hoort toch niet zo??? Dan kan je ook nooit iets hard maken of er wel of geen schade aanwezig was.
Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met de ANWB (omdat het in opdracht van hun is gebeurd, dus lijkt mij dat zij verantwoordelijk zijn) maar de ANWB schijft de verantwoordelijkheid af naar de transporteur in deze, dus Logicx.
Vervolgens contact opgenomen met Logixc en om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat ik de boel zit te verzinnen…dus lieg.
Ik moet maar bewijzen dat die krassen niet al op de auto zaten en als ik dat niet kan hebben Logixc het niet gedaan….
Ook nog gemaild naar teamklacht@anwb de klachten afhandeling die alleen per mail bereikbaar is maar niet per telefoon…die laat niks horen.
Dus dat is de klantenservice als je 15 jaar lid bent…fijn…..
Neem morgen contact op met rechtsbijstandverzekering.
Iemand al is iets soortgelijks aan de hand gehad?
De auto is afgelopen dinsdag (10/06/’14) gebracht naar mijn garage in Purmerend, door de drukte bij de garage en bestellen van onderdelen was ik vrijdags bij de auto.
Toen ik de auto zag viel mij meteen de schade op (2 flinke en diepe krassen in linker achterdeur), dit was ook al geconstateerd door de garagist omdat de auto altijd daar in onderhoud is.
Deze schade is gebeurd tussen het moment van wegslepen uit Den Haag en het afleveren bij de garage in Purmerend.
Tevens is bij aflevering van de auto bij de garage ook niet geschouwd, maar het afleveringsbriefje naar binnengegooid …”de auto staat daar”…en ”ik ben weer weg”…”daaaag” (chauffeur was wel zo bijdehand om op zijn afleverformuliertje een kruisje te zetten bij rondom schade...wat absoluut niet zo is)
Dat hoort toch niet zo??? Dan kan je ook nooit iets hard maken of er wel of geen schade aanwezig was.
Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met de ANWB (omdat het in opdracht van hun is gebeurd, dus lijkt mij dat zij verantwoordelijk zijn) maar de ANWB schijft de verantwoordelijkheid af naar de transporteur in deze, dus Logicx.
Vervolgens contact opgenomen met Logixc en om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat ik de boel zit te verzinnen…dus lieg.
Ik moet maar bewijzen dat die krassen niet al op de auto zaten en als ik dat niet kan hebben Logixc het niet gedaan….
Ook nog gemaild naar teamklacht@anwb de klachten afhandeling die alleen per mail bereikbaar is maar niet per telefoon…die laat niks horen.
Dus dat is de klantenservice als je 15 jaar lid bent…fijn…..
Neem morgen contact op met rechtsbijstandverzekering.
Iemand al is iets soortgelijks aan de hand gehad?